Ostetaan rottahäkki!

8 posts, 1 page, 2,835 views

Sucy

Posts: 256

#1 • • Sucy
Kaksi rottatyttöä tarvitsisi hyväkuntoisen ja isokokoisen häkin!!! Mielellään muutamassa kerroksessa!!
Eläinkaupan hinnastoon minulla ei ole varaa jtn turvaudun nyt teihin!! Kyselkää myös tutuilta ja tuttujen tutuilta! Koska tyttöjen tämänhetkinen lintuhäkki alkaa käydä jo pieneksi....eli asialla alkaa olla kiire!!!
Hinnasta kyllä päästään sopuun*joo*
Karkki -CZ-

Posts: 133

#2 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
*muhaha* Mä voin laittaa sitte sut sinne häkkiin!!! *pahis* Sit mul ois oma tamacotsi *hih* *hihu* Rakennan sellasen ison terraarion ja sit sinne juoksupyörä, sellasia putkia mihin voit mennä piiloon, ja lattialle puruja ja heinää... *hymy*
Sucy

Posts: 256

#3 • • Sucy
Toihan kuulostaa hyvältä.....mut jos pistettäis noi tytyöt ensin sinne uuteen häkkiin*joo**nauru*
beatniqz

Posts: 155

#4 • • beatniqz
mä voisin tehdä paremman akvaarioon... sellasen ison bilekaupungin missä kaiken näkösiä neon lamppuja kaduilla ja taloissa ja ja discopalloja ja kaikkee muuta kivoja decoja =)

--
huh, what the fuck just happened here... ?

Saara

Posts: 1,954

#5 • • Saara #2970
joo ja rotat tuntien ne dekot olis jo järsitty ensimmäisen viiden minuutin kuluttua

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

beatniqz

Posts: 155

#6 • • beatniqz
niin no oot varmaan oikeassa.... mut olis se näkemsien arvoinen *hymy* tai sanotaan näin että arttu rotta olis kyl onnellinen rotta jos sellaiseenakvaarioon pääsis edes hetkeks *nauru*

--
huh, what the fuck just happened here... ?

sune

Posts: 2,096

#7 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Tee ite niille rotille häkki. eläinkauppojen häkit on pieniä ja saatanan kalliita, itse kun teet voit tehä vaikka kuinka ison ja ei maksa paljoo.

-ex-rottailija- *vink*

--
ei kovin ihku eikä plur

Sucy

Posts: 256

#8 • • Sucy

Pikachu:
Tee ite niille rotille häkki. eläinkauppojen häkit on pieniä ja saatanan kalliita, itse kun teet voit tehä vaikka kuinka ison ja ei maksa paljoo.

-ex-rottailija- *vink*



Sitte ku olis vielä noin kätevä käsistään, ni kaikki ois hyvin....
Tarttee varmaan muutaa otsikkoo, et "haetaan rottahäkin tekijää"*hihu*