SOMA 28.1.2005 @ Kerava

40 posts, 2 pages, 7,407 views

jaykay

Posts: 293

#21 • • jaykay

hara:
Synttärit ajoittuu juuri sopivasti tälle viikonlopulle :)



hah.., se tietää vaan sitä että on tissuteltava sekä perjantaina että
lauantaina. Hyvä alottaa synttäriviikonloppu Somasta! ;)
Jone

Posts: 8,258

#22 • • Jone Archibald Haddock
Soma on kyllä täysin pakollinen tapahtuma jo ihan senkin puolesta, että tässä kylässä ei turhan usein tapahdu mitään.
nigel

Posts: 792

#23 • • nigel

Jone:
tässä kylässä ei turhan usein tapahdu mitään.



ilman muita menoja oisin itekki tullu kannustaa toimintaa mut...
Hule

Posts: 84

#25 • • Hule
*hih* Luvassa on niin hyvät bileet, lisäksi viidakkorumpujen mukaan olen kuullut huhua että Rave-kääpiö Pessikin yrittää keretä Thaikuista asti paikalle!!*jiihaa*
Bellezaaa

Posts: 573

#26 • • Bellezaaa Afrodite*
---
PuuhaOsku:
Meillä etkot?

---

No todellaki tulossa ollaan!!!!!*jiihaa**aplodit*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#27 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Huuuhuuu mikä *känni*
Oli loisto etkot! Kiitti kaikille seurasta..
Itse bileistä: Winkee*plur* Oli todella hyvä setti*aplodit*
Ainoa mikä hämäs oli se kasari Miami Vice tyylinen biisi välissä..*nauru*
Kiitos järjestäjille..
Kettu kuittaa.
Yoni

Posts: 440

#28 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Joo!

Ite kattelin alkamisajan vähän vinoon ja olin jo rykimässä ovea puol kymmeneltä!
No.. Pienen odottelun jälkeen pääs sisälle!

Alussa istuskelin vaan ja kattelin valoja kuunnellen musaa kunnes paikalle sattu pari entistä inttikaveria ja sittenpä se aika menikin ihan huomaamatta jutellen kavereille ja tanssien välillä!

Oli kyllä loistavat bileet omasta mielestä, mutta ihan koko aikaa en jaksanu olla sillä alko iskee väsy päälle, joten poistuin 02:13...

Ainoo ehkä oli toi voluumi mikä oli ehkä vähän liian kovalla! Korkeat äänet sattu korviin ja bassot rämisytti kattoja.. tai no siis koko baaria!

Ei muuten mitään! Lisää bileitä Keravalle!
Väne

Posts: 139

#29 • • Väne asennewamma
Johan oli ilta. Aivan levoton *känni* päällä, mutta ei se ennenkään ole tahtia haitannut *nauru*. Pirun hauskaa mulla ainakin oli sitä ei voi kieltää, ja seurakin oli mitä mainiointa. Pieni morkkis ehkä päällä kun ei muista ihan tarkkaan mitä kaikkea on tullut kääliöityä... Anyway kemut oli hyvät ja etkot yksistä parhaimmista pitkään aikaan.
/me kiittää ja kumartaa. *nauru*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Bellezaaa

Posts: 573

#30 • • Bellezaaa Afrodite*

PuuhaOsku:
Huuuhuuu mikä *känni*
Oli loisto etkot! Kiitti kaikille seurasta..




Oli kyllä huuhuuu *känni* päällä mut hauskaa oli silti sekä etkoilla että bileissä. Koko talo tuttuja täynnä ihan kivaa vaihteeks näinkin...
Täytyy ottaa taas joskus uusiks *joo*

Pablo

Posts: 1,875

#31 • • Pablo
Aivan tolkuton *känni* ja rahat (+ terveys) meni mutta loistavat etkot oli kiitos kaikille sen mahdollistaneille ihmisille. Kinossakin oli todella hauskaa vaikka ei tullut erityisemmin tanssilattialla vietettyä aikaa... Kiitos Ar3z kyydistä.
Jna

Posts: 613

#32 • • Jna
Kivaa oli, sen minkä muistan..*blush*


Jos joku kaipailee mustaa Diesel-laukkua ja/tai tummaa Jack&Jones paitaa, ottakaa yhteyttä.
Ne on turvassa täällä meillä.*hihu*
Bellezaaa

Posts: 573

#33 • • Edited Bellezaaa Afrodite*

Jna:
Kivaa oli, sen minkä muistan..*blush*


Jos joku kaipailee mustaa Diesel-laukkua ja/tai tummaa Jack&Jones paitaa, ottakaa yhteyttä.
Ne on turvassa täällä meillä.*hihu*




Onko Jack&Jonesin paita siis neulepaita?
Jos on niin tunnustan !*iihhih*
Tuo se ja ne mun muut kamat crossingiin...
Jone

Posts: 8,258

#34 • • Jone Archibald Haddock
....ja musta Dieselin laukku on mun. *joo*

Johan oli taas iltamat. Jotain asiasta kertoo se, että asiasta pystyy antamaan palautettakin vasta sunnuntaiaamuna.

Etkot oli kliffat, kiitoksia Oskulle ja Jaanalle. Kiitokset myös Kennylle Thai-safkan tuomisesta (ja kyydistä himaan illan lopussa) , se oli varsin paikallaan.

Itse bileistä pitää kiitellä erityisesti Jaykayn settiä, joka toimi aivan helvetin loistavasti. Kyllä se vaan on kivaa käydä bileissä omassa pikkupitäjässä sen sijaan, että pitäis aina lähteä ryntäilemään johonkin kauemmaksi.
Bellezaaa

Posts: 573

#35 • • Edited Bellezaaa Afrodite*
Itse bileistä pitää kiitellä erityisesti Jaykayn settiä, joka toimi aivan helvetin loistavasti. Kyllä se vaan on kivaa käydä bileissä omassa pikkupitäjässä sen sijaan, että pitäis aina lähteä ryntäilemään johonkin kauemmaksi.
[/quote]


Niin ihan luksusta ku voi vaan kävellä himaan eikä tarvii jäätyä taksijonoon tai yleensä miettii et millähän sitä menis himaan *hih* *joo*
Days

Posts: 658

#36 • • Days
Hitto! Mukavaa kuulla että ihmiset viihtyivät... Oli kyllä todella mukavaa ja ilta menikin ilman ongelmia eteenpäin.. Ensi kerralla panostamme hiukan enemmän bileisiin, jotta viihdytään vielä paremmin! *vink* Kiitämme kaikkia läsnäolleita. -Kalle

--
...

Bellezaaa

Posts: 573

#37 • • Bellezaaa Afrodite*

Days:
Hitto! Mukavaa kuulla että ihmiset viihtyivät... Oli kyllä todella mukavaa ja ilta menikin ilman ongelmia eteenpäin.. Ensi kerralla panostamme hiukan enemmän bileisiin, jotta viihdytään vielä paremmin! *vink* Kiitämme kaikkia läsnäolleita. -Kalle



Jäädään siis seuraavaa kertaa odottamaan! *aplodit*
Mary-Jane

Posts: 127

#38 • • Mary-Jane Team Vink Vink
Kiitos hirmusti bileistä! *hali* Kivaa oli!! *jiihaa*

--
Mikä on terveydelle riittävästi, on nautinnolle liian vähän.. -Pyhä Augustinus-

Avatar
#39 • • Edited candyraver Guest
Tulipas sitten hetken mielijohteesta lähdettyä keravalle katsastamaan tääkin klubi.
En kerennyt oikeen odottaa tältä illalta mitään,mutta olipas kyllä loistava kokemus kertakaikkiaan *sydän*
heh..vieläkin samalla reissulla*iloinen*
jaykay

Posts: 293

#40 • • jaykay
Kiitokset vielä omasta puolesta kaikille paikalla olleille!

Hauskaa oli ja mukavaa että setti maistu!:) Tästä on
hyvä jatkaa!