Olympialajit

59 posts, 3 pages, 13,356 views

Avatar
#41 • • astaroth Guest

sapeli:
Vastaisin "ihan sama" jos se olisi vaihtoehtona *hihu*


Joo, mutta en halunnut laittaa sellaista vaihtoehtoa. Se vain tuppaa enemmänkin pilaamaan tuon gallupin, kuin antamaan pitään hajua mielipiteiden jakautumisesta - Saattaa jopa panostaa joitakin ottaamaan kantaa vastahakoisuudesta riippumatta.
Ne sitten vastatkoon, joita kiinnostaa. Ketään ei pakoteta. :)
aste

Posts: 102

#42 • • aste Nu-who?
Olympialaisia on kiva kattoo, kun näkee aina sellasia lajeja mitä muuten näkee tosi harvoin telkussa. Sen lisäks on kans hyvä, jos sattuu päiväsaikaan telkun avaamaan, et tulee jotain katottavaa missä silmä lepää.. esim. krapulassa on rentouttavaa kattoo jotain purjehdusta kun ei tarvii ajatella mitään. *vink*

Ite oon ihan tyytyväinen nykyisiin lajeihin & määrään (jokaiselle jotakin). Tosin jotain maratonia ehkä jaksais katsoo paremmin jos Tiesto soittelis sielläkin matkan varrella. *hymy*

--
Aito on just se real thing.

Petri

Posts: 148

#44 • • Petri Lauma
linkki

hauskoja juttuja aikaisemmista olympialaisista *nauru*
Avatar
#45 • • astaroth Guest

vonShlong:
linkki

hauskoja juttuja aikaisemmista olympialaisista *nauru*


Tuolta löytyi muutamia hyviä lajiehdotuksia:

Oudot lajit
108 vuoden aikana olympialaisissa on nähty eriskummallisia lajeja.

1. Keihäänheitto, molempien käsien yhteistulos
2. Painonheitto
3. Kyyhkysammunta
4. Köydenveto
5. Vauhditon korkeus
6. Ammunta: kaksintaistelu, 25 metriä
7. Vauhditon kolmiloikka
8. Kahden kilometrin tandem-ajo
9. Jousiammunta: pieni kiinteä lintumaali
10. Arkkitehtuuri: asemakaavat

*nauru*
jeesboks

Posts: 4,064

#46 • • jeesboks p u p u
Olympialaisissa on tänä vuonna 28 lajia. Eli ei mielestäni vielä liikaa. On hyvä että olympialaisissa on muitakin lajeja kuin futis ja yleisurheilu. Tylsäähän kisoja ois kattoa ja kyllä olympialaiset menettäisivät arvonsa. Ja oisihan kummaa jättää pois olympialaisista lajeja kuten esimerkiksi soutu, joka on kuulunut olympilaisten ohjelmaan jo modernejen olympialaisten alusta saakka.

Ja itse ainakin toivon että pienet lajit saavat mahdollisuuden olla osana olympialaisia. Totta kuitenkin, että ihan kaikkia lajeja ei kuitenkaan kannata olympialaisten ohjelmaan ottaa. Raja tulee kyllä vielä vastaan.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jeesboks

Posts: 4,064

#47 • • jeesboks p u p u

Ciran:
Olympialaisissa on siis 28 urheilumuotoa. Lajeja on toki paljon enemmän.



Aivan siis, näin. Hyvä, että joku korjaa kun aamu pöppörössä kirjoittelee...sattuu näitä *hymy*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Miika

Posts: 893

#48 • • Miika
Mikä on harvinaista jos jokin, niin huomen aamupäiväl tv2 klo 1055 tulee maastopyöräilyä! :D
Oma ehdoton lempparini. *joo*
kilobitti

Posts: 2,419

#49 • • kilobitti 1-2-3 techno

Luminescent:
Mikä on harvinaista jos jokin, niin huomen aamupäiväl tv2 klo 1055 tulee maastopyöräilyä! :D



Onko tässä jotain katottavaakin? Eikö crosscountry-maastopyöräilyssä ole nykyään kielletty tyyliin 15cm korkeammat pudotukset jne? Ts. se on kilpapyöräilyä paksumilla kumeilla*dissaa*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Miika

Posts: 893

#50 • • Miika
Näin taitaa muuten ollakin... Mutta kyllä siellä teknistä haastetta riittää, ettei se mitään ihan weirdoa hiekkatie-cyclocrossia ole. En ole ihan selvillä, onko dualia tai dh:ta listattu olympialajiksi? Muistaakseni bmx on jo nyt mukana.
Miika

Posts: 893

#51 • • Miika
Ei siel kyllä ilmalentoja tuu.... :/
Avatar
#52 • • Edited ikj Guest
heh, joka päivä ku kattoo olymppialaisia nii siel on menos joku uus laji mistä en ees tiennyt, esim täl hetkel menos maastopyöräily:P
millonkohan ne ottaa mukaan freestyle bmx, bleidaamisen & skeittauksen + muut extreme urheilu lajit*hymy*
Avatar
#53 • • ikj Guest

Luminescent:
Muistaakseni bmx on jo nyt mukana.



oikeesti!? jotain dirtti kisailu kuiteski varmaan.
Miika

Posts: 893

#54 • • Miika

idi:
---
Luminescent:
Muistaakseni bmx on jo nyt mukana.

---


oikeesti!? jotain dirtti kisailu kuiteski varmaan.



Tää pitää tarkistaa. Jostain sen luin, mutta luinko oikein... *täh*
Miika

Posts: 893

#55 • • Miika

Luminescent:
---
idi:
---
Luminescent:
Muistaakseni bmx on jo nyt mukana.

---


oikeesti!? jotain dirtti kisailu kuiteski varmaan.

---


Tää pitää tarkistaa. Jostain sen luin, mutta luinko oikein... *täh*



BMX on mukana Kiinassa 2008 =)

http://www.bmxplusmag.com/detail.asp?id=236
Oliwer

Posts: 799

#56 • • Oliwer

Hyzenthlay:
bodaus ja fitness olympialaisiin! sitten muakin kiinnostaa. Ja kiviä *muhaha*



Tarkoitat Kehonrakennusta ja fitnessiä varmasti. *vink*
Onhan kehonrakennuksen tulemisesta olympialajiksi puitu jos missäkin,
mutta aika hiljasta on ollut, kiinostusta ja lajin seuraajia maailmalla kyllä riittäis, esteet taitaa olla muissa asioissa.
W

Posts: 1,049

#57 • • W
Poussailu olympialajiksi, niin riittäisi harrastettavaa klubarilaisillakin....*muhaha*
kilobitti

Posts: 2,419

#58 • • kilobitti 1-2-3 techno

Oliwer:
Onhan kehonrakennuksen tulemisesta olympialajiksi puitu jos missäkin,
mutta aika hiljasta on ollut, kiinostusta ja lajin seuraajia maailmalla kyllä riittäis,



Kyllä muakin kiinnostaa esim. kiipeily, mut ei se silti mun mielestä ole mitenkään olympialaji. Laijeja on aivan liikaa, urheilijat on doupattuja jne - mun puolesta vois kuopata koko systeemin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Oliwer

Posts: 799

#59 • • Oliwer

kilobitti:
---
Oliwer:
Onhan kehonrakennuksen tulemisesta olympialajiksi puitu jos missäkin,
mutta aika hiljasta on ollut, kiinostusta ja lajin seuraajia maailmalla kyllä riittäis,
---


Kyllä muakin kiinnostaa esim. kiipeily, mut ei se silti mun mielestä ole mitenkään olympialaji. Laijeja on aivan liikaa, urheilijat on doupattuja jne - mun puolesta vois kuopata koko systeemin.



Joo, en mä mitenkään itse lähtis Kehonrakennusta nykymuodossa olympialaisiin puffaamaan,
ja toi doping-ongelma on KAIKESSA urheilussa ikävä piirre, ja vaikea kitkeä.