MOVEMENT 30.4.2005 @ Helsinki

207 posts, 11 pages, 41,907 views

Avatar
#201 • • x Guest

Stigu, 1.5.2005 13:18:


There were fights, and lots of TO drunk people.... Come on guys and girls, we're evolved, educated and sophisticatd people., we can do better then that...

Stigu



hoy schatje, wist jij niet dat finnen er juist erg trots op zijn om dronken te worden? *vink*

vechten is natuurlijk altijd stom.
Stigu

Posts: 300

#202 • • Stigu Belgian Chocolate
Dat had iin in de laatste jaren wel door ja.
Hetgeen me verbaasde is dat normaal gezien de Party Scene hier in Finland net iets beschaafder is dan dat. Ja er zijn er een paar dronken, maar meestal blijven ze nogal beleefd, of toch marginaal beschaafd. Deze keer jongens alstublief. Het was precies alsof er iemand de apen uit de zoo had binnegelaten. Duwen, trekken, de inhoud van enkele glazen vloog door de lucht. Gevechten broken uit...

Laat ons het een beetje degelijk houden hé!

--
trying to figure out what I mean is like trying to push a square brick through a round hole.. eventually it'll go through...

Karski

Posts: 6,049

#203 • • Edited Karski Pomon kätyri

Stigu, 8.5.2005 16:09:
Dat had iin in de laatste jaren wel door ja.
Hetgeen me verbaasde is dat normaal gezien de Party Scene hier in Finland net iets beschaafder is dan dat. Ja er zijn er een paar dronken, maar meestal blijven ze nogal beleefd, of toch marginaal beschaafd. Deze keer jongens alstublief. Het was precies alsof er iemand de apen uit de zoo had binnegelaten. Duwen, trekken, de inhoud van enkele glazen vloog door de lucht. Gevechten broken uit...

Laat ons het een beetje degelijk houden hé!



*justjoo*

Twee dingen.
1. Schrijf in het Engels.
2. Realiseer dat het mayday was.

Wij hebben verschillende meningen over het hebben van pret, levend met het.

Edit. Did not notice the message from
petra in dutch. Carry on. *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Stigu

Posts: 300

#204 • • Stigu Belgian Chocolate
Jongens en maisjes, amaai! Errste mei of geen eerste mei. Een klein beetje zelfcontrole is nooit mis.

Als iedereen zich op een normaal feestje kan amuseren en zich niet TE slecht gedragen, en dit heb ik op veel feetjes gezien, waarom dan zichzelf in de conditie drinken waar je ofwel ieder ander zijn/haar amuseent vernield OF je gewoon zo dichtdrinkt dat niet beter verdient dan buitengesmeten te worden.

Ik versta heel goed dat een drankje best aangenaam is, maar alsjeblieft, met mate. Als iedereen het bij tipsy of zat houdt inplaats van richting "ik ben hard aan't trainen om alcoholieker te worden" te gaan.. wel, het feetsje had een heel stuk aangenamer geweest.

--
trying to figure out what I mean is like trying to push a square brick through a round hole.. eventually it'll go through...

Niko Geselle

Posts: 683

#205 • • Edited Niko Geselle

pinnie, 1.5.2005 06:09:
Leama <3 ei voi muuta ku yllättyneesti kehua. Sisään tullessa mies soitti n. 60% samoja elektrohousehärpäköitä kuin itseltäni löytyy. TOimi!



No eipä voi muuta kun yhtyä samaan. Tosin noita samoja levyjä ei löydy ku 30%.
Illan kohokohta oli kyllä se, kun battery tiskin vieressä alko erään henkilön kehonrakennus show!!!!*nauru*
Klabi

Posts: 1,423

#206 • • Klabi HUGC

N.Geselle

---
...kohonrakennus show!!!!*nauru*



Meikäläiselle ihan uusi laji...
Misc Management

Posts: 761

#207 • • Misc Management
Kiitämme kaikkia paikallaolijoita ! Iso kiitos myös ihmisille, jotka auttoivat meitä toteuttamaan tämän illan. Lisää MOVEMENT tapahtumia luvassa, joten pitäkää silmät/korvat/nenät auki.

Until then, enjoy the pictures !!!
http://www.misc.fi/movement/photos.html



Peace,
The Bros.