CODE RED "3rd Anniversary" 11.2.2005 @ Turku

53 posts, 3 pages, 7,984 views

KeijoK

#41 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Kaikki reissun merkit oli kasassa! Jumalattoman kummallisia hyypiöltä Tony js Petekin kun ei niistä meinaa mitenkään eroon!!!! *hih* ...puuttusi enään että tulisi kotiin asti perässä....kamala ajatuskin...*muhaha*
Kiitokden muulle poppoolle ja Antille omat kiitokset ja olen sulle vieläkin oluen velkaa!!! Etkä vastaan pistä!! *hymy*
Tästä on hyvä jatkaa.....ei tullut sitten kovin selvä viikonloppu.....jälleen.....
*kiitoskiitos*
*yessir*
.......tanssiva noblessi tai objektina viettelevä nainen voi aiheuttaa psykotrooppista huimausta...

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

piipaa

#42 • • piipaa
Tuli käytyä pikaisesti...
Oli ihan kivaa ja musiikki hyvää ... olis vaan pitänyt olla pidempään!
#43 • • Lep-1 Guest
Oli kyl ihan jees kekkerit!!! oli kakut ja kaikki! Tuli taas tanssittua aika paljon. Harmi vaan kun Edu jostai mystisestä syystä jouduit lähtee pois. Loppu ilta oli jotain vaeltelua ympäriinsä ja tanssia*jiihaa*. Mut kivaa oli. Kiitti Rocca!!*hymy*
supertony

#45 • • supertony Code Red
Kiitokset Lankille kuvista :)

Ja mitä tulee itse kemuihin, niin kiksuhan toimi kuten etukäteen ajateltiinkin eli loistavasti. Laatusettiä tuli kaikilta ja illan kruunasi Super8'n Rush biisi jota aika moni tuntui jo odottelevankin :) Hyvä meininki ja tästä on taas mukava jatkaa, seuraavat kemut 11.03., lue omasta topicista lisää...

Lovee...

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

^Petunia

#46 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Niiiin Kivaa oli että ihme et selvisin vielä töihinki seuraavana aamuna !!!
*jiihaa* *haukottel*
tomppelin

#48 • • tomppelin Lauma
Punainen ja kiksu saa aina hyvälle tuulelle. *sydän* Kiitos niille, jotka juuri ja juuri jaksoitte mun whiskyjatkottelut... Aika suoritus teiltä! *kiitoskiitos* *hihu*

--
It is not easy to live with Spiderman.

jkk

#49 • • jkk
jep oli hyvät bileet!! trance toimi ja kolisi...
#50 • • Gini Guest

tomppelin:
Punainen ja kiksu saa aina hyvälle tuulelle. *sydän* Kiitos niille, jotka juuri ja juuri jaksoitte mun whiskyjatkottelut... Aika suoritus teiltä! *kiitoskiitos* *hihu*

Oli kyl kivat bileet, tai ainaki mitä muistan! Mut Tommil ei enää IKINÄ KOSKAAN juoteta whiskyy.. *vink*
Saninas

#51 • • Saninas PiiP Murr Räyh.
Oli kyllä taas vaihteeks aivan *super**sydän* KIKSUU! ! ! *joo**hymy*
Muuten ei ollut niin kauheen kiva ilta mutta onneks HYVÄT ystävät taas palasti sitä vähäsen.
Mörkö_8)

#52 • • Mörkö_8) Team Muumimailma/Räntämäen Lataamo
Taas oli yhet bileet josta olis ehkä voinu jäädä muistiin enemmän. Mut kyl ne ihan hyvät bileet oli ja hauskaa oli? 8)
supertony

#53 • • supertony Code Red

Nipsu:
Taas oli yhet bileet josta olis ehkä voinu jäädä muistiin enemmän. Mut kyl ne ihan hyvät bileet oli ja hauskaa oli? 8)

Sehän on aina merkki hyvistä kemuista jos muisti pätkii ;)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...