Lahjoitetaan hyvään kotiin! Roover pupu.

25 posts, 2 pages, 5,662 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#21 • • [Nuclear] el aprendiz

Hyzenthlay:
no on! *igor* kuten jo sanottiinkin, kuka haluaisi syödä esim. koiraa jos sellainen on ollut lemmikkinä joskus?


Tai syödä meetwurstia jos on ollu hevosten kans tekemisissä. Kukaan ei saa syödä yhtään mitään, ootte kanni/sekobaaleja jos syötte muuta ku rikkaruohoa!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Pätkis

Posts: 1,038

#22 • • Pätkis Pikkis

[Nuclear]:
---
Hyzenthlay:
no on! *igor* kuten jo sanottiinkin, kuka haluaisi syödä esim. koiraa jos sellainen on ollut lemmikkinä joskus?
---
Tai syödä meetwurstia jos on ollu hevosten kans tekemisissä. Kukaan ei saa syödä yhtään mitään, ootte kanni/sekobaaleja jos syötte muuta ku rikkaruohoa!


kyse oli siitä mitä ei tee mieli syödä. saat ihan rauhassa syödä meetwurstias....

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#23 • • [Nuclear] el aprendiz

Pygmi:
kyse oli siitä mitä ei tee mieli syödä. saat ihan rauhassa syödä meetwurstias....


Katos sä olitkin heppatyttö... =D Älä pelkää, en oo syöny meetwurstia pitkään aikaan enkä varmaan syö eli ei sun heppas mun suuhun oo ihan heti joutumassa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Pätkis

Posts: 1,038

#24 • • Pätkis Pikkis

[Nuclear]:
---
Pygmi:
kyse oli siitä mitä ei tee mieli syödä. saat ihan rauhassa syödä meetwurstias....
---
Katos sä olitkin heppatyttö... =D Älä pelkää, en oo syöny meetwurstia pitkään aikaan enkä varmaan syö eli ei sun heppas mun suuhun oo ihan heti joutumassa.


mä arvasin et sä käyt heti kattoo *pus* ja jos et kerro kellekään oon syöny meetwurstiakin. Ei oikein maistunut, hyvin suolaista *eiei*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

remotion

Posts: 5,283

#25 • • remotion nostatus guru
on muuten iskevä nimi kanilla! Meitsi ois ehkä antanut kuitenkin sille nimeksi Hoover... ja toiselle ”Polkka” *hih*