IGLU THE SNOW CASTLE AFTER PARTY 27.3.2005 @ Kemi

32 posts, 2 pages, 4,592 views

hannaok

#21 • • hannaok investigator of micro things! wonderer of life!
Viikonloppu venähti kyllä pitkälle, nyt vasta saatiin Goldenscan ja Caroline lennolle, mutta oli ehdottomasti parasta mitä on tapahtunu aikoihin!!

Kiitos tosi paljon kaikille ihanille uusille ihmisille, joihin oon tutustunu tässä rundin aikana, toivon tosiaan että päästään possen kanssa tapaamaan taas pian *hali*

Ens kerralla kun saatais vielä Kemin lumilinna täyteen jengiä, niin olis täydelliset bileet, puitteet ja kaikki (erityisesti hot chocolate kera eri makuisten likööri-viina-pläjäysten jääbaarissa, nam!)
olivat kuitenkin aivan ainutlaatuiset!

Jatkoilla päästeltiin kyllä täpöillä, ja loppuillan lipunmyyntivuoro tais mennä jo pienessä huppelissa (sori mä valehtelin vähän ozzi, mut hei, kaikki täsmäs), ja mä jopa säästyin/olin sokea kaikille känniääliöille ja uhittelijoille. Kyllä tunnelma musta vaan ehdottomasti rokkas ja iglu-possen rundaus/roudaus/decoilu/biletys//viihdytys jo hioutunut saumattomaksi erilaisten persoonien loistavaksi yhteistyöksi. Hauskaa näytti olevan sekä tanssilattian että dj-kopin puolella!

Kiitos ja ihqplur rakkautta kaikille teille ihanille tyypeille! *aplodit*

--
-nature is ancient, it surprises us all-

Kirurgintarkka

#22 • • Kirurgintarkka Rau

onni3mk:

Kemi ei unohda!

Mun mielestä vois hieman muotoilla tota hiukan
vaikka tähän tyylliin:

Kemiä ei unohda!!

Tuskin kukaan bilettäjä teki suurta vaikutusta mihinkään kemissä, mutta luulenpa, että Kemi/bileet teki vaikutuksen kaikkiin.
SilverJo

#24 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

onni3mk:
Kemi ei unohda!

Kirurgintarkka:

Mun mielestä vois hieman muotoilla tota hiukan
vaikka tähän tyylliin:

Kemiä ei unohda!!

Tuskin kukaan bilettäjä teki suurta vaikutusta mihinkään kemissä, mutta luulenpa, että Kemi/bileet teki vaikutuksen kaikkiin.

Et tainnut olla meidän mukana minibussissa, jossa oli 12 henkeä? *vink* Kemin tori raikasi ja biletys jatkui sekä lauantaina baarin että Iglun bileiden jälkeen, oli siinä kemiläisillä katsottavaa. *jiihaa* Ja toisin kuin useimmilla klubbaajilla, meidän biletys Kemissä alkoi jo edellisenä päivänä mm. Pohjolassa jossa teimme lähtemättömän vaikutuksen esim. silloiseen dj:hin joka tuli meitä kiittämään ettei kuulemma ole ikinä saanut aikaa niin paljon menoa ja meininkiä kuin meidän siellä ollessa. *hymy* Mutta totta turiset, vaikka kehuja ja kiitoksia tuli monelta suunnalta niin tuskin meitä monikaan enää muistaa, mutta me muistamme Kemin. *sydän*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Velttov

#25 • • Velttov

enzyn, 30.3.2005 12:44:
Kyllä tunnelma musta vaan ehdottomasti rokkas ja iglu-possen rundaus/roudaus/decoilu/biletys//viihdytys jo hioutunut saumattomaksi erilaisten persoonien loistavaksi yhteistyöksi. Hauskaa näytti olevan sekä tanssilattian että dj-kopin puolella!

Kiitos ja ihqplur rakkautta kaikille teille ihanille tyypeille! *aplodit*

*hali**hali* koko bändille *hali**hali*

näinhän se meni kiitos että sain olla mukan
#26 • • veekanvisio Guest
olipahan touhua ja todellakin - Kemi ei unohdu!
kiitos siis kaikille.. *aplodit*
-DW-

#27 • • -DW-
Onpas siistiä nähdä, että ihmiset oikeasti joskus edes pitää Kemistä, eikä aina vain hauku sitä. Luin muutamaa muuta foorumia, jossa valitettiin ja haukuttiin Kemi alimpaan helvettiin, ja vaikka itsekään sitä pidä nyt minään maailman parhaana mestana, niin oon pahempaakin nähny :P.

Oli kerrassaan huippubileet, oli kerrankin erilaista olla lomalla kotokaupungissa, ja tanssia kunnon musiikkia :). Ja jos ens vuonna tulee Iglu bileet kemiin, niin siellä sitä taas ollaan :).

-w-
Siméon

#28 • • Siméon
Kiitos kaikille bilehileille jotka toivat Kemiin elämää. *hali**kiitoskiitos*
Mahtava nähdä täälä kotikaupungisa jotain kunnon menoo EDES joskus. Toivottavasti tuo tulee toistumaan mahdollisimman pian!!!
#30 • • ^jkp^ Guest
Kiitoksia munkin puolesta koko Iglu-tiimille vaikka en Kemiin päässytkään! :( Mut teinhän mä kuitenkin Kotkaan yllätyshyökkäyksen... :P Iso kiksukarhu kaikille ketkä bileissä olivat mukana!

-se lipunmyyjä-"jätkä" ja jokapaikanhöylä-
Gateway

#31 • • Gateway Club Therapy

Siméon, 2.4.2005 15:11:
Kiitos kaikille bilehileille jotka toivat Kemiin elämää. *hali**kiitoskiitos*
Mahtava nähdä täälä kotikaupungisa jotain kunnon menoo EDES joskus. Toivottavasti tuo tulee toistumaan mahdollisimman pian!!!

Oulussa ja Rovaniemellähän on jo melko viriiliä klubielämää, sinne vain sekaan molempiin kaupunkeihin ;) kyllä me muutkin reissataan vaikka missä aina välillä... kemissä, ylivieskassa, rovaniemellä, kalajoella, raahessa... missä musa siellä bileet.
Sirppu

#32 • • Sirppu
taisivat tykätä kemistä*nauru*