PoisoN - Dose (hard trance)

9 posts, 1 page, 2,450 views

PoisoN

Posts: 1,555

#1 • • PoisoN
djpoisondose.jpg

Taas kerran hardtrance tykitystä saksanmaalta. Joukkoon on eksynyt vähän hardstyleakin. Alussa lepposampaa soundia mutta meno kovenee loppua kohti. Palautetta saa antaa.

*piis*
hard trance

tracklist:
01. dj scot project - l (want your love) (jk walkers feat. marcos remix)
02. yakooza - lovin you (reuter & schleis remix)
03. dj ton tb - electronic malfunction
04. a.s.y.s. - dj's nightmare
05. dj lerby - dunkelheit (schwarze puppen remix)
06. safri duo - all the people in the world (dj isaac remix)
07. dj tom-x - cocaine (bush remix)

lisätiedot - kuuntele
Avatar
#2 • • astaroth Guest
Kiva tracklisti. Tuo remix L (Want Your Love):sta oli harvinaisen messevä tekele, vaikka sydän sykkii orkkikselle. Mutta tuo toimii sen verran hyvin, että ei ehkä ihan aloitusraidaksi olisi kannattanut laittaa. Tai no itse asiassa siinä kiteytyykin miksauksen ongelma: 39 minuuttia on harmittavan lyhyt. Tämän kaltaset helmet pitäisi saada ujutettua pidemmän setin sisään luomaan settiä rakentavaa fiilistä.

Yakooza toimii ihan jees, tuosta onkin monta versiota. Ihanaa, että laitoit sopivasti hardstyleäkin messiin (pari vikaa biisiä ja tuo Yakoozakin kuulosti siltä). Cocaine jyrää! Kannattaa vain olla varovainen pitchin kanssa hardstyleä soittaessa. Minun mielestäni liiallinen pitchin käyttö tuohoaa hardstylen hohdon. Mutta nää kuulosti kuitenkin hyviltä!

dj ton tb - electronic malfunction --> a.s.y.s. - dj's nightmare:
Tuossa vaidossa tulee snadi kämmi, vaihtuu liian rohkeasti pystyyn, vaikka olisi ollut varaa vielä liu'uttaa.

a.s.y.s. - dj's nightmare --> dj lerby - dunkelheit (schwarze puppen remix)
Tuossa vaihdossa tulee sama juttu. Vielä kun olisi pikkuisen kauemmin malttanut. Mutta tämä vaihto alkoi todella hyvin mielestäni, pirun hienon kuuloisesti sommasivat yhteen.

Muuten miksaus on sitten todella laadukasta. Hyviä vaihtoa ja kikkoja. Lisää pituutta vaan miksaukselle.

Pätkikö toi miksi muuten parissa kohtaa?
PoisoN

Posts: 1,555

#3 • • PoisoN

Astaroth:
clip



Suuret kiitokset palautteesta. Yhdyn kaikkiin pointteihisi paitsi siihen, että Scottia ei olisi kannattanut laittaa aloitusraidaksi. Koska biisi on senverran kevyempää kamaa (ja toimii hyvin ns mielenkiinnon herättäjänä) kun noi muut nii se ei mielestäni ois sopinut mihinkään pidemmälle settiiin.
Ja tosta pituudesta sen verran, että tekisin mielelläni pidempiäkin miksauksia mut valitettavasti hyviä hard trance raitoja ei vaan enää pahemmin tehdä *eiei*.
Displacer

Posts: 1,828

#4 • • Displacer
Hyvää tsettii, varsinkin viimenen biisi toimii mulle ihan täysillä *jiihaa*

Myöskin tuo yakoozan lovin you on yks kestosuosikki ja tuo versio kuullosti oikein mukavalta, eka biisi ei taas oikein toiminu mulle...

Tekniikasta en osaa mitään fiksua sanoa mutta ei siellä ainakaan mitään häiritseviä juttuja ollut.

Kokonaisuutena aika samaa tasoa mun mielestä kun pari edellistäkin, eli kyllä maistuu *joo*
Displacer

Posts: 1,828

#5 • • Displacer

Astaroth:

Pätkikö toi miksi muuten parissa kohtaa?



Ainakin cocainen soidessa pätkii mulla pari kertaa
toni

Posts: 912

#6 • • toni
Sääli, että on noin pieni bittinopeus. Ei pystynyt kuuntelemaan.
antonsonin

Posts: 2,712

#7 • • antonsonin laserpoint.

toni:
Sääli, että on noin pieni bittinopeus. Ei pystynyt kuuntelemaan.



aahahahahhahahahahhahahah *polcpolc*
toni

Posts: 912

#8 • • toni

ant1:
aahahahahhahahahahhahahah *polcpolc*



Kai havaitsit, että tarkoitin tiedoston äänenlaatua??
antonsonin

Posts: 2,712

#9 • • antonsonin laserpoint.

toni:
---
ant1:
aahahahahhahahahahhahahah *polcpolc*

---


Kai havaitsit, että tarkoitin tiedoston äänenlaatua??



okei hyvä minä :DDD , tsiigailin "biittinopeus" :DDDDD