Mustasukkaisuus

10 posts, 1 page, 3,101 views

louis

Posts: 119

#1 • • Edited louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
Totean vain että Jos se menee liiian pitkälle. Mikä on sitä liian pitkalle menoa?


Olisi vain kiva tietää.. Sitten voin kertoa oman pulmani..


Kyse on kavereitani jotka menivät yhteen ja ja unohtivat meidsät tytöt.
Eivät katso silmiin.

Naista voisin kutsua kohde A ja Mies on kohde B. Jo ennen kihloihin menoaan he olivat kuin puita jotaka eivät kadulla vastaan tullessa edes tervehtineet. Mä epäilen ettei heidän suhteensa kestä pitkään eneään.
A ei päästä B:etä yöelämään.. Ja ei halua olla ystävä esim henkilön kanssa joka on suudellut Herra B, ennen kuin A Tunsikaan B:eetä.

Jätänkö heidät rauhaan?
Avatar
#2 • • RINY Guest

louis:
Totean vain että Jos se menee liiian pitkälle. Mikä on sitä liian pitkalle menoa?


Olisi vain kiva tietää.. Sitten voin kertoa oman pulmani..



Toi liian pitkälle meno riippuu ihan ihmisistä ja suhteesta. Mutta mun mielestäni se alkaa menemään siinä vaiheessa yli kun se kalvaa mieltä suurimman osan ajasta tai vaivaa takaraivossa. *ding* Siinä vaiheessa ei välttämättä edes puhuminen enää kauheesti auta jos suhde menee sellaseks toisen epäilyks ihan kaikessa. *ding*
Epailija

Posts: 5,636

#3 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Totean vain Sitten kärsitään, ehkä. Liian pitkälle menoa on se, kun ei enää jaksa mennä pidemmälle, eikä palata takaisin. Mikä nyt sitten olikaan se pulma?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

henkka

Posts: 4,973

#4 • • henkka
Jhääätä ne rauhaan.
ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa
Kaikenlainen suhteen rajoittaminen kieltämällä toiselta jotakin mitä toinen on tehnyt ennen suhdetta, on totaalisen perseestä. Siihen kun myöntyy, niin menee suhde kokoajan alamäkeä ja lujaa. Kohta on listalla kaverit, harrastukset jne ja sitten sitä kyhnytetäänkin himassa kullan kanssa kaksin 24/7 tai juostaan akan perässä sen asioilla jne.

Itse olen tehnyt joskus liian suuria myönnytyksiä ja kärsinyt niistä.
Mellu-

Posts: 4,006

#6 • • Mellu-

ezzy:
-naps-



samaa mieltä *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

äm

Posts: 2,376

#7 • • Edited äm

louis:

Kyse on kavereitani jotka menivät yhteen ja ja unohtivat meidsät tytöt.


Löysivät siis toisistaan parempaa seuraa.

Eivät katso silmiin.


Ettette ymmärtäisi sitä kutsuksi jutella heille.

Naista voisin kutsua kohde A ja Mies on kohde B.


Kivat salakoodit!

Jo ennen kihloihin menoaan he olivat kuin puita jotaka eivät kadulla vastaan tullessa edes tervehtineet. Mä epäilen ettei heidän suhteensa kestä pitkään eneään.


Eivät tervehtineet sinua? Ja siksi heidän kahden välinen suhde ei kestä? Riiight.

A ei päästä B:etä yöelämään.. Ja ei halua olla ystävä esim henkilön kanssa joka on suudellut Herra B, ennen kuin A Tunsikaan B:eetä.


Tämä onkin sitten jo ihan oma ongelmansa.
Mutta kuitenkin heidän. Ei sinun.

Jätänkö heidät rauhaan?


Jos et vähemmästä ole ymmärtänyt, niin nyt jo olisi aika.

Sitten voin kertoa oman pulmani..


Anna tulla.

Ps. Ettei tässä vaan joku -kutsutaan häntä tässä koodinimellä C- olisi mustasukkainen kavereidensa suhteesta?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

¡ Previous post about a year ago !
Nex

Posts: 83

#8 • • Nex
kyl se siin vaihees menee liian pitkälle kun äijä nalkuttaa että :
- vähänkö sä näytät ihan huoralta ku sulla on hame!!111 näkyy perse kaikille!!!11 haluux näyttää persettä kaikille mun kavereille!!111 (hame oli siis hieman polvien yläpuolelle oleva)
sit joka asiaan että jos vaikka sanoo äijän kaverille jotain johonki asiaan niin heti et:
- joo mä arvasin et oot kiinnostunu mun kaverista!!11
siis te kuitenki nussitte mun seläntakana!!111

kaikkee tollasta...

tai jos menee baariin...

-kuitenki meet iskeen sinne ukkoja!!!11 jnejne *senkin**toktok**eiei**hmph**whaat*
wiwi

Posts: 1,575

#9 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä oon kattonu ihan liikaa kavereiden suhteita joissa toinen (yleensä mies-) osapuoli on sairaalloisen mustasukkainen. Tyyliin: Kaverilla ja autokoulunopettajalla on suhde kun ovat joutuneet soittelemaan sopiakseen puuttuvista ajotunneista. Ystäväni on istunut bussimatkan poikaystävänsä hyvän ystävän vieressä kertomatta siitä; pettämistä. Jos laittaa päälle topin/rikotut farkut on oma syy jos joku käy käsiksi yms..yms..Wake up!*dissaa*

Itse inhoan mustasukkaisuutta, mielestäni se on merkki epäluottamuksesta. En voi sietää mustasukkaisia ihmisiä enkä ala ketään lepyttelemään jollei siihen mielestäni ole syytä. Kaikilla on tietenkin oma käsityksensä, mutta mun suhteeseen mustasukkaisuus EI kuulu.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

lohikarme

Posts: 1,730

#10 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Mustasukkaisuus tiettyjen rajojen sisässä on hyväksi ja jopa suotavaa. Mua ainakin pien mustasukkaisuuskohtaus muistuttaa siitä, kuinka toisesta välitän *hihu* Tosin painotan sanoja TIETYISSÄ RAJOISSA *joo*

--
Qualis artifex pereo