O: Chicanen, Far from the Maddening crowds.

18 posts, 1 page, 2,888 views

Illustrator

Posts: 3,171

#1 • • Illustrator
Elikkäs jos joku haluis tollasesta luopua...*iihhih*
Avatar
#2 • • Orza Guest
daah.. miks kukaan tuosta nyt luopuisi? *sydän*

mene kauppaan siitä! =)
Illustrator

Posts: 3,171

#3 • • Edited Illustrator
Pitäs ensin löytää joku kauppa mistä sen saa.*täh* *iihhih*
Avatar
#4 • • Orza Guest
esim. Free Record Shop:ssa tai anttilan Top Ten... ainakin itse oon nähnyt cd:n niissä. Tai tietty Street Beat stadissa ja se ihmee musalevy -kauppa turuuun keskustassa siel Forumissa.. =)
Illustrator

Posts: 3,171

#5 • • Edited Illustrator
Ootkos nyt varma ettet sekota tätä Behind the Sun-levyyn? Sitä kun löytyy joka paikasta. Voi kyl olla et oon ollu vaan niin puusilmä. Täytyy meinaan heti lähtee kattoo...
Avatar
#6 • • Orza Guest
oon kyl vähän liiankin varma, etten tiedä pitäiskö mennä antenniosastolle näinkin _super_ varmasta tunteesta *nauru*
Illustrator

Posts: 3,171

#7 • • Illustrator
Free Recordin nettisivuilta ei löytyny ainakaan. No mut mä lähen kattelee.*jiihaa*
Illustrator

Posts: 3,171

#8 • • Illustrator
*uuh* Näin mulle vastattiin Streetbeatista:

on 08/25/04 at 23:35:46, Vierailija wrote:Löytyykö teiltä, tai onko kauttanne mahdollista tilata Chicanen-Far from the maddening crowds levyä? Tota kun ei oikeen tahdo löytää mistään.

SbCrew:
Albumi on jo poistunut levy-yhtiön ohjelmistosta, siksi sitä ei saa meiltä eikä muualtakaan.

No, jos joku silti haluaa siitä luopua, voisin maksaa siitä ihan hyvän hinnan.

Täytyy jatkaa etsimistä...
*piis*
Grizzley

Posts: 2,893

#9 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Koita Hard to Find Recordsista... http://www.htfr.com/

Sieltä ilmenee kans toi et se on poistunu levy-yhtiön valikoimista mut sinne voi laittaa tilauksen mahdollista uutta painosta varten. Välttämättä ei koskaan tärppää mut kokemus osottaa et joskus niitä jopa saa *joo* Tilaus kun ei sido eikä maksa mitään niin worth a shot...

--
Signature summarily executed for treason

Illustrator

Posts: 3,171

#10 • • Edited Illustrator
Laitoimpa nyt tonne Hard To Find Recordsiinki ”Tilauksen."
Avatar
#11 • • Orza Guest

Illustrator:
Laitoimpa nyt tonne Hard To Find Recordsiinki ”Tilauksen.”



teit moraalisesti oikean teon :)

hienoja hetkiä tiedossa chicanen tahdissa *plur*
:D
anthocyan

Posts: 1,511

#12 • • anthocyan Kohti valoa...
Mul on se kyl poltettuna *plur* Ihan pirun hyvä levy!!!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#13 • • Orza Guest

anthocyan:
Mul on se kyl poltettuna *plur* Ihan pirun hyvä levy!!!



ei näin!! *släp*
anthocyan

Posts: 1,511

#14 • • anthocyan Kohti valoa...


---
anthocyan:
Mul on se kyl poltettuna *plur* Ihan pirun hyvä levy!!!

---
ALIEN:

ei näin!! *släp*



Ups! *nauru* Okei en mä enää! *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Illustrator

Posts: 3,171

#15 • • Edited Illustrator
Poltettu, blaah*nauru*Täytyypi varmaan laittaa toi Behind the Sun soimaan. Eipä oo sekään mikään hassumpi levy.*super*
Coma

Posts: 705

#16 • • Coma

Grizzley:
Koita Hard to Find Recordsista... http://www.htfr.com/

sinne voi laittaa tilauksen mahdollista uutta painosta varten.



Aika long-shot... Varmaan kymmenistä mitä itselläkin on ollut sisällä, yks natsannut. Toi muuten perustuu pitkälti siihen, et kun htfr:l on tarpeeks tilauksia sisässä jostain, ne kysyy labelilta et oisko pieni re-press diili mitään (easy money between dem two). Don't let dem fuul ya! :D
Wert

Posts: 3,386

#17 • • Wert Varapalkkaliukuja
vähä offtopic muttaku ny päästiin hard to find recordsiin nii varuillaan kannattaa vähä olla.. itelläni ainaki sen verran huonoja kokemuksia ollu ettei useat levyt ole tullu ollenkaan vaikka vahvistus tilauksesta on tullut,,, muutaman viikon päästä sieltä kysellään jotain vaihvistusta tilauksesta että haluanko levyjä enää ku ne ovat jo loppu hyllystä..
toinen tapaus mitä selvitän parhaillaan, Store Credittini on jostain syystä heidän päätteiltään kadonnut ja rahani näillä näkymin myös. itse ainaki olen kokemuksien jälkeen tod varovainen kyseisen kaupan suhteen...
Illustrator

Posts: 3,171

#18 • • Illustrator

Wert:
vähä offtopic muttaku ny päästiin hard to find recordsiin nii varuillaan kannattaa vähä olla.. itelläni ainaki sen verran huonoja kokemuksia ollu ettei useat levyt ole tullu ollenkaan vaikka vahvistus tilauksesta on tullut,,, muutaman viikon päästä sieltä kysellään jotain vaihvistusta tilauksesta että haluanko levyjä enää ku ne ovat jo loppu hyllystä..
toinen tapaus mitä selvitän parhaillaan, Store Credittini on jostain syystä heidän päätteiltään kadonnut ja rahani näillä näkymin myös. itse ainaki olen kokemuksien jälkeen tod varovainen kyseisen kaupan suhteen...

Joo, täytyy kyllä olla tarkka. Mä suhtaudun muutenki noihin ulkomaalaisiin nettikauppoihin todella varauksella.