DENON DN-S 1000

11 posts, 1 page, 5,397 views

DJ_laama

Posts: 123

#1 • • DJ_laama
eli onko kellään kokemuksia tästä. hyviä/huonoja puolia..... verratkaa pioneerin cmx-3000 malliin... kumman ostaisitte ennemmin.. siis cmx-3000 vai DN-S 1000 (2 kpl tietysti) perustelkaa.
DJ_laama

Posts: 123

#2 • • DJ_laama
jaa niin ja tietääkö kukaan että onko tuotta toi fader startti yhteensopiva pioneerin djm 500sen kanssa
Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Edited Jussi Soro choon!
Perjantaina pitäis mennä soittaan ekaa kertaa keikalle tommosilla, voin antaa palautetta sen jälkeen :)

Ymmärtääkseni noi Denonin uudet on ihan hyvii vehkeitä. Ennenhän niis on ollu hiukan erilainen toimintalogiikka kun Pioneereissä, nyt en tiedä miten noi uudet mahtaa toimii. Täytyypä kattoo kuin käy :)

edit: Fader starteille en oo keksiny ainakaan tähän päivään mennessä viel mitään käyttöö, mut uskoisin et sopii yhteen, sehän on vaan yksinkertanen signaali, joka lähtee kun krossiin koskee.
DJ_laama

Posts: 123

#4 • • DJ_laama
pistäppä ihmeessä palautetta.. olisin tosi kiitollinen.. kiitos jo etukäteen
¡ Previous post a couple of years ago !
m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • m1kk3 no-life
Bumpataas nyt tämäkin *pepsodent* Kokemuksia kaipailtaisiin näistä :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#7 • • m1kk3 no-life

näköradiomies, 18.1.2008 18:42:
mulla on ollu kohta jo monta vuotta kotikäytössä ja vinyylien kanssa kyllä toiminyt pitkään:)


Ei mitään vikoja oo ollu ? Mites skrätsiominaisuudet ja muuten soittotuntuma ? Entäs pitchin tarkkuus ? :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

JuBe-Q

Posts: 111

#8 • • Edited JuBe-Q

mikke, 18.1.2008 18:44:
---
näköradiomies, 18.1.2008 18:42:
mulla on ollu kohta jo monta vuotta kotikäytössä ja vinyylien kanssa kyllä toiminyt pitkään:)

---

Ei mitään vikoja oo ollu ? Mites skrätsiominaisuudet ja muuten soittotuntuma ? Entäs pitchin tarkkuus ? :)



Mulla oli josksu aikaa sitten nämä pikkuDeemonit, mutta vaihdoin sitten Pioneerin isompiin laitteisiin. Hyvin toimivat, muutama pieni ongelma joskus oli, mutta niistä selvisi helpolla, eli hyvin toimivat. Skrätsiominaisuus noissa on melko heikko, mutta kyllä sillä pienet bäckspinnit sun muut hoitaa. Pitchin tarkkuus on 0,1%, eli vastaava kuin esimerkiksi Pioneerin cdj-100ssa. Itse en kokenut tätä riittäväksi, mutta se on melko paljon soittajakohtainen. Nappulat tuossa on pehmeät, joista itse en tykännyt ollenkaan.. Tiedän kyllä taas, että osa ei muunlaisilla halua soittaa =)

Tämä laiten vedetään markkinoilta ihan justiinsa, joten kannattaa odottaa hyviä viimeisen päivän tarjouksia, tai mahdollisesit seuraajaa, dn-s1200:sta. Infoa löytyy vaikkapa: www.skratchworx.com
W_Gekko

Posts: 146

#9 • • W_Gekko
Itellä ollut nyt noin viikko käytössä noi dn-s1000, ihan hyviltä on tuntunut. Pitchin tarkkuushan on samaa luokkaa kun pioneerin satasissa eli 0,1%... itsellä ei ole viellä tullut ongelmia ton tarkkuuden kanssa, ja vaikka tulisikin niin oppii korjaamaan biittiä ainakin : )

Varmaa tietoa ei ole mutta luulisin että fader start ei ole merkkikohtanen (tästä en yhtään varma) koska laitteethan kytketään muistaakseni perus 3,5mm plugilla toisiinsa joten luulisin, että kuhan sieltä tulee joku standardi virta tms. niin laite sen osaa tulkita?

--
O.o

JuBe-Q

Posts: 111

#10 • • JuBe-Q

W_Gekko, 18.1.2008 18:58:
Itellä ollut nyt noin viikko käytössä noi dn-s1000, ihan hyviltä on tuntunut. Pitchin tarkkuushan on samaa luokkaa kun pioneerin satasissa eli 0,1%... itsellä ei ole viellä tullut ongelmia ton tarkkuuden kanssa, ja vaikka tulisikin niin oppii korjaamaan biittiä ainakin : )



Kannattaa sitten olla tietoinen, että pitch-liuku ei toimi samaa aikaa kun bendaat. Tuskin tuo ongelmaa tuottaa, mutta niiden välttäminen helpotuu kun tuon tiedostaa.


Varmaa tietoa ei ole mutta luulisin että fader start ei ole merkkikohtanen (tästä en yhtään varma) koska laitteethan kytketään muistaakseni perus 3,5mm plugilla toisiinsa joten luulisin, että kuhan sieltä tulee joku standardi virta tms. niin laite sen osaa tulkita?



http://www.djresource.eu/Topics/story/44/Faderstart-on-CDJ,-CMX-and-DJM/

Melkeinpä sanoisin, että tomii sen enempiä miettimättä :)
Duukkis

Posts: 627

#11 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

mikke, 18.1.2008 18:44:
---
näköradiomies, 18.1.2008 18:42:
mulla on ollu kohta jo monta vuotta kotikäytössä ja vinyylien kanssa kyllä toiminyt pitkään:)

---

Ei mitään vikoja oo ollu ? Mites skrätsiominaisuudet ja muuten soittotuntuma ? Entäs pitchin tarkkuus ? :)


Vinyyliin verrattuna soittotuntuma on surkea. Skrätsäysääni kuulostaa kans vähän naurettavalta. Ekaks cd-soittimeks tää on kuitenkin ollut mulle ihan hyvä. Pitchin tarkkuus on riittänyt mulle. En siis tiedä, miten verrata muihin cd-soittimiin, koska olen kokeillut vaan tätä. Soitin on ollut mulla viime kesäkuusta asti käytössä. Suosittelen DN-S1200, koska siinä on kuulemma selvästi parempi soittotuntuma (lähempänä vinyyliä) eikä maksakaan tolkuttomasti.

Jos kiinnostaa myös Pioneer CDJ-400, löytyy tästä ehkä hyödyllistä tietoa (SOME REASONS WHY YOU SHOULD CONSIDER THE DENON DN-S1200 OVER THE PIONEER CDJ-400 -otsikon alta):
http://www.djdeals.com/denonDNS1200.htm
Tuossa tosin väitetään, että CDJ-400:ssa olisi USB1.1 yhteys, mutta muistaakseni se on USB2.0.

edit: Jahas :D Taisin olla noin vuoden myöhässä tätä kirjoittaessani.