Pablo - Bleak (Trance)

12 posts, 1 page, 2,798 views

Veivi

Posts: 971

#1 • • Veivi Pablo
Hieman haikein mielin soitettu syksyinen trance pläjäys. Tällä kertaa vähän deepimpää ja progempaa trancea minulta, ripaus techiä, kuitenkaan kiksu puolta unohtamatta. Pientä heittoa ja ajatuskatkosta mahtuu tietty mukaan. Olkaa hyvä.


MP3, 69mb, 75min 22s, 128kbps. Imuta Tästä.


1. Grayarea ft.Erik Shepard - Gravity (Hybrid´s Love From -kirjainhirviö- Remix [Hope]
2. Myth - Millionfold (Marcus Shulz remix) [Remark]
3. Matt Darey pres ”Li Kwan” - Point Zero 2004 (Leama & Moore Remix) [Darey Products]
4. Deep Orbit - Air (Tribal Jedi ft.WVE Remix) [KYR]
5. The 3 Amigos - Jack The Ripper (Original Mix) [Kompressed]
6. Alankara - Crazy (Artic Quest Far-Out Vocal Remix) [Mystica]
7. Draft 2 Design - Affection Over Reason (Final Design) [A State Of Trance]
8. Bossanova - Stonecold (Syndique Remix) [Tatsumaki]
9. Oceanforce - Euphoric Dream (Free Radical Remix) [Elevation]
10.Armin vs M.I.K.E - Pound [Armind]
11.Filo & Peri - 1999 [A State Of Trance]
12.DJ Ernesto - Stop 9.5 (Dynamic Sense Remix) [Altitude]

Palaute tervetullutta!
Jammailija

Posts: 3,224

#2 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ja imuun meni!*joo* Odotukset korkealla....*super*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

egmondo

Posts: 292

#3 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
innolla odotan mitä on tulossa*jiihaa* palutetta tulee myöhemmin.*hymy*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Jammailija

Posts: 3,224

#4 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Toimii alusta loppuun*joo*!
Yleensä jos fiilistellään ni se menee liian luritukseksi ja sit vedetään liian hempeitä veisuja ja mun mielenkiinto herpaantuu. Täs fiilistellään, mut koko ajan on hyvää draivia rytmissä, kuin kiidettäis, ja just tosta eteenpäinmenosta mä pidän*super*!

Vaihdot menee putkeen ja muutamissa kohdissa ne suorastaan saa mulle värinöitä päälle, kun luulen että vauhti on sata, niin se vaan viel kasvaa*jiihaa*! Ja just toi on merkittävää, ettei jätetä nousuja yhden biisin varaan vaan sen voi viel nostaa astetta ylemmäksi juuri oikealla biisillä ja juuri sopivalla vaihdolla*joo*.

Sä et pettänyt - tää tulee soimaan iltaisin, tää tulee soimaan jengin etkoiluilla*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

yace

Posts: 463

#5 • • yace Progempi parempi
Okei nyt on sit kuuneltu ja onhan tää ihän älytön, ihan sitä mitä sanoit siis todella rokkaa*jiihaa*
asialista toi miksaaminen siis *aplodit*
Veivi

Posts: 971

#6 • • Edited Veivi Pablo

Jammailija:
...fiilistellään, mut koko ajan on hyvää draivia rytmissä...


Joo, tätä vähän haettiinkin tässä. *joo*

ja just tosta eteenpäinmenosta mä pidän*super*!


Ja hyvä että se löytyi sieltä ja maistui.

Kiitoksia palautteesta.

Kiitokset myös muille jotka palautetta ootte antanut ja niille jotka ootte tämän kuunnellut "hiljaa kotonanne". Lisää saa toki antaa. =)

EDIT:Sanan lisäys...
Marchand

Posts: 201

#7 • • Marchand
täs on sopivan haikea fiilis synkään syksyyn tykkään *aplodit*
tobe

Posts: 26

#8 • • tobe
AIVAN LOISTAVAA *jiihaa* *aplodit*
Wille

Posts: 850

#9 • • Wille
Kyl on pöllä taas pistäny hyvän setin kasaan *piis*

Mulle vaan ei ehkä iske ihan täysillä tällanen trance....jos sen trancea olla pitää,ni sit pitää mennä myös lujaa *jiihaa* Mutta jos nyt ikkunasta katsoo ulos tätä "ihanaa" syksy säätä ni tää sopii kyllä tilanteeseen oikein hyvin :)

Teknillisesti niin ainaki mun korvalla kuunnellen ni oot kyl onnistunu hyvin!!!

Iso KIITOS taas kerran,jatka samaan malliin *aplodit*

--
Hyvin sä vedät :)

Ita

Posts: 153

#10 • • Ita pikkune
kylhä tätä ihan mielellää tausta musana kuuntelee, ihan kiva tällänen rauhallisempi trance-setti
Veivi

Posts: 971

#11 • • Veivi Pablo

Wille:
Mulle vaan ei ehkä iske ihan täysillä tällanen trance....jos sen trancea olla pitää,ni sit pitää mennä myös lujaa *jiihaa*


*joo* Kyllä sitten kun kiksua soitetaan niin siinä sitten hehkua pitää olla, tämä onkin tämän hetken fiiliksien tuotos. Ihan kivaa ja vaihtelevaa kokeilla erillaisia elementtejä yhdessä.

Mutta jos nyt ikkunasta katsoo ulos tätä "ihanaa" syksy säätä ni tää sopii kyllä tilanteeseen oikein hyvin :)


Ja tässä onkin varmaan osasyy tätä settiä soittaessani olleisiin fiiliksiin... *uuh*

Teknillisesti niin ainaki mun korvalla kuunnellen ni oot kyl onnistunu hyvin!!!


Kiva kuulla että on siis kehitystä tapahtunut, vaikka tässä on paljonkin asioita mitkä ei mennyt putkeen. Mutta ykkösellä sisään. *hih*
blade

Posts: 484

#12 • • blade Otus.
Loistavaa matskua jälleen. *aplodit* Tekniikka kehittyy ja biisi valinnat ei voisi paremat olla. Iso + maltillisesta linjatasosta... mukavaa kuunnella. *piis*

--
Energy.