SamTech - Her mind is like a jukebox

3 posts, 1 page, 941 views

Avatar
#1 • • . Guest
Kokellista technoa hieman progemaisella meninigillä...miksaus ei ole
vielä täysin valmis mutta ihan ok*joo*
Komments please=)linkki
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
en pahemmin tän tyylistä kuuntele, mutta toi kivaa väriä noi reverse kickit :)
ja äänen tasosa en osaa sanoa mitään kun nappikuulokkeilla kuuntelen mutta se mitä kuulen bassosta niin soittimena toimiva, minä pidän :)
ehkä joku hidas raskas breikkikomppi olisi ollut kiva laittaa päälle ja masterikanavaan joku ihan maailmanloppu-kompressori, melodia joka pyörii biisissä oli kyllä semmoinen joka ei napannut, sen olisi voinut vaihtaa johonkin pidempään ja eri soittimella toteutettuun, suvantokin tuli ehkä hiukki liian yhtäkkiä esille, sitä olisi voinut ministi pohjustaa jollain hullulla fillillä tai jollain, mutta kuulostaa kivalta :) pidin tavasta jolla suvannosta siirryttiin itse maan hakkaus- meininkiin :) tähän kohtaan vielä jotain tehdas kolinaa niin olisi varmasti noussut fiilis vielä korkeammalle :) nappikuulokkeilla ainaskin saan hyvin selvää eri äänistä eri tilanteissa, ettei ole käynyt niinkuin minulla monasti että hehkuissa ei saa mitään selvää, 2min kanttia-aaltoa on loppu hehkutus
siitä plussaa taas siis *hymy* kicki oli kans omaan mieleeni kun keskityin kuuntelemaan sitä tarkemmin :)

eli lyhyesti:
hyvä biisi omasta mielestäni vaikka en tämän tyylistä pahemmin kuuntele
miinusta alussa soivasta syntikasta, minusta sen olisi voinut kokonaan muuttaa toiseksi.

sekä se miten suvantoon siirrytiin...

mutta hyvä biisi kummiskin minun mielestäni *hymy* *piis*
Avatar
#3 • • . Guest
Kiits=) Onhan tää melkoinen sekametelisoppa mutta nimestäkin
voi päätellä että meno on progempaa ja tilanteet
muuttuu nopesti*vink* Toi syna ei ollut aivan sitä mitä hain
kun ei saanut mieleistä soundia luotua niin sit se jäi
vähn vaiheeseen... Ajattelin tehdä uuden miksauksen
erilaisen rakenteen tähän kunhan jaksaa*joo*