SamHard - Blind Future

5 posts, 1 page, 1,321 views

Avatar
#1 • • . Guest
Tällanen previkan tynkä.. jotain uutta sain väännettyä pitkästä aikaa. Tempo on alhainen mutta tähän
biisiin ei kyllä ois sopinut nopeampi jostain syystä! Komments please=)

138bpm/160kbps

linkki
Ceppu

Posts: 97

#2 • • Edited Ceppu Väsynyt operaattori
Mukavan olonen tekele, tälleen ensikuuntelulla tykkäsin kyllä biisistä. Mut eipä siitä muuta, kun asiantuntijan kommenttia ei meikäläisestä irtoa*hymy*

edit: unissakirjoittaja..
blender

Posts: 2,552

#3 • • Edited blender Arcade | KAIKU
kuunteluun!

kommentit editoimalla...

edit:

jäi pikkasen vaisuksi tälläseen, ottaen tosin huomioon että on previkka vaan... biittiä on joko liian vähän tai sitten sen pitäis olla vähemmän laahaavampi tähän tyyliin... ehkä pitkällä bassolinjalla on osuus tähän asiaan... muutenkin ei oikein napannu tuo basson saundi mutta arpeggiot ja liidit on ihan ok! Enemmän kikkoja ja biitin tueksi jotain :)
Fea

Posts: 690

#4 • • Fea Ithaqua
joo kyllä tämä ihan toimiva kipale on. toi "pääleadi" on oikein mukava.
Yhdyn kyllä siihen että jotenkin tuntuu laahaavalta toi biitti, perkussiot taas ovat hyvät.
Ehkä jos itse olisin tehnyt tämän laittaisin lisää tempoa ja bassolinjaa vaihtoon, ja tunkisin vielä jonkun voimakkaan open hihatin kehiin(sillä kun saa joskus aikaan mukavaa rullausta)
Rokrok kuitenkin!*piis*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Avatar
#5 • • . Guest

Fea:
joo kyllä tämä ihan toimiva kipale on. toi "pääleadi" on oikein mukava.
Yhdyn kyllä siihen että jotenkin tuntuu laahaavalta toi biitti, perkussiot taas ovat hyvät.
Ehkä jos itse olisin tehnyt tämän laittaisin lisää tempoa ja bassolinjaa vaihtoon, ja tunkisin vielä jonkun voimakkaan open hihatin kehiin(sillä kun saa joskus aikaan mukavaa rullausta)
Rokrok kuitenkin!*piis*



Ei ole vielä liidiä tässä previkassa=) Liidi kyllä valmiina mutta toi helevetin fruity bukailee sen
verran että että yritän hankkia sen 4.1:sen mikä kuulemma parempi...enkä tiedä vaix tuo
mun versio ois vaix joku beta... Noh mutta valmis biisi tulee olemaan melkoisesti eri kuuloinen
ja toi bassokin on muuttunut parempaan suuntaan*joo* Tempoa en kyllä meinannut nostaa*iloinen*