Suruliputusta

65 posts, 4 pages, 14,758 views

aurinko

Posts: 895

#61 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Kuulin että Kouvola ois käyttänyt tänä vuonna 6000 euroa ilotulituksiin, mutta antoi sitten ne rahat katastrofi apuun!
Se on mun mielestä tosi hienoa...

Mua alko pyörryttään tossa yks päivä kun katoin uutisia, enkä pystyny liikkumaan vähään aikaan. Mun mielestä suruliputus on ihan paikallaan.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

patis

Posts: 1,158

#62 • • patis 10

aurinko:

Mua alko pyörryttään tossa yks päivä kun katoin uutisia, enkä pystyny liikkumaan vähään aikaan.



Kaikkee sitä kuuleekin kun vanhaks elää.
bates

Posts: 707

#63 • • Edited bates Tirehtööri

phanatic:
Toki, mutta voisi pohtia, pitääkö se raha ottaa juuri lasten ilosta ja ilotulitusjärjestäjien selkänahasta vai jostain muusta. Esim. kaupunginjohtaja vois tulla palkatta töihin pari viikkoa :)



Niinno. Varmaan vaihtoehtoisiakin tapoja ja asioita kuin ilotulitus löytyy kyllä,.
Itse tosin kyllä koen, että tuo ilotulitus on yksi turhimmista tavoista laittaa rahaa menemään kirjaimellisesti taivaan tuuliin.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Karski

Posts: 6,049

#64 • • Karski Pomon kätyri
Jonen pointti tosta poissulkemattomuudesta
oli se mitä olin tulossa sanomaan.

Lisäks vois taas todeta, että
mun mielestä on hienoa että meillä on täällä
oikeus valita tapa jolla tuemme näitä tuhon uhreja,
tai jopa jättää tukematta. Yhtä hienoa on sit
sekin, että me kaikki olemme täällä vielä
keskustelemassa koko aiheesta emmekä
esim. makaa raatona jossain Koh Kongissa
tai näe nälkää jossain Eritrean slummialueella.
Maailmassa on n. 900 miljoonaa aliravittua
ihmistä, 3 miljardia ihmistä elää köyhyysrajan
alapuolella. Auttakaa parhaaksi katsomallanne
tavalla.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#65 • • Kauno Saario Guest
No mut hei...palataan tähän otsikkoon, liputukseen, kuka sen hoitaa? No me jotka teemme sen sovittuina aikoina muutenkin pitkin vuotta!! Yht'äkkiä ilmotetaan perjantaina et la aamulla saa nousta klo 5 ja vetää n. 30 lippuu ylös UudenVuodenPäivänä!!! No Ei S**tana olla noustu tai selvitty siiheksi! Kaikki juhlii joka tapauksessa uuttavuotta! V*ttu sen liputuksen olis voitu tehdä vaikka maanantaina tai jtn...siinä sisäministeriölle miettimistä prkl! hymiötkin puuttuu ku oon niin vihanen!