Svenson 5.12.2004 @ Tampere

27 posts, 2 pages, 5,120 views

Nacu

Posts: 1,293

#21 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tullaan kohta.. oottakaas vaan! *joo*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

soulsaw

Posts: 444

#22 • • Edited soulsaw 1.0
DRS:sista ja Svensonista tykkäsin erityisesti, Svensonilta kivat acid sounditkin välillä saivat minut kananlihalle *sydän* *sydän* Cosmicman on nyt aina Cosmicman, kivat kiksusoundit.

Varsinkin vanhat biisit oli *plur*
Tekniikka toimi hyvin tälle pvälle, paikat kipeänä herätään huomenna *jiihaa*
Eri genret (mm. psyke yllätys DRS:ltä) ovat aina bonusta *aplodit**kiitoskiitos*
Ainoastaan Dallas S. ei valitettavasti iskenyt *uuh*





Hyvät bileet, yllättävän kivaa Kivassa, kiitän tamperelaista bileporukkaa. *aplodit*

--
_____

Nacu

Posts: 1,293

#23 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Ole hyvä *joo* Tosin en oo ihan varma oliko meistä mitään hyötyä *hmph*

Svenssoni oli kiva kun se pääsi paikalle vielä suht aikataulussa! *sydän*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Flight

Posts: 1,306

#24 • • Flight Groove Me Baby
Olipas _sunnuntaibileet_... koska oli kyllä aika vaisua. DJ:t oli kyllä ihan jees, siis kaikki, vaikka cosmaria en kyllä kuullu, mutta se harvoin pettää *hymy* Jengiä olis saanu olla enemmän tai sitten porukka enemmän fiiliksissä... tai tiedä sitten. Svensoni veti kyllä viimeisen puoli tuntia aika "sankaristi". Soitti lyhyen soittoaikansa omia tuotoksia, jotain uusia (esim. Children of the sun) sekä ihmeen paljon puhtaita klassikoita: Simulated, Airport, My Thing, Ding A Ling ja tietysti Svenson&Gielenit *joo*. Valoihin panostettiin sillon kun jaksettiin?*haukottel*

Kiitos järjestäjille, oli pitkästä aikaa jotain oikeaa tekemistä sunnuntai-iltana *kiitoskiitos*
drS

Posts: 1,939

#25 • • drS
oli ihan hauska soittaa välillä vähän rankempaakin saundia, toivottavasti sillisalaattini ei kärsinyt setin lyhyydestä *hymy*
Beliar

Posts: 1,361

#26 • • Beliar
Siis OHHOH!! WAAAU!!!

drS!! *sydän**sydän**aplodit**hali**pus* Mies tempas semmoisen setin, että jopa minä(!) kemuttelin tanssilattialla koko pläjäyksen ajan mm. Evan suureksi ihmetykseski! Kivasti kaikkee sekaisin - värikäs setti! Vaikken sillistä niin tykkääkkään, ainaki muhun tää salaatti uppos ku vanhaan naiseen!!! *iloinen*

Svenssoni oli kans ihan ok, mutta mun mielestä ei mikään super erikoinen...

Dekot oli tosi hianoja... jaa mitkä?!? Valot oli todella surulliset - kalustoo kyllä oli, mutta olisihan niitä voinu vähän ohjatakkin! *eiei* Soundi on ponneton, ei suinkaan surkea, mutta ehkäpä huono... Lipun hinta alhainen! Näistä kemuista olis voinu mun mielestä pyytää vaikka vähän enempikin sisäänpääsystä - mä olisin ainaki ollu valmis maksaan! :)

Mutta bileet oli kaikesta huolimatta HYVÄT!!!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

louis

Posts: 119

#27 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
OLin menossa mukana Ja ihan kivaa oli. Hmm ehkä liian kännissä kun tuli juotua kaljaa enemmän kuin piti.

Svenson Thank U! Nice work!