Hoopstar - Doctrine Of Reincarnation (UK Hard Trance)

30 posts, 2 pages, 11,711 views

wille-r

Posts: 555

#21 • • Edited wille-r
Ihan jeppis hard-soundia. Miksaus on kyllä hyvää, paljon plussa-pojoja siitä, myöskään setin rakenteessa ei valittamista. Itse musa ei ihan kolise mulle, mutta takuuvarmasti tällä setillä saisi diskossa ihmisten jalat nousemaan. Toivotaanpa Hoopstarille enemmän keikkoja ja sillein...
...ainiin, mä bongasin sen missä meinas laukata :D
Dzad

Posts: 353

#22 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Hei, tää on hyvä! *hymy*
Hyvä meno! Aika hard hardtrancea... ehkä UK-hard trance on näin. *hihu*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

hoopstar

Posts: 472

#23 • • Edited hoopstar hoopstar

wille-r, 27.1.2006 17:17:
...ainiin, mä bongasin sen missä meinas laukata :D



Jeh. Hemmetin laukkapaholaisen poikanen *hmph* Mut tää on vanha setti jo *selittel* *tirsk* Ja noh. ehkei se kovin pahasti.. tuskin tuota ihan tavis janppa edes spottaisi. Pienet korjailut on aika tavallista kun vinyyleillä pyörittelee. Sitä sattuu kovemmillekkin naamoille sillon tällön. Täydellisyyteen toki aina pyritään ;)
Mel

Posts: 249

#24 • • Mel
Hyvä on toi setti!
Zeni-

Posts: 1,104

#25 • • Edited Zeni- Funky Little Man
Setti toimii ku junan vessa. Aivan loistavia biisejä ja tarpeeksi bpm:ää *hih*
Tämä jää soimaan listalle+mp3 soittimeen *hymy* Lisääääää tämmöistä!

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

nomic

Posts: 4,120

#26 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Pakko se on imeä, kun kerran tämmönen löyty! *hih*
hoopstar

Posts: 472

#27 • • hoopstar hoopstar
Hienoa että tykkäätte *hymy* Mikäpä se mukavempaa, kuin saada positiivista palautetta kansalta. Pitääkin varmaan laittaa lähiaikoina uutta settiä linjoille. Tämäkin julkaisusta jo kohta vuosi mennyt.
elysion

Posts: 1,036

#28 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

hoopstar, 31.1.2006 03:05:
Hienoa että tykkäätte *hymy* Mikäpä se mukavempaa, kuin saada positiivista palautetta kansalta. Pitääkin varmaan laittaa lähiaikoina uutta settiä linjoille. Tämäkin julkaisusta jo kohta vuosi mennyt.



Noni, unohda se nänänkaivuuproge :P! Ei mut miten pirussa tää on tänne listan kärkeen noussu *nauru*. Saas nähdä koska toi Squigleyn 4th Gear setti nousee listoille. Oiskin aika erikoinen tilanne, jos ois parin Spinniläisen setit listan kärjessä <3 :).
hoopstar

Posts: 472

#29 • • hoopstar hoopstar

elysion:., 31.1.2006 09:32:
Noni, unohda se nänänkaivuuproge :P! Ei mut miten pirussa tää on tänne listan kärkeen noussu *nauru*. Saas nähdä koska toi Squigleyn 4th Gear setti nousee listoille. Oiskin aika erikoinen tilanne, jos ois parin Spinniläisen setit listan kärjessä <3 :).



Kiva se oli että settiä ladattiin paljon. Mut sehän ei meinaa samaa kuin se, että setti ois hyvä.
Seuraava setti tuleekin olemaan menevää ja melodista bilehousea, ei takuulla tule vetämään niin paljoa lataajia puoleensa kun kiksu & polkka. Mitään nenänkaivuuprogesettejä ei oo kyl multa tulossa :)
elysion

Posts: 1,036

#30 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

hoopstar,
Seuraava setti tuleekin olemaan menevää ja melodista bilehousea, ei takuulla tule vetämään niin paljoa lataajia puoleensa kun kiksu & polkka.


Kyl mä ainakin haen jos tollassen setin väsäät :)! Nykyää kyl alkaa olee listoilla vähän muutakin kun pelkkää kiksuu ja polkkaa, mut kärkeen on vaikee päästä jollain muulla. Mut aina kannattaa yrittää. Ja ei todellakaan kerro mitään ton setin laadusta toi listasijotus.