JussiS - Live for Basic Beats radio

27 posts, 2 pages, 4,570 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#21 • • Jussi Soro choon!

node:
Jos samaisesta _Eskimon_ (aka Phantasm Recordsin Junya) remiksistä on kyse, niin tää on ensimmäinen kerta kun allekirjoittanut näkee Beat Hackersin nimen edes mainittuna k.o. kappaleen yhteydessä.Lonkalta veikkaisin että toi ”Beat Hackers versio” on juurikin se väärin nimetty piisi. John 00 Fleming jne ainakin k.o. kipaletta soittavat Eskimo remixinä - ja suomessa Psykerö ja Tim Duster ja ties kuka muu psy-dj. Kova piisi kyl. =)


Niin enpä tosta sen tarkemmin tiedä, mutta eräs kova Suomalainen psyke-dj näin mulle asian kertoi :)
node

Posts: 214

#22 • • node [deepscan]
Juu vaikeehan noista on mennä sanomaan, ja vielä vaikeempi saada mitään varmuutta asioista kun on tuollaisista hämyjulkaisuista kyse. :) Enkä toitota omaa näkemystäni taivaan totuutena, kun en tuota miksiä oo kuullut, voihan kyseessä olla vaikka ihan muu kipale.

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#23 • • Jussi Soro choon!
Jeps, nyt viimiset imut käyntiin, tää poistunee tän viikon aikana netistä tulevan miksauksen alta pois :)

Ja kommentteja kans, k-toos.
josh

Posts: 733

#24 • • josh
Jees, ekat 3 piisiä ei oikeen napannut mutta niiden jälkeen tuo Another Day kuullosti oikeen kivalta vokaaleineen. *pihkassa*
Setin huippuja Filterheadzin ja Miika Kuisman lisäksi ehdottomasti Avanto. Originaalia Flutea en olekaan tätä ennen kuullut.
Tuossa Essencessäkin on ihan komia draivi+leadi, kompissa kun vielä olis kunnolla dynamiikkaa niin wooo ;)
Holding On To Nothingiin en varmaan ikinä kyllästy.*joo* Voodoo People taas ei mun mielestä tähän mixiin sovi vaikka loistoveisu onkin..
Teknisesti ei mitään hämmentävää mutta hyvää settiä kyl. :)
Mikcore

Posts: 914

#25 • • Mikcore Eternity has passed
Teknisesti ihan hyvä MUTTA nyt täytyy kyl sanoa, että oli liian progea mun makuun.

Teeppä seuraavasta miksauksesta vähän reippampi, jookos :)
Edelliset miksaukset on edelleen kuuntelussa...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#26 • • Jussi Soro choon!

Mikco:
Teknisesti ihan hyvä MUTTA nyt täytyy kyl sanoa, että oli liian progea mun makuun.

Teeppä seuraavasta miksauksesta vähän reippampi, jookos :)
Edelliset miksaukset on edelleen kuuntelussa...


Hmm, tuskin kauheesti tätä reippaampaa tulee kyl... Koitas tota mun ja Rikun Millennium-livee, sen saa täältä:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=30761
Mikcore

Posts: 914

#27 • • Mikcore Eternity has passed
Kiiitti tiedost.

Laitoin sen downloadaamaan :)