Input C - Marsu ---kaikenkarvainen marsara/house/compressor -vääntö

8 posts, 1 page, 1,755 views

rec

Posts: 2,923

#1 • • Edited rec
Kyseessähän EI OLE mikään raskaansarjan tykitys, vaan kesy ja joskin peräänkyselty "zillaut" vääntö, joka jakaa mielipiteitä jopa kolmeen eri suuntaan.

Kuuntele Marsu
hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
hmm. miten tän nyt sanois kauniisti...

biisi itsessään voisi olla ihan kiva, mutta SE STRINGI???wtf? onko toi sointu tehty samplesta vai miksi se kuulostaa noin paskalta? onko toi joku tsoukki jota en ymmärrä...

keskivaiheilla tuli joku happolinja joka oli muistaakseni hassusti stereospredattu? yleisestikkin bassolinja oli tunkkainen...


luulis nyt tolla sun kehumalla tieto/taito kokemuksella lohkeevan vähän parempaa soundia...vai oliko tää vaan joku masteroimatonversio tekosyy niinkuin täällä on yleensä tapana tehdä?

--
-keep it hard-

rec

Posts: 2,923

#3 • • Edited rec
HARDIKAVERI:

Kukaan ei vaadi sanomaan kauniisti mitään.

Biisi on biisi, vaikkakin masteroimaton.. mutta kuitenkin! Onhan toi tollanen "puoli-läppä... vedetään tästä kansalle-hieman-heleämpää-saundia-fiilistely-MARSARA-biisi". Periaattella... "mitähän-sitä-nyt-tekis-biisi"!

Ei oikeesti jaksa alkaa selvittää, mitäkin virheitä on biisiin lätkitty.. stereopannauksista jne. asioista. Kuuntele enemmän musiikkia, jos et tajua biisin ideaa. Pelkästään "marsara" on jo tyyli, siinä missä trance, electro tai minimal, hard-nrg tai miami bass...

Stringeistä sen verran vielä, et MUN mielestä ne on just niin vitun maukkaat, kun on!!!!

Emmä vittu tiiä mitä pitäis sanoo... täällähän on musiikillisesti niin vitun kypsää porukkaa, et saa melkein kaivaa taskusta kyyneltä! Mut ei se mitään... kuunnelkaa jotain muuta q sitä musaa, mitä ootte tottunu kuuntelee normaalisti, sekä kaivakaa esiin uusia asioita, kuin taas jumitutte paskaan! *justjoo* * ja vitusti zemppiä *
antonsonin

Posts: 2,712

#4 • • antonsonin laserpoint.
Niin ja tosta bassolinjasta.... tää biisi _EI OLE_ Hard-Nrg väännös missä on bpm 130...
Avatar
#5 • • . Guest
Aikas tuota jauhava.. ehkä liikaakin! Kickistä kandeis hieman pätkästä sointiaikaa ni ei
söis tin basson voimakkuutta! Muuten ihan ok mazkua ja ihan hyvin tuotettua.
Jotain oisin kaipaillu lisää tähän... en tiedä mitä mutta ei kuulosta vielä täysin valmiilta*joo*
rec

Posts: 2,923

#6 • • Edited rec
Jees... muuten kiva, mut proggis tuhoutu vanhalta koneelta ohjelmaa poistaessani! Siis jopa tämä oli yksi projekti kautta kaikki! *igor*

Uudelta tyhjältä pöydältä liikkeelle, uusilla kujeilla! *justjoo*

edit:edit
hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO
et vissiin taas ymmärtänyt mun pointtia.. sanoin että itse biisi oli ihan jees, mutta bla bla bla...
itseasiassa tyylisuuntaus oli mukavaa sillailumeininkii tuli mieleen vähän deeppitekno uusilla elementeillä..

--
-keep it hard-

rec

Posts: 2,923

#8 • • rec

hardikaveri:
et vissiin taas ymmärtänyt mun pointtia.. sanoin että itse biisi oli ihan jees, mutta bla bla bla...
itseasiassa tyylisuuntaus oli mukavaa sillailumeininkii tuli mieleen vähän deeppitekno uusilla elementeillä..



Miten vain... *justjoo**täh**nauru*