Hiski & Pinnie presents Further vol.3 - Electrogenic

30 posts, 2 pages, 7,395 views

T0mbstone

Posts: 728

#21 • • T0mbstone The Process.
Erittäin makoisa mixi. Biisien selektio sopii loistavasti omaan tämänhetkiseen musiikkimakuun :).

Miinuksena nirvanan biisi. Vaikka on kuinka hienoa rikkoa genrerajoja, ei toi biisi sovi oikein tohon mixin keskivaiheille.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

herman

Posts: 207

#22 • • herman
Ihan loistoshittii. *kuolaa* Pitkäst aikaa hyvää elektrohäröilyy. Pakko saada lisää
hiski

Posts: 287

#23 • • hiski Screen/Further

h3rman:
Pakko saada lisää


Noh, tehdään lupaus vaikkapa, että lokakuussa työstetään uus miksaus :)
JustinSan

Posts: 822

#24 • • JustinSan Nullius in verba

T0mbstone:
Miinuksena nirvanan biisi. Vaikka on kuinka hienoa rikkoa genrerajoja, ei toi biisi sovi oikein tohon mixin keskivaiheille.



Mun mielestä se taas oli suorastaan loistava veto *aplodit*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

pinnie

Posts: 264

#25 • • pinnie
Kuunnelkaa ja palauttakaa :)
T0mbstone

Posts: 728

#26 • • T0mbstone The Process.

JustinSane:
---
T0mbstone:
Miinuksena nirvanan biisi. Vaikka on kuinka hienoa rikkoa genrerajoja, ei toi biisi sovi oikein tohon mixin keskivaiheille.

---


Mun mielestä se taas oli suorastaan loistava veto *aplodit*



Ja tosi "omaperäinen" idea.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

m_a

Posts: 1,017

#27 • • m_a
hei jätkät, jos tämmöstä settiä soitatte livenä niin mä flippaan onnesta <33
ts. millonmillonmillon???
hiski

Posts: 287

#28 • • hiski Screen/Further

m_a:
hei jätkät, jos tämmöstä settiä soitatte livenä niin mä flippaan onnesta


Eiköhän me jatkossa dj-seteissäkin tämmöisen saundin ympärillä pyöritä aika vahvasti =) Kiva, jos maistuu
Lyra

Posts: 666

#29 • • Lyra
olipas makoisaa :} ainut mikä tökki oli se nirvanan biisi, biisinä tietty hyvä, mutta mielestäni ei käynyt mixaukseen jne jne jne ei kuulostanut hyvältä. noni nyt minut nirhataan.. :(
onnek olen kuullut niin paljon teidän poikien livesettejä niin ei pikku nihkeys haittaa..

terv: ykkösfani
pinnie

Posts: 264

#30 • • pinnie
Kiva et maistui Mari :) Nirvana tosiaan herättää ristiriitaisia tunteita, se oli arvattavissa :)