[reiv:] - klubi 1 vuotta (Todd Terry siirtynyt!)

58 posts, 3 pages, 20,384 views

r_e_d_

Posts: 61

#41 • • r_e_d_

Tontsis, 8.4.2005 13:38:
Mietin tässä, mitä tollaset superstarat tekee, kun viikonlopun molemmat keikat on peruttu. Käyköhän ne kaupasta hakemassa pussillisen Sipsejä ja dippiä, Makuunista pari leffaa yhden hinnalla ja kuuntelee leffojen välissä radiosta Klubia? Vai meneekö ne guestinä paikalliseen clubiin soittamaan pari rallia ilmasiks *hih*




hyvin todennnäköisesti ne käyttää kuitenkin sen jääneen vapaa aikansa tehden 2 uutta remixiä britney spearsille ja madonnalle a. 30 000$, sen mitä ne olis saaneet noista muutaman tunnin levyjen soittelusta...
KittysDead

Posts: 381

#42 • • Edited KittysDead Trooper
Aivan mahtavat bileet *jiihaa*

Hanatuotteet 1e Happari vaan tuli aina mystisenä... olis ehkä pitäny jättää välii *känni* heheh.. Porukka meni kyl aika kenos siel *hihu*

JA jättebra kiitos proteus *sydän* jonka setti yllätti I______________________I nääin paljon.. OLI MAHTAVA *plur* !!!!!

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Avatar
#43 • • fanatic Guest
Kivat bileet ja näin mutta paikkana ei oikeen niin iso kuin kuvista olettaa*ding**hih*
Proteukselta mainiota settiä*jiihaa* tuli pitkästä aikaa tansittuakin kunnolla*joo*
subu

Posts: 1,174

#44 • • subu Suski
Wou! aika hyvät jatkot saksa reissulle ;)
kovas

Posts: 1,522

#45 • • kovas Kristo
halvat juomat loppu kesken :( kun ei sit tajunnu tilata ajossa lisää.

timo on homo.
sari on lesbo.

ei mul muuta.
Avatar
#46 • • ikj Guest
nessilt loisto settii, kuten myös erkolta, alkemist missattiin :((
thänks!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#47 • • Aziz Combat Fighter
Oli sen verran edullista alkomahoolia et alko huimaamaan jo kohtuu aikasin, ni piti hipsiä kotiin :)

Mut kivaa oli silti <3 Moi kaikille uusille tutuille!
-P

Posts: 4,972

#48 • • -P
Oh noes! teh booze ended :(. nojoo, samoin rahat. Kivaa oli ja helkkarin loistosetti nessiltä sekä erkolta. humala oli jumala ja sitä rataa :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

eonik

Posts: 182

#49 • • Edited eonik graafinen suutelija
Kivaa oli kyllä ja kakku maistui. Enpä oo ikinä nähnyt muuten moista tungosta miesten vessassa. Halpa, kaljalla maustettu vesi teki tehtävänsä *muhaha*

--
Unts, unts, unts...

Avatar
#50 • • Usva Guest
Nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
kertokaa mulle suoraan mailiin: [email protected]
sts

Posts: 7,969

#51 • • sts Sama pyynti aitta!

Usva, 10.4.2005 10:41:
Nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
kertokaa mulle suoraan mailiin: [email protected]



No en usko että tämä kuuluu "todd terry @ HELSINKI CLUB" topikkiin
Avatar
#52 • • Dorka Guest

Usva, 10.4.2005 10:41:
Ja etsin kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?


onks tää jatkoa scene topikille? *nauru* *lmao*
Rocca

Posts: 3,064

#53 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Dorka, 10.4.2005 13:07:
---
Usva, 10.4.2005 10:41:
Ja etsin kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?

---

onks tää jatkoa scene topikille? *nauru* *lmao*



Siisteimmät tyypit kokoontuu ilmotus joka topicissa *lmao*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#54 • • emppu Guest
euron bisse/sidu*sydän*
Individual

Posts: 10,942

#55 • • Individual HYPNO!

sts, 10.4.2005 13:02:
---
Usva, 10.4.2005 10:41:
Nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen avoin sekä luotettava.
Ja etsin kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
kertokaa mulle suoraan mailiin: [email protected]

---


No en usko että tämä kuuluu "todd terry @ HELSINKI CLUB" topikkiin



Täs vois jo alkaa harkitsemaan jotain ip-banni tyylisiä ratkaisuja, kun tyyppi spämmää joka topikin täyteen tuota samaa idioottimaista viestiään. Kaikille niitä internettejä nykyään annetaankin...
anis

Posts: 2,451

#56 • • anis
Hmm..Niin ois kyl voinu juoda vähän vähemmän*uuh* Proteuksen keikalla oli jo niin paha olo että *poks*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Dancer

Posts: 125

#57 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Ei voi oikein muuta todeta, kuin oli aika tapaus*pahis*

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Blues

Posts: 5,414

#58 • • Blues Koning van Afrika
Hyvin tuli viihdyttyä kekkereissä enkä tainnut olla ainoa *hymy*
Muutamakuva tuli otettua bileistä jotka löytyvät

http://www.kolumbus.fi/blues

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe