PoC&DjRX-SuperSonic (FINRG Hard)

40 posts, 2 pages, 16,759 views

Skipi

Posts: 650

#21 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Melkein vois sanoo, et hyvä biisi, mut harmittaa tän äänenlaatu. *sars*

Lähtee kyl hyvin ton breikin jälkeen. Jotain koukkuu sais tehä taustalle, jää toi päämelo aika yksin. Riittää todennäkösesti ihan joku rytmittelevä juttu (soundi tai perc) . Ainii ja tää äänenleetu kyl harmittaa. *vink*

Nii joo sanoinko jo tosta äänenlaadusta... nii taitaa olla previkka.. *hymy*
Pikkasen saa hioa viel jos meinaatte julkasta levyn.

Hieman rumpu/syna fillejä ja sit rytmiä lisää, ni se ois meitsin makuun kybällä.. 9/10 *super*
Pablo

Posts: 1,875

#22 • • Pablo

amxTC:
Lähtee kyl hyvin ton breikin jälkeen. Jotain koukkuu sais tehä taustalle, jää toi päämelo aika yksin. Riittää todennäkösesti ihan joku rytmittelevä juttu (soundi tai perc) . Ainii ja tää äänenleetu kyl harmittaa. *vink*

Nii joo sanoinko jo tosta äänenlaadusta... nii taitaa olla previkka.. *hymy*
Pikkasen saa hioa viel jos meinaatte julkasta levyn.

Hieman rumpu/syna fillejä ja sit rytmiä lisää, ni se ois meitsin makuun kybällä.. 9/10 *super*



Täystasoisesta versiosta uskallan sanoa hyvin mielin että äänenlaatuun ei tarvitse enempää panostaa mutta nämä mp3-previkat on kyllä hifistä kaukana.

Hmm... täytyypä katsoa biittiin vähän variaatiokohtia sekä virittää joku kiva perkkusaundi tuohon lisäksi. Se on kyllä totta että se saattaisi kaivata jotain pientä vielä sekaan...
blender

Posts: 2,552

#23 • • blender Arcade | KAIKU
eikö biiseist vois olla esim parempi laatusia versioita mut lyhkäsiä noitten kokopitkien mukaan/tilalle, on nimittäin erittäin vaikea arvuutella/havaita millanen saundi se sit oikeesti on tässäkin,

mutta itse biisist et tykkäsin kyllä suht paljon siihen nähden et en kauheasti tätä freeformia enää diggaa
Pablo

Posts: 1,875

#24 • • Edited Pablo

blender:
eikö biiseist vois olla esim parempi laatusia versioita mut lyhkäsiä noitten kokopitkien mukaan/tilalle, on nimittäin erittäin vaikea arvuutella/havaita millanen saundi se sit oikeesti on tässäkin,



Ihan järkeä puhut. Tässäpä linkki missä on muutama pieni pätkä biisistä sellaisella tasolla pakattuna että äänenlaadusta saa jonkinmoisen käsityksen linkki

Päivitin myös originaalin mp3-tiedoston koska tein muutamia pieniä muutoksia liittyen saamaamme kehityspalautteeseen.

edit: lisäsin linkin
Zimeon

Posts: 310

#25 • • Edited Zimeon
Kuulostaa hyvältä :) Itse ainakin tykkäsin paljon siitä mitä olitte yhdessä saanet aikaseksi *aplodit* Pientä hienosäätöä ehkä viel tarvitsisi muutamassa kohtaa *ding*
Pablo

Posts: 1,875

#26 • • Edited Pablo

Zimeon:
Kuulostaa hyvältä :) Itse ainakin tykkäsin paljon siitä mitä olitte yhdessä saanet aikaseksi *aplodit* Pientä hienosäätöä ehkä viel tarvitsisi muutamassa kohtaa *ding*



Kiitoksia! Olisi kullan arvoista informaatiota jos pystyisit laittamaan vaikka mitkä kohdat tuntuivat kaipaavan hienosäätöä. Arvostelukyky menee omista korvista nimittäin kokonaan jossain vaiheessa biisin työstämisvaihetta kun kappaletta kuuntelee liikaa. Päivitin uuden version eilen iltapäivällä tästä biisistä muuten saman linkin alle kuin alkuperäinen previkka. Mp3 -tiedoston pitäisi kuullostaa paljon paremmalta kun nyt.
Zimeon

Posts: 310

#27 • • Zimeon

Pablo:
---
Zimeon:
Kuulostaa hyvältä :) Itse ainakin tykkäsin paljon siitä mitä olitte yhdessä saanet aikaseksi *aplodit* Pientä hienosäätöä ehkä viel tarvitsisi muutamassa kohtaa *ding*

---


Kiitoksia! Olisi kullan arvoista informaatiota jos pystyisit laittamaan vaikka mitkä kohdat tuntuivat kaipaavan hienosäätöä. Arvostelukyky menee omista korvista nimittäin kokonaan jossain vaiheessa biisin työstämisvaihetta kun kappaletta kuuntelee liikaa. Päivitin uuden version eilen iltapäivällä tästä biisistä muuten saman linkin alle kuin alkuperäinen previkka. Mp3 -tiedoston pitäisi kuullostaa paljon paremmalta kun nyt.



2:13 kohdassa nopeat rummut taustalla tekevät pienen hypyn joka ei tunnu sopivan oikeen, jos menis tasaisemmin niin juu mut se vaihtuu liian nopeasti.

Muuten taisitte korjata itse muut kohdat mitkä olin vanhassa prewikassa kuullut :) Harmittaa enää vain äänenlaatu joka prewikassa on :(
Pablo

Posts: 1,875

#28 • • Pablo

Zimeon:
2:13 kohdassa nopeat rummut taustalla tekevät pienen hypyn joka ei tunnu sopivan oikeen, jos menis tasaisemmin niin juu mut se vaihtuu liian nopeasti.



Totta. Se on kumma kuinka kuuroksi sitä tulee tuollaisille jutuille. Korjattu on. Nyt on kyllä aika "sulkea kirja" ja siirtyä seuraavan projektin pariin. Eli kiitoksia palautteista vain kaikille! *piis*
Juhgu

Posts: 7,921

#29 • • Juhgu Virnistelijä

Pablo:
---
edit: lisäsin linkin



*jiihaa*

Korvat kiittävät. Tulevatkin previkat saisivat olla minusta tällaisina.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Flamie

Posts: 478

#30 • • Flamie
Tää on taas tätä taattua PoCia. Kylmäks ei jätä missään kohtaan. Rx on tuonu pientä lisämaustetta tähän kyl.
Alku lähtee erittäin nopeesti käyntin, mut kyl kuullostaa IMO vähän liikaa lushilta *vink*. Nousu on kyl jotain niin hyvää. Toi haikee melo kyl tekee sellasen fiilarin että alta pois ja lattialle! Ite päämelo on kyllä niin fiilaria täynnä että *plur*.
The path is yours.*vink*
shaderna

Posts: 157

#31 • • shaderna
Huippu.

--
just tryin` not to give a fuck

Aurinko^

Posts: 6

#32 • • Aurinko^ ...KilttiTyttö ...
Yksi sana kertoo koko totuuden: LOISTAVA*aplodit*
malishousu

Posts: 182

#33 • • malishousu Dr. Philth
No nythän mä tajusin miten toi biisin nimi kuulosti hämärän tutulta ja jotenki huvittavalta:
linkki...
*nauru*
Ihan kelpo friiförmia kuitenkin, vaikkei toi melodiapuoli mulle hirveesti kolahtanukkaan.

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

Pablo

Posts: 1,875

#34 • • Edited Pablo

Dizmal, 13.4.2005 05:22:
No nythän mä tajusin miten toi biisin nimi kuulosti hämärän tutulta ja jotenki huvittavalta



Äläs nyt vielä innostu vaan kuuntele ensin meidän ja Alek Száhalan Furyn B2B -livesetin intro... *muhaha**hih*

linkki

Ette ikinä arvaa mikä oli intron jälkeinen biisi...
jjkobsson

Posts: 959

#35 • • jjkobsson
Kyllähän tää toimii aivan mahtavasti!

--
||jjkobsson||

malishousu

Posts: 182

#36 • • malishousu Dr. Philth

Pablo:
Äläs nyt vielä innostu vaan kuuntele ensin meidän ja Alek Száhalan Furyn B2B -livesetin intro...
*muhaha**hih*
linkki



Jep, nyt mä vasta innostuinkin.
*nauru*
Aivan loistava! Sääli kun en päässyt kattomaan kyseistä keikkaa..

Hiukan offtopiccina btw, koska toi CAM009 12” Finnish EP on kaavailtu ilmestyväksi, oli tuo V8 previkka aika herkkua nimittäin..?

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

Pablo

Posts: 1,875

#37 • • Pablo

Dizmal, 14.4.2005 16:44:
Hiukan offtopiccina btw, koska toi CAM009 12” Finnish EP on kaavailtu ilmestyväksi, oli tuo V8 previkka aika herkkua nimittäin..?



Mun mielestä kaikki Camelin kaavaillut julkaisut ovat jo käyneet testipressi -vaiheen lävitse ja tarkoitus olisi julkaista CAM008 huhtikuussa, CAM009 toukokuussa ja CAM010 kesäkuussa. Tiedä sitten miten julkaisuaikataulut elää *hymy*
Howdy

Posts: 7,955

#38 • • Howdy Oldie
Äijät rokkaa kyl aika täpöllä *sydän*

--
Käpy vailla vertaa

malishousu

Posts: 182

#39 • • malishousu Dr. Philth

Pablo:
-klips-



Joo, aika eloisaa sorttia noi julkaisuajat yleensä tuntuu olevan..
Odotetaan innolla *hymy*

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

DJ Rx

Posts: 2,527

#40 • • DJ Rx FINRG Recordings
katos perketi tää on noussu uudelleen listoille... *jiihaa**aplodit*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.