KISKO // raide 1 : x-rust 26.3.2005 @ Helsinki

30 posts, 2 pages, 2,866 views

Saara

#21 • • Edited Saara #2970

sts:
---
pirijyrä:
onneksi vasikatkin tiedetään
---
Onneksi sun ip:kin tiedetään

lol.

alkeellista touhua, jos on pakko sotkea, ni sotke jossain muualla.

edit. koskee kaikkia, mutta tiiän ettei läheskään kaikki tee noin.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

HYTKY org

#23 • • HYTKY org
Kiitoksia kaikille!

Edellisten juhlien tapaan bileet menivät myös meidän puolestamme varsin hyvin erästä jo puitua ikävää tapahtumaa lukuunottamatta. Musiikki oli mitä mainiointa ja ihmisetkin näyttivät nauttivan - tästä suuri kiitos X-Rustin mainioille soittoniekoille sekä tottakai Cybrediä viime tingassa paikkaamaan saapuneelle omalle Toni Aallollemme!

Tästä on hyvä jatkaa uusin kujein seuraavalla raiteella toukokuussa, pitäkääpä silmät ja korvat auki!

Terveisin,
-Lenne // HYTKY ry / tiedotus
Gilgamint.com

#24 • • Gilgamint.com Making questions

pirijyrä, 28.3.2005 23:52:
---
Sepistö:
mutta ihan bileiden lopussa joku onneks veti ässän hihasta ja tyhjensi spray-purkkinsa sohvalle, seinille ja lattiaan.
---

huoh, ehkä eniten spedee. onneksi sankari kai tiedetään.

---

onneksi vasikatkin tiedetään

ahahah paras vastaus ikin =D
Nea

#25 • • Nea pökris
*X-äil* ja vielä koko kotimatkankin :D
leenuliinu

#26 • • leenuliinu Kenen kaveri

Nea, 31.3.2005 22:53:
*X-äil* ja vielä koko kotimatkankin :D

No AIJUUVAI :D

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

ianna ei anna!

#27 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
*tanssilattiallaX-äil* :D:D

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

-P

#28 • • -P

Joanna, 4.4.2005 17:35:
*tanssilattiallaX-äil* :D:D

nytkö vasta muistit et olit edes tuolla ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

koo

#29 • • koo
Hyvät kekkerit muuten, mutta kysymys kuuluu: miksi ihmeessä sitä stroboa pitää olla niin sikana kaikkialla? Mua häiritsi se strobo todella paljon kun se oli koko ajan päällä. Mun mielestä se sopii hyvin tehosteeksi ja sitä saa olla, mutta mä henkilökohtaisesti saan ihan tajuttoman migreenin jatkuvasta vilkkumisesta. *uuh*

Mutta mahtava oli viilinki! Nyt jo parit HYTKYn bileet katsastaneena voin vain kehua hyviä bilejärjestelyjä ja loistavaa tunnelmaa. Tullaan kyllä toistekin. *joo*

--
Backstagella on paratiisi.

jont-fu

#30 • • Edited jont-fu Kyny Prinssi

koo, 6.4.2005 21:16:
Hyvät kekkerit muuten, mutta kysymys kuuluu: miksi ihmeessä sitä stroboa pitää olla niin sikana kaikkialla? Mua häiritsi se strobo todella paljon kun se oli koko ajan päällä. Mun mielestä se sopii hyvin tehosteeksi ja sitä saa olla, mutta mä henkilökohtaisesti saan ihan tajuttoman migreenin jatkuvasta vilkkumisesta. *uuh*

Mutta mahtava oli viilinki! Nyt jo parit HYTKYn bileet katsastaneena voin vain kehua hyviä bilejärjestelyjä ja loistavaa tunnelmaa. Tullaan kyllä toistekin. *joo*

Stroboo pitää olla iha vitusti six ku strobo ja tekno nyt vaan kuuluu yhteen!!!!

Eivaa! Strobo vaan on aika edullinen tapa saada "vipinää" tanssilattialle. Toki bileisiin voitaisiin vuokrata scaneja ja mäkkejä joilla valoshow saadaan monipuoliseksi ja tarvittaessa rauhallisemmaksi, mutta sitten kustannukset nousevat. Kaikki vaikuttaa kaikkeen!

Itse kyl olisin laittanut strobojen eteen värikalvot, se valkoinen valo kyllä on aika räikeä. Ehkä ens jaksossa sit :)

Niin, ja stroboista voi toki saada epilepsiakohtauksen, jos on siihen taipumusta - muutamalla promillella ihmisistä sitä on. Silloin taitaa olla vaan parasta jättää bileet väliin tai hengata pääasiassa muissa tiloissa. Olisihan se julmaa riistää teknofaneilta se kuukausittainen stroboannos.