Helsinki - Joensuu

13 posts, 1 page, 5,439 views

curry

Posts: 474

#1 • • curry ^mauste^
Onkos ketään, jotka suht aktiivisesti reissais Hki - Joensuu -akselia autolla? Tai vaikka muuten matkaseuran tarpeessa? Itse käyn semmoset pari kertaa kuussa Joensuussa, joten kimppakyyti ei olis pahitteeks! *piis*
Esim. nyt maanantaina (04.10.) oisin lähössä silleesti, että perillä ois siellä klo 14 maissa.

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

T-rex

Posts: 262

#2 • • T-rex ku(i)va tomaatti
softcorejen aikaan ainakin tämä tyttö on usein nähty helsinki-joensuu-junassa. Jos sattuu matkat samaan aikaan, niin seura ei tosiaan olisi pahitteeksi *hymy*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

curry

Posts: 474

#3 • • Edited curry ^mauste^

T-rex-orava:
softcorejen aikaan ainakin tämä tyttö on usein nähty helsinki-joensuu-junassa. Jos sattuu matkat samaan aikaan, niin seura ei tosiaan olisi pahitteeksi *hymy*



Hep! *hymy* Olisin taasen kimppakyytiä ja/tai matkaseuraa vailla helmi-maaliskuussa Helssingistä Joensuuhun käytännössä joka viikonloppu! Esimerkiksi Illuminationin aikoihin (19.2.), jos ketään ois esim autolla liikkeellä, niin ilmoitelkaas ihmeessä!

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
noh..Mä oon ainakin menossa 18.2 Joensuuhun Helsingistä..Mut mulla ei ole kyllä autoa..*hmph* Eli jos joltain löytyy auto, niin minäkin olisin kimppakyytiin valmis..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

T-rex

Posts: 262

#5 • • Edited T-rex ku(i)va tomaatti

Keeerin:
Mut mulla ei ole kyllä autoa..*hmph* Eli jos joltain löytyy auto, niin minäkin olisin kimppakyytiin valmis..*joo*



Sama juttu, paitti että minä olisin menossa 11.3. Ja jos ei autoa ole kellään, niin eihän kimppa-seuramatka junallakaan paha vaihtoehto ole *hihu*

voin kyllä osallistua ajomatkaan.

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#6 • • kto-6016 Guest
hei Joensuulaiset,

tarjolla olis kyyti välille Espoo-Kitee-Espoo. Lähtö 4.3.05 n. klo 15:00 ja paluu Kiteeltä 7.3 n .klo 18:00. Ja eiköhän tuo Joensuuhun asti ajelukin onnistu! jos on kiinnostusta mailaile [email protected].
curry

Posts: 474

#7 • • curry ^mauste^

kto-6016:
hei Joensuulaiset,

tarjolla olis kyyti välille Espoo-Kitee-Espoo. Lähtö 4.3.05 n. klo 15:00 ja paluu Kiteeltä 7.3 n .klo 18:00. Ja eiköhän tuo Joensuuhun asti ajelukin onnistu! jos on kiinnostusta mailaile [email protected].



Pahus, vähän väärään viikonloppun osu...

Jos kellään ois kyytiä Joensuuhun (tai sinne päin) pe 11.3. klo 15 aikoihin, niin ilmoitelkaas!!

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

utubia

Posts: 75

#8 • • utubia
Täällä 1 kpl joensuulaisia tyttösiä kaipaisi autoilevaa matkajoukkiota helsingistä tänne nyt 8.5 sunnuntaina, ja kyytiä isoon cityyn 27.5 ja pois joskus seuraavan viikon alusta (:

Ajaa en osaa ihan vielä, mut bensoja voin kyl maksaa. Ilmoitelkaas :)
blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU

yzx, 4.5.2005 22:20:
kyytiä isoon cityyn 27.5 ja pois joskus seuraavan viikon alusta (:



Tuolloin itsekin menossa, Eli jos on jollain sillon kyydissä viel tilaa niin ilmotelkaa
blender

Posts: 2,552

#10 • • blender Arcade | KAIKU
Reissaajat, jos on menoja helsinkiin päin 1-2.7 / 22-23.7 Niin ilmotuksia vaikkapa tähän.. *hihu*
Turbulenc

Posts: 428

#11 • • Turbulenc BErmuDA
hmmm,joensuu-helsinki ei osu ihan akselille mut Imatra-Helsinki väliä tulee kyl välillä aika tiuhaan autol reissattuu....koha täs joskus tulevaisuudes on liikkumas tonne pk seudulle ni pitää vaik laittaa jotai koodii tänne jos joillaan on kyydin tarvetta tuolla välillä ni tää pystys kyl varmaa jeessaa.......*hihu*

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

blender

Posts: 2,552

#12 • • blender Arcade | KAIKU

Turbulenc, 16.6.2005 05:00:
hmmm,joensuu-helsinki ei osu ihan akselille mut Imatra-Helsinki väliä tulee kyl välillä aika tiuhaan autol reissattuu....koha täs joskus tulevaisuudes on liikkumas tonne pk seudulle ni pitää vaik laittaa jotai koodii tänne jos joillaan on kyydin tarvetta tuolla välillä ni tää pystys kyl varmaa jeessaa.......*hihu*



Tuokin jo auttais :) pistä ihmeessä mullekkin privaviestiä millon oot menossa, molemmathan siinä voittaa kun saa bensan hinnan puolitettuu *hihu*
¡ Previous post about a year ago !
-Santtu-

Posts: 1,965

#13 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Tartteis tälle välille ja takas, tai edes jompaankumpaan suuntaan kyytiä viikonloppuna! Anyone? Pliiiiis?
Maksan kiltisti osuuteni ja meen pieneen tilaan *pepsodent*