M: Nimelliseen hintaan kowalevyjä, cd-rw asemia jne.

27 posts, 2 pages, 4,297 views

typ0

Posts: 1,892

#21 • • typ0 syntax error

Dorka:
1x SonicWall PRO (1U järee rautapalomuuri, alkuperäinen hinta 3000-4000e joten tästä ei luovuta ihan kymmenellä eurolla).



pystyykö irrottaa tarkempaa mallia? pro mikä

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#22 • • Dorka Guest

typ0:
pystyykö irrottaa tarkempaa mallia? pro mikä


Se on SonicWall PRO, mutta sitä ei enää ole myynnissä - vastaava malli sille tällähetkellä on:
http://www.sonicwall.com/products/pro230.html

Josta erona, että siinä ei ole SHA (jne. kyryptas) "tehostinta" jolla ei tee muutenkaan mitään muutaman megan yhteyksillä. Hauskin on se kummiskin et se käyttää aivan samaa Firmwarea, kun noi uusimmatkin (joten ominaisuudet on käytännössä samat). Tämä ei myöskään ole "harmaatuontimalli" vaan virallinen joten siinä oleva "Firmware" päivitysoikeus loppuu vasta parinkymmenenvuodenpäästä...
Avatar
#23 • • Edited Dorka Guest
Kaikki on myyty D-Linkin kytkintä, SonicWall PRO palomuuri, SB Live! äänikortti ja Adaptec SCSI ohjainta lukuunottamatta.
COBALT

Posts: 1,407

#24 • • COBALT akitaattori

Dorka:
Kaikki on myyty D-Linkin kytkintä, SonicWall PRO palomuuri, SB Live! äänikortti ja Adaptec SCSI ohjainta lukuunottamatta.
[/q

Reilu kyssäri ihan suoraan: Paljonko palomuurista? Pistä privaan ja tunnustan sitten onko mulla varaa tällä hetkellä, ok?

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Avatar
#25 • • Dorka Guest

COBALT:
Reilu kyssäri ihan suoraan: Paljonko palomuurista? Pistä privaan ja tunnustan sitten onko mulla varaa tällä hetkellä, ok?


Mä en itseasiassa tiedä mitä mä siitä haluan mut luokkaan 100e tarjous on enemmänkin loukkaus *nauru* mä infoon hp tosta palomuurista huomenissa kun selvitän ensin mikä se on tämänhetkinen kirjanpidollinen arvo.
Avatar
#26 • • Dorka Guest
...ja kaikki on menny SonicWall PRO palomuuria lukuunottamatta.
COBALT

Posts: 1,407

#27 • • COBALT akitaattori

Dorka:
Mä en itseasiassa tiedä mitä mä siitä haluan mut luokkaan 100e tarjous on enemmänkin loukkaus *nauru* mä infoon hp tosta palomuurista huomenissa kun selvitän ensin mikä se on tämänhetkinen kirjanpidollinen arvo.



Jep, toi ymmärretty! Siksi varovainen (lue:"pers'aukinen" lähestyminen)... *iloinen* *PIIS!*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!