mitä olet jättänyt kertomatta äidillesi?

130 posts, 7 pages, 33,861 views

Avatar
#121 • • Iceman Guest
Kaiken mitä hän ei ole kysynyt...
devisss

Posts: 345

#122 • • devisss superhero.

ninni, 2.5.2005 15:22:
kerron lähes kaiken
*sydän* äiti rokkaa *sydän*



Samoin. Äiti auttaa ja ymmärtää, puhutaan toisillemme paljon ja kuunnellaan ja autetaan puolin ja toisin. Minä *sydän* äiti!

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Braini

Posts: 76

#123 • • Braini raihnanen
Mitä äiti ei tiedä, se ei äitiä haittaa. Näin ollen on parempi pitää erinäisiä salaisuuksia *pepsodent*
Josssu

Posts: 506

#124 • • Josssu
Äidin kanssa pystyy puhumaan melkeen mistä vaan *sydän*
En kuitenkaan kerro äidille miehistä mitään, ellen seurustele.
Pahimmat sekoiluni oon myös jättänyt kertomatta ja sen että yläasteella tehtiin kavereiden kanssa kaikkea tyhmää.
rainy

Posts: 208

#125 • • rainy
No tulee kaunisteltua kyllä asioita ja valehdeltuakin joihin asioihin liittyen. Esim dokaamiseen ja tupakan polttoon sun muuhun sekoiluun liittyen tulee paljon valheita ladeltua. Mutta mielestäni on ihan turhaa vaivata äitiä semmosilla asioilla mitkä ei mua edes vaivaa. Mutta jos mulla tosi paha ongelma jonkun suhteen on ja haluan sen äidille kertoa niin kerronkin. Miehistä tulee juoruiltua nykyään aika paljon äiskän kanssa! Se on ihan kivaa välillä. *hymy* Äiti *sydän*
kml

Posts: 1,142

#126 • • kml Keyhole Markup Language
Täytyy kyllä sanoa että asioita on tullut kaunisteltua aika paljon ja myös kerrottu vain osa totuudesta.. Ikävän usein tulee siis valehdeltua.

Sitten vielä kaikki mitä ei oo tullut kerrottua vaan siksi että se ei ole kysynyt... *poks*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Nectarine

Posts: 475

#127 • • Edited Nectarine Rouva T
nuorempana valehtelin aivan liikaa *hmph* "...kun oli pakko..."
tupakasta ja siidereistä lähinnä.
nykyään mutsin kans puhutaan kaikesta avoimesti, toki nyt pahimmista kännisekoiluista vaan kaunisteltu versio.
mutsin kans ollaan hyviä ystäviä, tosin sil on joku 50kriisi menos, oli nimittäin pe ollut onnelassa tyttökaverinsa kera *whaat*

--
Prinsessa Ruusunen

anis

Posts: 2,451

#128 • • anis
Sitä,että suurimman osan hänen antamistaan rahoista käytin Amsterdamin matkaan,vaikka ne pitivät mennä johonkin aivan muuhun.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

¡ Previous post a couple of years ago !
Kolera

Posts: 4,256

#129 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
lähes kaiken raha/pääongelmistani ja isukin rahaongelmista.
on vähän semmonen ankea pojatVStytöt juttu meitin perheessä etenki ku se tyttö elättää meitin =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

SpeedHawk

Posts: 152

#130 • • SpeedHawk
En ole kertonut, että poltin tupakkaa joskus. Muusta päihteidenkäytöstä puhutaan avoimesti mutta tota en kehtaa myöntää.