New Spirit....missä kuka milloi??

4 posts, 1 page, 1,665 views

Cassu

Posts: 634

#1 • • Cassu Vieras omassa elämässä
En ny tiiä mihin tätä kateguroida mutta tänne ajattelin pistää pienen kysymyksen mikä vaivaa

Netissä tosi vähän tieto NewSpiritistä,,,teki mulle aika hyvän vaikutuksen....en vaa ole kuullu kyseisestä tiimistä Kouvolan Yöjunan jälkee mitää.....olis vaan kiva tietää mitä kyseiselle poppoolle kuuluu ja mitkä on tulevaisuuden näkymät....jos jollaa on läheisiä tuttuja jotka tietää niin olisi kiva kuulla jos he heittää keikkaa jossaa tai vastaavaa niin mukava livenä ja musiikki aivan loistavaa....
Mut ei mulla muuta...halusin vaan tietää jotaa poppoon suunnitelmista*iso käsi*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

sapeli

Posts: 11,768

#2 • • sapeli jokukukamikä?
Tämä vois ehkä sopia puskaradioon paremmin, mutta jätän tuon päätöksen modeille. *hymy* Onko ehkä kyseessä NuSpirit? En tiedä kenestäkään New Spiritistä, mutta voin kyllä saada lisäinfoa NuSpiritin keikoista, koska olen tosi mutkan kautta sukua yhdelle kyseisen poppoon jäsenistä. *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DJ Rx

Posts: 2,527

#3 • • DJ Rx FINRG Recordings
new spirit ei oo vähään aikaan tehny musaa / keikkoja ymmärrykseni mukaan, mutta meinaavat kyllä jatkaa tuottamista jossain vaiheessa, nappi taitaa tällä hetkellä tehdä yhteistyötä lahtelaisen planedon kanssa, kun taas new spiritin vastaava tuottaja on tällä hetkellä kiinni eräässä toisessa musaprojektissa

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Cassu

Posts: 634

#4 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Vai että heilläkin riittää projekteja, kuten muillakin*vink*
Kiitos informaatiosta rehtori nyt taas on paljon huojentavampaa elää, kun on yksi kysymys vähemmän mietittävänä

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.