OlliS ^__^ Deeply Floating [emotional&melodic proghouse]

22 posts, 2 pages, 4,895 views

Avatar
#21 • • astaroth Guest

olliS:
Eli ei ainakaan siinä pitäis olla vikaa.


Joo, se yhteys lähti hetkeä myöhemmin pelittämään ja saatiinkin nopsasti. :)

Nyt sitten itse setistä:
Tämä on eka setti, jonka kuulen sinulta. Itse kun en hirveästi tällaista kuuntele, mutta viimeaikoina on letkeät houset ja kiksut ruvennu maistumaan, joten pakkohan sitä progeakin on kokeilla.
UnityF on kehunut minulle noita sulavia vaihtojasi, ja täytyy sanoa, että parin ekan biisin aikana olin: "Mitäs h*lvettiä...?" Todellakin vaihdot tulevat niin sniikisti, että pitää pari kertaa kelata ja oikein viilaamalla löytää se vaihto.
Nyt mennään 50 minuutin kohdalla ja kyllä maistuu yllättävän hyvin. Loppua kohden edetessä saadaan pikkuisen painavampaa bassoa,mikä on vain hyvä. En noista vaihdoista oikein pysty mitään korjailuja spottaamaan, koska vaihdot todellakin ovat sen verran pitkiä, ettei niitä huomaa ollenkaan.
Biisit ovat myös mukavaa jammattavaa näin pimenevää iltaa kohden. Bileissä ei vielä ole tullut oikein progea sheikattua, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka tällaisen tahdissa jaksaisikin joku päivä jammata. Varsinkin, jos tämän tasoisia miksauksia jatkaa tulemistaan.
Ville sanoi aikaisemmin osuvasti, että tällaisen miksin kanssa ei tajuakaan, kuinka nopeasti tuo aika kuluu.

Kiitos.
UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

Astaroth:
UnityF on kehunut minulle noita sulavia vaihtojasi, ja täytyy sanoa, että parin ekan biisin aikana olin: "Mitäs h*lvettiä...?" Todellakin vaihdot tulevat niin sniikisti, että pitää pari kertaa kelata ja oikein viilaamalla löytää se vaihto.



En turhaan kehunu.. *vink*
ja tän setin aikana mun lemppari biisi alkaa tossa 68.50 min kohalla.. *super**sydän*
Deepsky – Talk Like Stranger (Sunday Club remix) [yo! cd-r] *plur*

niin täydellistä.. suosittelen muitakin hakemaan tän setin ja antamaan palautetta.. *joo*