Joululahja topic

126 posts, 7 pages, 32,861 views

Juhgu

Posts: 7,921

#121 • • Juhgu Virnistelijä
Tämä jouluna tuli tosi perinteiset lahjat. Äiti osti yleissivistävän kirjan ja kasan sukkia ja alusvaatteita "kun et sä itse kuitenkaan itse osta niitä" *nauru*. Faija rahoitti uuden kännykän (vanha toimii kun sitä sattuu huvittamaan, ja silloinkin huonosti). Muissa paketeissa oli pari hauskaa kirjaa, itsetehty pipo ja tietysti suklaata.

*AnnU*:
tuntu tosi pahalta saada omalta äidiltä kaks vitun vaivasta kahvikuppia lahjaks, enkä mä edes juo kahvia.. *kivatsulle*

paljon olen itkenyt kun oma tytär unohdetaan uuden miehen takia.. *nyyh*



Kuka nyt itkee siitä, että saa vääränlaisia tai liian vähän joululahjoja? Ei lahjojen saamisen ole tarkoitus olla itsestäänselvyys.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

*AnnU*

Posts: 157

#122 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Juhgu:
Kuka nyt itkee siitä, että saa vääränlaisia tai liian vähän joululahjoja? Ei lahjojen saamisen ole tarkoitus olla itsestäänselvyys.



en sen takia itke, että sain ne vaan ne kupit.. vaikee selittää, mut ei oo kiva kun en enää tunne kuuluvani mihinkään perheeseen.. äiti vaan ei enää välitä musta, kun uus mies korvas mun paikan.. ääh, en osaa kuvailla tunteitani..

--
*sydän**sydän**sydän*

Juhgu

Posts: 7,921

#123 • • Juhgu Virnistelijä

*AnnU*:
---
vaikee selittää, mut ei oo kiva kun en enää tunne kuuluvani mihinkään perheeseen.. äiti vaan ei enää välitä musta, kun uus mies korvas mun paikan.. ääh, en osaa kuvailla tunteitani..



Luulisi, että lastaan ja miestään rakastaa eri tavalla, ei niiden pitäisi sulkea toisiaan pois. Ehkä kaikki ei johdu siitä miehestä? No joo, menee offtopiciksi, tajuan mitä tarkoitat ja sori hätäisestä johtopäätöksestä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Zimeon

Posts: 310

#124 • • Zimeon
JVC 5100 CD/MP3 soitin autoon
Aamutossut *sydän*
Hugo Boss dödöä pari kpl
Kinopalatsi liput kaverilta
Karvaa rattiin autoon kaverilta (huih)
Karkkia *joo*
Kirja missä o paljon kuvia ja vähän textiä, tais äiti tietää etten lue hirveesti *blush*


jotain vielä mitä en muista mut tyytyväinen olen :)
Illustrator

Posts: 3,171

#125 • • Illustrator

INFIANA:
ostin itselleni vaatteita... mulle ei taaskaan annettu muuta ku villasukkia ja rakkautta...*nyyhh*

Mut eiks se ookki tärkeintä? *plur*
Narya

Posts: 166

#126 • • Narya Kuolema
ööh..mitähän kaikkea sain..
no työharjoittelupaikasta jonkun viinitilan yrteillä maustetun marjaviinin (oli muuten pirun hyvää *slurps* ) ja lahjakortin hierojalle, sekä sitten tavarantoimittajalta jonkun herkkukassin..
sitten ompelukoneen, jonka tosin sain käyttööni jo tosssa joulukuun alkupuolella..
ja muita nyt tais olla:
- rahaa
- kirja ( DaVinci -koodi)
- suklaata
- iittalan kivi-tuikkulyhdyn
- fleece-pusakan
...ja sitten 9-vuotiaalta pikkusiskolta sellasen lumiukko-kuusenkoristeen! *plur* *sydän*

--
Sekavuuden Ammattilainen