Pablo - Sex Shop (tech/tribal/progehouse)

23 posts, 2 pages, 8,033 views

jivamukti

Posts: 213

#21 • • jivamukti
Toisen osan tavoin oikein hyvä setti tämäkin. Biiseistä muodostui hyvä kokonaisuus, jonka flow toimi. Muutamia pikkukitinöitä tämänkin sisällöstä on, mutta taste is subjective. Soittoaikaa Señor Pablolle! *joo*

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

¡ Previous post about a year ago !
kolina

Posts: 315

#22 • • kolina
Tulipas tämäkin vihdoin kuulosteltua. Alusta aina tonne 40 min asti miellytti, mutta sen jälkeen töksähti. Todella mukavia groovahtavia tribaliraitoja ja paksuu pimeetä bassolinjaa oot ripotellu tohon alkuun. Setin luonne kuitenkin muuttuu melko radilaalisti tossa about 40 min paikkeilla, mun kantilta huonompaan suuntaan. Eli tommosta soundeiltaa tylsää aavistuksen rokkimaista/poppimaista yms. länkytystä. :D Kuitenkin oli tässä setissä enemmän positiivista kuin negatiivista, joten annetaampa vaikka arvosanaksi: 8+. Mainittakoon taas, että Sex Shop 3 on edelleen sun paras miksaus. :)
m1kk3

Posts: 5,560

#23 • • m1kk3 no-life
katoppas, mitenhän mä oon tän onnistunu missaamaan *täh* no, ei mitään, laitetaas latinkiin, kun näkyy olevan vielä online, ja kommentoidaaki joskus :) Ainakin aikasemmat miehen setit on toiminu ku junan vessa joten luulenpa vaan että tää ei tee poikkeusta *tanssittel*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti