On Sundays... with Eddie Amador 9.1.2005 @ Helsinki

28 posts, 2 pages, 3,348 views

69

Posts: 111

#23 • • 69
Aivan loistavaa. Harmi et Suomen klubbaajat ei ymmärrä arvostaa näin loistavaa tilaisuutta tulla tsekkaamaan Eddietä paikan päälle. No jos vaan ei ollu tarpeex tunnettu hemmo ihmisille. Olis vissiin pitäny olla joku "Tiesto" lauteilla niin johan olis porukkaa ollu.

No joka tapauksessa itse henkkilökohtaisesti tykkäsin illasta ja herra soitti enemmän kuin loistavan setin.
3 biisiä päällekkäin ja väliin accapelloja muista biiseistä ja kyllä maistui allekirjoittaneelle.

Ja syksyllä uudestaan, JIIHAA!!!!
-P

Posts: 4,972

#24 • • Edited -P

69:
Aivan loistavaa. Harmi et Suomen klubbaajat ei ymmärrä arvostaa näin loistavaa tilaisuutta tulla tsekkaamaan Eddietä paikan päälle. No jos vaan ei ollu tarpeex tunnettu hemmo ihmisille.



ongelmahan voisi kanssa piileä ikärajassa joidenkin kohdalla ja siinä, että oli sunnuntaina. noh, mutta syksyllä sitten tsekkaamaan herraa :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

$

Posts: 1,802

#25 • • $ Destination weekend!
Kun "House music" julkaistiin vuonna 1998 olin 17. Biisin elämänkaari ei ollut pitkä mutta jäi hyvin mieleen. (Mistäköhän?) Lukioaikoina kun kaverit ihmetteli miten voin kuunnella house-jumputusta niin soitin niille aina kostoksi tuon House Musicin.

Suuri käsi vielä kaikille järkkäreille jotka toivat Eddien Suomeen.

Syksyllä nähdään. Taas.
Major Tom

Posts: 266

#26 • • Major Tom
mä olisin kyllä niin ollut täällä, jos mitenkään olis päässy.. Eddie on ykkönen!
nigel

Posts: 792

#28 • • nigel
Harmillisen vähän jengii kyl..
Itse musiikista sen verran että ihan mukavaa. Strings of Lifen vokaaliversio oli niin suuri turn-off ett ei enää mikään inspannu sen jälkeen kummemmin. Tosin väsy pukkas päälle rankemman puoleisen viikon jälkeen myös. Monia accapelloja se venytti omaan makuun vähän turhan pitkälle. No mut anyway.. Soitti sitä mitä suurin osa tanssilattialla kaipas ja hyvin sen tekikin. Propsit Eddielle, Ollille ja hesarille! Tänks! :)