mr.a presents : VOODOO AT 2AM pt. 2

29 posts, 2 pages, 5,804 views

Jaques

Posts: 1,390

#21 • • Jaques HUGC / So Nice!

workunit:
---
rainbow:
Ihan kivasti menee eteenpäin, mutta kyllä siellä vähän jotain häikkää löytyy kun oikein alkaa tutkimaan.. mutta eihän me sellasta varten settejä imuteta vaan nauttimista varten, ja siihen tää on just sopiva! *joo*

---


Itse asiassa havaitsin toisella tai kolmannella kuuntelukerralla jotain pykimistä. Ekalla kerralla pistin sen nettiyhteyden ja striimin piikkiin toisella en. Mutta loistava tää on silti biisivalinnat on loistavat.



Kyl kyl jossain kohdissa kuulosti paljolti silt et neula olis vaan hyppiny vähäsen.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

mr.a

Posts: 2,098

#22 • • mr.a

Dj Jaques:
---
workunit:
---
rainbow:
Ihan kivasti menee eteenpäin, mutta kyllä siellä vähän jotain häikkää löytyy kun oikein alkaa tutkimaan.. mutta eihän me sellasta varten settejä imuteta vaan nauttimista varten, ja siihen tää on just sopiva! *joo*
---
Itse asiassa havaitsin toisella tai kolmannella kuuntelukerralla jotain pykimistä. Ekalla kerralla pistin sen nettiyhteyden ja striimin piikkiin toisella en. Mutta loistava tää on silti biisivalinnat on loistavat.
---
Kyl kyl jossain kohdissa kuulosti paljolti silt et neula olis vaan hyppiny vähäsen.




jeah. tarkkakorvaiset housemiliisit ovat bonganneet pari ärsyttävää klipsiä jotka oli mitä ilmeisemmin tulleet md-ltä koneelle polttaessa. (olli, hmm...ok) pari wouwaustakin tossa taitaa olla mut mun levarit on Smile-klubin jäämistöä eikä niitä ole kertaakaan fixattu joten über-übertarkkaa miksausta niillä ei luultavasti kukaan saa aikaseks.

Mut erittäin siistii et maistuu!
Bio

Posts: 4,429

#23 • • Bio The Bullies / Pinky
kyllähän tää maistuu..

sopii aivan mainiosti etkoihin ja taustamusiikiksi
Blues

Posts: 5,414

#24 • • Blues Koning van Afrika
Parhaillaankin soimassa. Todella maistuva kokonaisuus..loistavaa jatkoa edelliselle *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Klabi

Posts: 1,423

#25 • • Edited Klabi HUGC
Mitäs tässä valittamaan, eipä voisi sairaspäivää paremmalla musiikilla höystää. Eipä kauheasti moitteen sanaa löydy.

Niin joo, se Blondien viisua ennen oleva pilipalimelodiabiisi (melkein kiksuu *eiei*) meni vähän ohisektoriin, mut muuten mentiin kovaa ja korkeella.
Eipä voi muuta sanoo kun että kiva kiitti sulle ja hyvin sä väännät.....

piis

edit: luin ketjun ja sain selityksen neulojen hypinnälle...
Enskerralla vähän vähemmän sisääntulovolumea MD:stä jos mahdollista, koska masteria EI vaan voi säätää alaspäin...
OlliS

Posts: 3,999

#26 • • OlliS Further

Klabi:

edit: luin ketjun ja sain selityksen neulojen hypinnälle...
Enskerralla vähän vähemmän sisääntulovolumea MD:stä jos mahdollista, koska masteria EI vaan voi säätää alaspäin...

Mä nauhoitin ton koneelle -6dB ja sit masteroin erilaisilla plugareilla wavelabilla eli saundi on varsin jees mun mielestä :) Noita pari skippiä en huomannut koska en kerennyt kuunnella läpi kun analla oli niin kova hoppu ton kanssa ;) Mut laatumusaa, on tullut kuunneltua monet kerrat :)
Simon Templar

Posts: 780

#27 • • Simon Templar
Loistava mixaus.

Biisi valinnat 10/10
Mixaus 9/10
Klabi

Posts: 1,423

#28 • • Klabi HUGC

olliS:
*klips*



Juu ei siinä äänenlaadussa ollut valittamista, aluksi luulin että ne metalliset "naps" äänet johtuivat siitä että biisit on soitettu cd:ltä ja kopiontivaiheessa (esim. mp3 soittimesta cd:lle) oli käytetty liian nopeeta polttonopeutta. Itselläni on ulkoinen cd-poltin ja joudun rajoittamaan polttonopeuden max 8x. Liian nopeasti polttaessa muodostuu biisiin / miksaukseen juuri tuollaisia "naps" ääniä.
Mutta heti kun luin ketjun loppuun sain vastaukseni...
Peace out mate, sun masterointis tunnetaan maailman äärissäkin, olenhan itsekkin käyttänyt Sovijärven masterointipalveluita kerran jos toisenkin...

*iloinen*
lank

Posts: 2,164

#29 • • lank www.djlank.com
Oikeen anamaista soundia tämä,
itse oon kuunnellut autossa jokun
kerran läpi ja toimii kyllä moitteetta.

Itselle upposi varsinkin loppupään
kipaleet aika kivasti, tosin alussakin
pystyi näkemään anan dekkien takana

Ehkä ripaus tony thomasta ois vielä
parantanut asiaa mutta eihän kaikkia
herkkuja voi kerralla saada =)