M: Pioneer DJM-300-s *MYYTY*

20 posts, 1 page, 3,709 views

Avatar
#1 • • Edited astaroth Guest
Elikäs tarkoitus olisi myydä kyseisen mallinen mikseri pois uutta mikseriä varten.
Vähän käytetty ja loistavassa kunnossa.

Lisätietoja: Thomann

Eli Ovh Thomannilla 338e + pk. Pyydetään 200e.
Avatar
#2 • • ikj Guest
jos sattuu olemaan viel tallella tos 7.2 päivä niin voisin ostaa sen sulta pois :)
Avatar
#3 • • astaroth Guest

idi:
jos sattuu olemaan viel tallella tos 7.2 päivä niin voisin ostaa sen sulta pois :)


Vielä ei ole muita tarjouksia, joten sua varten tallessa näillä näkymin. :)
Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock
Onko tossa silverissä värin lisäksi jotain muutakin erikoista? Normaali DJM300 kun kuitenkin maksaa kokonaiset 338e uutena.
sts

Posts: 7,969

#5 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone:
Onko tossa silverissä värin lisäksi jotain muutakin erikoista? Normaali DJM300 kun kuitenkin maksaa kokonaiset 338e uutena.



ei.
Avatar
#7 • • Edited astaroth Guest

Jone:
Onko tossa silverissä värin lisäksi jotain muutakin erikoista? Normaali DJM300 kun kuitenkin maksaa kokonaiset 338e uutena.


Ohops, ei ollut tullukaan huomattua muita kysymyksiä... Silly me.

Joo, siis tavalliseen kolmesatkuun verrattuna ei ole värin lisäksi muuta eroa. Mutta huomioin sen, että laite on vähän käytetty, uuden veroinen ja postikulut maksavat Thomannilta 20e (= 358e).

Postittaessa postikuluja tulee n. 7e, joten kuitenkin säästää 50e ostoksessaan, mikä sekin on rahaa kuitenkin. Ja viedessä/noudettaessa postikuluja ei tarvitse maksaa, joten tulee lähes 60e säästettyä. *hymy*

Edit: Ja mikserihän on edelleen myynnissä, jos jotakuta kiinnostaa. :)
Eemil

Posts: 13

#8 • • Eemil
Olisin valmis ostamaan jos lasket hintaa. Ota yhteyttä [email protected] nii jutellaan lisää.
aleksisi

Posts: 282

#9 • • aleksisi

Astaroth:
---


Mutta huomioin sen, että laite on vähän käytetty, uuden veroinen ja postikulut maksavat Thomannilta 20e (= 358e).



Jaa, mulle ainaski thomann on tuonu kaikki yli 100e ostokset ilman postikuluja...

--
siellä missä jatkot..

placiq

Posts: 1,260

#10 • • placiq Jorkki

aleksisi:
---
Astaroth:
---


..
---


Jaa, mulle ainaski thomann on tuonu kaikki yli 100e ostokset ilman postikuluja...


*ding* Täh, ei kai?
Jone

Posts: 8,258

#11 • • Jone Archibald Haddock

jorkki:
---
aleksisi:
Jaa, mulle ainaski thomann on tuonu kaikki yli 100e ostokset ilman postikuluja...

---

*ding* Täh, ei kai?



No, kyllä ainakin jouduin maksamaan postikulut kaikista härpäkkeistä tilattuani sieltä parit tesnarit ja DJM300:n.
ETJ

Posts: 1,229

#12 • • ETJ Failed specimen

aleksisi:
Jaa, mulle ainaski thomann on tuonu kaikki yli 100e ostokset ilman postikuluja...



Minusta siellä kyllä annetaan ymmärtää, että rahtihinta on aina vain 20 riippumatta tilauksesi koosta.
Avatar
#13 • • astaroth Guest

aleksisi:
Jaa, mulle ainaski thomann on tuonu kaikki yli 100e ostokset ilman postikuluja...


Thomannin tilauspolitiikan mukaan rahtimaksut ovat kiinteä 20e tilauksen koosta riippumatta. Muutenkin tuntuisi höhlältä tuommoinen, kun minimitilausvaatimus Thomannilla on 50e.

Eivät ainakaan pari päivää sitten minua säälineet tilatessani neljän ja puolen sadan Teknaria. :)
Avatar
#14 • • astaroth Guest
Hintaa laskettu, edelleen kaupan.
aleksisi

Posts: 282

#15 • • aleksisi

Astaroth:
---

Eivät ainakaan pari päivää sitten minua säälineet tilatessani neljän ja puolen sadan Teknaria. :)



...aika hassua. en sitte tieä voiko olla joku thomannin källi/spesiaali kampanja mutta ainoa kerta ku olen maksanu postikulut oli ku tavara makso 99e. joo nii mutta tää topiccihan oli tiskin myynnistä joka vois kiinnostaa jos/kun vielä kaupan..??

--
siellä missä jatkot..

Avatar
#16 • • astaroth Guest

aleksisi:
joo nii mutta tää topiccihan oli tiskin myynnistä joka vois kiinnostaa jos/kun vielä kaupan..??


On. :)

Pistä vaikkapa mailia osoitteeseen [email protected], niin jutellaan tarkemmin.
Avatar
#17 • • astaroth Guest
Edelleen kaupan. 250 eurolla lähtee.
UnityF

Posts: 15,721

#18 • • UnityF joo just se

Astaroth:
Edelleen kaupan. 250 eurolla lähtee.



kun olis rahaa niin ostaisin kylläkin pois...
Avatar
#19 • • astaroth Guest
Hakekaa pois. 220e.
Avatar
#20 • • astaroth Guest
Onpas kehno sesonki tänä päivänä.

200 euroa on viimeinen tarjous, tuosta en enää laske.