ARCTIC MYSTERY - IN THE EARTH

20 posts, 1 page, 6,327 views

Avatar
#2 • • astaroth Guest
Ja tämähän haetaan heti!
Avatar
#3 • • astaroth Guest
5.00 eteenpäin on niin kosteata tavaraa, että miau.*sydän*

Melodiasta tuli vähän mieleen 8bit. Nintendin klassisten Mega Man-pelien tunnarit. Ihanan herkistävää.
Suosittelen muitakin kuuntelemaan, jotka diggaa trancee.
Andy

Posts: 1,019

#4 • • Andy
Paul van Kaivoksela :D

+ muijan mielialaa nostava

- muijan mielialaa nostava

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

antonsonin

Posts: 2,712

#5 • • antonsonin laserpoint.

dpdrm:
Njooh... Noita LOTR-kauheuksia (argh) lukuunottamatta ihan mukiinmenevä. Ei pääse kahden edellisen biisin tasolle mun mielestä. Seuraavaa odotellessa! *hymy*



ei muuten oo ripattu tota muijaspiikkii ;)
Damien

Posts: 2,882

#6 • • Damien [tr3ox]
Parasta Arcticia tähän mennessä mitä olen kuullut ja suomitrance sektorilla top5 biisi. Deepsky henki elää tässä tosi vahvasti ja kokonaisuus toimii. Sit toi sivusvengi tossa albiino leadissä, mä voin hyvin kuvitella ku oot vääntäny tätä meloa ja niitä potikoita. "Groov'n" -jeah, "Movi'n" -hell jeah!.

Miinukset, lopun acid ja melodia yhdistettynä pistää vipinää siihen hihaan mistä niitä raitoja tippuu, mut pitäs päästä yhessä duunaa ku ei yksin rahkeet riitä.

Tämä oli Trancea tämä.
Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]

dpdrm:
Njooh... Noita LOTR-kauheuksia (argh) lukuunottamatta ihan mukiinmenevä. Ei pääse kahden edellisen biisin tasolle mun mielestä. Seuraavaa odotellessa! *hymy*



Tää tuskin kuitenkaan on LOTR-biisi, vaikka säkeistöt on siitä irroitettu. Maisema oli mikä tästä biisistä maalautuu on hyvin maanläheinen, muttei kuitenkaan mikään UusiSeelanti. Eli tekstit tukee biisiä eikä toisinpäin niinkuin on tapana: "Mul o hyvä huutosample, tähän sitten enää biisi...", plussaa sekin ettei tosiaankaan oo kelattu mistään pätkästä vaan ite duunattu. Miinuspuolena se ääntäminen...ehkä. ;)
nomic

Posts: 4,120

#8 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Damien:
Parasta Arcticia tähän mennessä mitä olen kuullut ja suomitrance sektorilla top5 biisi. Deepsky henki elää tässä tosi vahvasti ja kokonaisuus toimii. Sit toi sivusvengi tossa albiino leadissä, mä voin hyvin kuvitella ku oot vääntäny tätä meloa ja niitä potikoita. "Groov'n" -jeah, "Movi'n" -hell jeah!.

Miinukset, lopun acid ja melodia yhdistettynä pistää vipinää siihen hihaan mistä niitä raitoja tippuu, mut pitäs päästä yhessä duunaa ku ei yksin rahkeet riitä.

Tämä oli Trancea tämä.



täysin samaa mieltä! kylmät väristykset...aah... *hymy* ... ainut josta olen erimieltä sinänsä: tämä ei ollut trancea, tämä on trancea! *piis*
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
Mie tykkään tästä *joo* *jiihaa*
Lumpy

Posts: 873

#10 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Nasta vedätys. Erittäin kaunista. Miksaus ei vaa ollu aivan täydellinen (tai sit mul on tänää jotain vikaa korvissa). Pahin oli alapää, joka on aika lussun kuuloinen. Suosittelisin basson monotusta, equu ja kompuraa.
HS

Posts: 162

#11 • • HS
ahaa...hmm....täytyypä kokeilla miltä kuulostaa...*iloinen**aplodit*
Corylus

Posts: 3

#12 • • Corylus
Ei ehkä yhtä killeri matskua mitä Humanity on, mutta toimiihan tämäkin. Pidän paljon tosta bassolinjasta, joka mun korvaan oli aivan riitävän ponnekas. Keskivaiheen 'vokaalit' oli oikeestaan täysin turhat, mutta eiköhän ne sinne sekaan sovi. Melodia kaikessa yksinkertaisuudessaan on hyvä. Ei liian monimutkainen muttei ehkä jää päähänkään soimaan...tai ei tiedä vielä *jiihaa*
hrdkvr

Posts: 3,929

#13 • • hrdkvr KURGO
no...

-


vokaaleista.. ne kuiskaukset olis kelvannu mulle... se toinen muija kun ei oikee osannu lausuu kunnolla ja jotenkin oli vähä turha veto...

sit liidi ... soi ehkä vähän liikaa suvantovaiheilla alko puuduttaa jo vaikka 8-bit viehätys ja ihan mukava melodia olikin hyvä kun biisi oli käynnissä, mut kun se sama liidi piiskaa 7min niin biisin elinikä on aika lyhyt

"acid kuvio" bassolinjan päällä vähän tappoi muuten hyvänkuuloista bassolinjaa...


+
muuten menevä biisi....
nostatuksen jälkeinen tunnelma oli katossa
älä nyt tapa mut ..olis taattua MTV dancefloorchart kamaa

--
-keep it hard-

Philly

Posts: 506

#14 • • Philly AIM HIGH!
tykkäsin ja paljon *jiihaa* hieman nuo vokaalit häiritsi, varsinkin ääntäminen, mutta siis loistava kipale noin muuten kaikinpuolin *joo*
Jinx

Posts: 2,615

#15 • • Jinx Superfeminine
Tarttuvaa trancea ei voi ku toivoo ku lisää tällästä *hih*

--
Pyllykkä

Mikcore

Posts: 914

#16 • • Mikcore Eternity has passed
Pistetään latautumaan....
Kommenttei myöhemmin :)
Avatar
#17 • • . Guest
Damn olipas tyylikästä trancea!! Todella hyvän kuuloista soundia kaikin puolin.
Onko tämä miksattu/masteroitu hardwarella? Heti kickistä ja bassinestä kuuli
että mahtava biisi tulossa! Melodia tosi mukavan kuuloinen ja b linet
ja hapotukset tuki mukavasti! Mitäs tästä muuta. Pistähän promoa
johonkin että saan ostettua tän vinyylinä*joo*
andi--

Posts: 1,381

#18 • • andi-- lunttu
Tykkäilen. Aika mukava toi "vanhahtava" saundi. Sai kyllä heti hyvällä mielelle ja piristi tylsää duunipäivää *joo*

--
- RAAH -

HS

Posts: 162

#19 • • HS

SamHard:
Damn olipas tyylikästä trancea!! Todella hyvän kuuloista soundia kaikin puolin.
Onko tämä miksattu/masteroitu hardwarella? Heti kickistä ja bassinestä kuuli
että mahtava biisi tulossa! Melodia tosi mukavan kuuloinen ja b linet
ja hapotukset tuki mukavasti! Mitäs tästä muuta. Pistähän promoa
johonkin että saan ostettua tän vinyylinä*joo*




Kiitokset....=)

Tuota biisi on miksattu ihan studiossa digitiskillä...Ja masterointi hoidettu samalla meiningillä.
Pitääpä kokeilla mitä levylafkat moiseen sanoo....
Mikcore

Posts: 914

#20 • • Mikcore Eternity has passed
No olihan tää ihan kiva, mutta ei räjäyttänyt tajuntaa.

Jonku kivan "draivin" tää biisi kaipais. :)