Club Alternative 15.1.2005 @ Helsinki

56 posts, 3 pages, 5,411 views

Marjo

Posts: 1,796

#41 • • Edited Marjo pupuTupuna
Mun piti lähteä aikasin kotiin nukkumaan, joka oli tosi harmi. *uuh* Mutta voi pojat!!! Voiko enempää pyytää, että eka biisi, kun tulin oli Deliriumin/Tieston Silence *sydän* ja viimeinen ennen lähtöäni Orkidean Unity!!!!! *sydän* Siis *plur*
Fyrisch

Posts: 4,525

#42 • • Fyrisch
alkuilta oli nihkeet omalt osalt ku luulin ettei tosiaan ketään kaveria tulis sinne, kunnes sit yhen sain ylipuhuttuu *hih* ja sielt tuliki sen mukana pari muutakin :) Muutama vanha ja loppuunraiskattu olisko ollu deleriumin silence ja robert milesin joku..ei oikee kiksusormi noussu. muuten hyvä ilta.

Ja yks toinen positiivinen juttu, siel ei näkyny niit pirininjoi jotka pyöri siel joskus aikoinaa rähisemäs
leka

Posts: 373

#43 • • leka anteeksi olen eläin
ptikä aika kun viimeks kävin lauantaina premissä.... meno oli onneks hieman muuttunu (ei enää pissiksiä niin hlv:sti ku ennen)& en nähnyt ainuttakaan tappelua *dissaa* joita aikoinaan pemissä näki melkein joka lauantai (tämä on vuodelta 1&2 ennen nakkisotia) mutt hauskaa oli... ainakin siien asti kun kun alkakerta alko täyttyy likkaa = sillipurkki efekti....*igor* Niin ja toi hyttysen alkuillan setti oli ainakin biisien puolesta loistavaa *joo*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#44 • • tintsu Guest
Heeeeih mulla oli ainaki helkkarin hauska ilta. Kivoja ihmisiä ja kivaa musaa.
Se 'Join me' oli kyl aika ihana. *plur*
Kaikki meni suhteellisen kurkosti eilen, joten kiitokset taas kaikille jotka on mun naamaa jaksanu kattella. *hali*
Orfeus

Posts: 5,872

#45 • • Orfeus
Kiitoksia kaikille paikall olleille! Itsellä oli kivaa soitella vaihteeks lepposampaa musaa*hymy*
Avatar
#46 • • astaroth Guest
Tänä iltana kalja mitattiin kuutioissa. *poks*

Hyttynen Halluihin!
Avatar
#47 • • Equalizer Guest

Astaroth:
Tänä iltana kalja mitattiin kuutioissa. *poks*

Hyttynen Halluihin!



Katellaan sitä tos parin vuoden päästä*muhaha*
onni3mk

Posts: 3,973

#48 • • onni3mk Onni on.

UnityF:
kertokaahas sit millaista oli kun mä heräsin juuri... *igor*
Näitä alluja en olisi halunu millään missaa mut minkäs tekee kun on niin poikki et nukahin sohvalle istualteen.. *nyyh*



Mä kävin jopa pimpottelee sun ovikelloo!! Mä yritin kaikkeni!! *hmph**hih*

No joo, siis itse bileistä...
Mulla oli ihan hauskaa, kunnes puol kahen aikaan kaikki tutut yhtäkkiä kaos jonnekin. Lähin sit himaan vikalla junalla. Ihan hyvä sinänsä, kun olin toooosi väsy.

Biisit oli mitä mahtavampia! *plur* Mitä muuta voi sanoa! *sydän*

Porukkaa oli tosi paljon...

Ja se *itun strobo! Mmiks sen pitää olla siellä? Se sattuu silmiin ihan hirveesti (ainaki mua, kännissä olevista en tiedä), kun toi paikka on noin pieni *igor*
Muutenkin ne valot vilkkuu siellä niin paljon, että se strobo on aika...turha.

--
Onni on.

keri

Posts: 104

#49 • • Edited keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
mul oli vitsin hauskaa*plur*
yhet kivaimmista alluista pitkiin aikoihin*hymy*

ja oli paljon kiveja ihmesiä ahtautunu paikanpäälle*hih*
*hali*t teille kaikille hei kuulkaas*hymy*

ja ei mua ainakaan toi "liiallinen" ihmismäärä haitannu ollenkaan, tuskin ees mitää sellasta huomasin*nauru*
Hotblood

Posts: 387

#50 • • Hotblood
Kivaa oli, näkyi ehkä päällepäin myös *nauru* Kiva nollata vähän viikkoa hyvässä seurassa ja hyvässä musiikissa... Kiitos kaikille kavereille, teidän näkeminen piristi kovasti. Ja IHQPLURKIXU-setti oli NIIN ihanaa *plur* Efo ja Orfeus, olisko mitään toivoa saada tracklistiä?

Orkidean Unity heti kärkeen *plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

mange

Posts: 1,913

#51 • • mange Terrorcraft
Mukavaa oli vaikka aika pienessä tuiskeessa olinkin. *nauru*
Muikeita viisuja Hyttynen tosiaan soitteli vaikka tekniikka ei aivan natsannut. Mutta treenillä se korjaantuu. *joo*
Vanhojakin tuttuja oli saapunut paikalle joiden kanssa oli mukava höpistä pitkästä aikaa.
Eli ihan jees poks pippalot kaikenkaikkiaan. *hymy*
Orfeus

Posts: 5,872

#52 • • Edited Orfeus

Hotblood:
Ja IHQPLURKIXU-setti oli NIIN ihanaa *plur* Efo ja Orfeus, olisko mitään toivoa saada tracklistiä?


Joo oli tarkotus ottaa jopa nauhalle mut se kusi, tracklist tulee jahka saadaan yhteistuumin semmone tehtyä*hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#53 • • UnityF joo just se

onni3mk:
Mä kävin jopa pimpottelee sun ovikelloo!! Mä yritin kaikkeni!! *hmph**hih*.



HUH HUH.. eikä.. *nyyh* ....*super*nyyh* ... prkl mun kanssa. *igor*... mulle <-- *kivatsulle*
Huoh... mä en oo kuullu yhtään mitään.. *ding*
Nyt kyllä harmittaa niiiiiiiiin paljon *uuh*

*grr*
merqus

Posts: 1,010

#54 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Ei ollu niitä meikäläisen parhaimpia päiviä ja se näkyi kyllä selkeästi ulos päin. Kiitos kuitenkin kaikille teille ihanille seurasta ja etenkin niistä haleista *hali* Piristivät kummasti ankeaa päivää.

Hyttyselle myöskin vielä onnittelut ensimmäisen keikan johdosta *aplodit* Siitä se lähtee!
Shaz

Posts: 324

#55 • • Shaz team Wittupäät
Loistavat bileet *sydän* Ehdottomasti ens viikolla uudestaan *jiihaa*
Alina

Posts: 152

#56 • • Alina Alias

Orfeus:
Kiitoksia kaikille paikall olleille! Itsellä oli kivaa soitella vaihteeks lepposampaa musaa*hymy*

ja hyviä biiseja tuli....kiitos...oli mahtavat bileet...*hihu*

--
Elämä on..............