Takyon - Deep'n'Tribal Mix

6 posts, 1 page, 1,735 views

Takyon

Posts: 2,945

#1 • • Edited Takyon Möwkö
Progehousen tienoilla liikutaan, alku diipimmässä tunnelmassa ja loppupuoli sitten heimorytmin tahdittamana. Loppu menee ehkä jo hiukan liian techiksi mutta mitäs mieltä sinä olet? Pari laukkaa joo, aina ei voi voittaa :P

MP3 @ 128 kbps :: 73:40 :: 67,4 Mt

http://takyon.viherpuska.org/Takyon_-_Deep'n'Tribal_Mix_111104.mp3

Aina unohtuu jotain, tälläkertaa tracklist:
RND - Nova Satori [LQ1022]
Jochem Gugelot - Feel It [F2003]
Eclectica - O'Spectra (Original Mix) [BLACK05]
Panoptic - Harmonic Germs (Original Mix) [MR021]
Immobile Disco - Bring The Acid [ROCK005]
Sycophant Slags - Dubbed Question (16B Remix) [SEX011]
Menca - Love [Energy 185-5]
Casa Flava - Darka (Main Mix) [PFT047]
Patrick Zigon - Electric Affair (Tribal Orgasmix) [ETRIBE011]
Casa Flava - Mulgula [DPFT028]
Paul Nord - Prussian Carp [MUT016]
Martin H - Midnight Twist [MUT019]

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Leif

Posts: 9

#2 • • Leif Leppävaaran Random
Ei toimi toi linkki:/ erittäin suuri harmi koska setti vaikuttaa jutun perusteella lupaavalta! Koita saada toi linkki skulaa ni mie paan heti palautetta! Tai sit mun kone on susi ja ei tykkää lataa:D
Takyon

Posts: 2,945

#3 • • Takyon Möwkö
Linkki ei toimi koska siellä lopussa on jostain kumman syystä ".m p3". Ottakaa siitä väli pois niin toimii :) Mä kyllä olen sinne kirjottanut ihan oikein tuon mutta tämä foorumisofta ilmeisesti hiukan bugaa noiden osalta kun muistaakseni ennenkin on jotain vastaavaa ollut.. Tiedä sitten..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#5 • • Takyon Möwkö
Jep, serveri on jostainsyystä kaatunut. Voi olla että pikkuhiljaa alkaa tulla siirtorajakin jo vastaan jolloin pitää etsiä toinen säilytyspaikka..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Leif

Posts: 9

#6 • • Leif Leppävaaran Random
Mä sain ainakin nyt tän skulaa!! Ja hyvän kuulosta onkin kyllläääääh!!