Ripple Wire [hard trance]

18 posts, 1 page, 3,430 views

dB

Posts: 1,318

#1 • • dB Digital Beat Music
Tässäpä viimeisin hard trance pläjäys. Demolle menee kans ihan varmasti. Tätä versiota ei oo ehkä niin hyvin vielä masteroitu. :)

http://www.funender.com/music/play.php?band_id=60&song_id=6260&mode=song_hifi

edit: jos tulee erroria niin kirjoita url:ssä hifi yhteen ja ota pois % merkit ym välistä. Jostain syystä foorumin koodit eivät tykkää noista pitkistä linkeistä.

[muokattu 2.8.2004 13:04]

[muokattu 2.8.2004 13:06]
DJ Rx

Posts: 2,527

#2 • • DJ Rx FINRG Recordings
ei toimi :/

”unable to determine play mode for song”

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#3 • • trusti Guest
muuta tossa linkissä hifi yhteen niin toimii..

asiaan: tää on ihan aikuisten oikeesti kimmo paras biisi mitä oon sulta kuullu :)
parannettavaa tietysti löytyy, mutta en nyt jaksa alkaa mitään parannusehdotuksia kirjottelemaan... sori :)
snoxn

Posts: 350

#6 • • snoxn
Tässä nyt tapahtuu kaikki vähän liian äkkiä. Kortit on lyöty pöytään jo 2min kohdalla ja sitte vain junnataan paikoillaan. Biisin rakenne on aika sekava (eikä nyt siis missään hyvässä mielessä) ja/koska tähän on yritetty mahduttaa liikaa kaikenlaista turhaa pikkukikkailua joka ei vie itse biisiä mihinkään suuntaan.

Kyllä tässä ainesta on ihan ok polkka-biisiksi mutta tekemistä vielä riittää.

[muokattu 3.8.2004 16:19]
dB

Posts: 1,318

#7 • • dB Digital Beat Music

SnoXn:
Tässä nyt tapahtuu kaikki vähän liian äkkiä. Kortit on lyöty pöytään jo 2min kohdalla ja sitte vain junnataan paikoillaan. Biisin rakenne on aika sekava (eikä nyt siis missään hyvässä mielessä) ja/koska tähän on yritetty mahduttaa liikaa kaikenlaista turhaa pikkukikkailua joka ei vie itse biisiä mihinkään suuntaan.

Kyllä tässä ainesta on ihan ok polkka-biisiksi mutta tekemistä vielä riittää.

[muokattu 3.8.2004 16:19]



kiitos kommenteista :)
Enpä keksiny biisiin enää mitään uutta. En taia kumminkaan säätää enempää kun ei oo nyt yhtään idistä.

[muokattu 4.8.2004 19:31]
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#8 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Ihan ok vääntö!
Meinaa vaan käydä pikkasen yksitoikkoiseksi.
Melodia variaatiot ei ollu minun korvaa miellyttävät.
Ehkä liian kliseiset kikat!
Muutenkin päämelodia ei ollu minun mieleen.
Lähinnä taustat tässä biisissä toimii*piis*
dB

Posts: 1,318

#9 • • dB Digital Beat Music

PuuhaOsku:
Ihan ok vääntö!
Meinaa vaan käydä pikkasen yksitoikkoiseksi.
Melodia variaatiot ei ollu minun korvaa miellyttävät.
Ehkä liian kliseiset kikat!
Muutenkin päämelodia ei ollu minun mieleen.
Lähinnä taustat tässä biisissä toimii*piis*


kiitos palautteesta. :) respect!
serotonot

Posts: 3,137

#10 • • serotonot Paul Easy
saundeiltaan ehdottomasti parasta mitä oon sulta kuullu.

rakenne tässä särähtää edelleen korvaan.
Yks luuppi soi jonkun aikaa ja sitten vaihdetaan toiseen eikä tarina hirveesti kulje eteen päin.

Mutta positiivista on se että tässä sentään tapahtuu jotain verrattuna edellisiin biiseihin mitä olen sulta kuullut.

Saundimaailma on aika tylsän preset. Mitään ”vau mikä saundi”-fiiliksiä ei oikein välittynyt.

Parasta sua silti toistaiseksi. Kehitystä on tapahtunut
rewind

Posts: 129

#11 • • rewind
Sama versio taitaa olla kuin kolme kuukautta sitten Platinumissa, ainakaan rakenteessa ei ole parannusta tapahtunut. Ja se tässä eniten mättääkin. Myös rumpuosaston yläpään soundit ovat hitusen ohkaisia.
Avatar
#13 • • . Guest
Letkeetä*joo* Enempi ehkä jotain progehtavaa trancea mun mielestä koska
ei varsinaista suvantoa eikä varsinaista selkeää liidiä...
Haitsut pannattu kivasti. Miksaus ihan hyvä kans=)
Muuten hyvä biisi mutta jotain koukkua jäi huutamaan
*joo*
dB

Posts: 1,318

#14 • • dB Digital Beat Music

rewind:
Sama versio taitaa olla kuin kolme kuukautta sitten Platinumissa, ainakaan rakenteessa ei ole parannusta tapahtunut. Ja se tässä eniten mättääkin. Myös rumpuosaston yläpään soundit ovat hitusen ohkaisia.


taispa olla sama biisi ku siellä, no hommasin kunnon sampleja rumpuosastoon: Zero G Total Trance vol 1. kuuntelin muutaman rumpusatsin ja aattelin käyttää kyllä aina tulevissa biiseissä. Reasonin perusseteillä saa kohtalaiset rummut mutta ehkä tuota rumpusettiä saa perussoundeista paremmaksi eq:lla. Tässä oli muistaakseni käytössä tuo Reason Noize loops demo (refill) josta basarit ja snare ainakin otettu. Varsinaista vocoderia tuli kokeiltua ekvalisaattorin ominaisuudessa rumpujen ekvalisointiin. Laitan demoversioon kunnon ekvalisoinnit ja kompression, ehkäpä myös tuohon mp3 versioon kans kunhan kerkiän. Kiitos kommenteista.
dB

Posts: 1,318

#15 • • dB Digital Beat Music

serotonot:
saundeiltaan ehdottomasti parasta mitä oon sulta kuullu.

rakenne tässä särähtää edelleen korvaan.
Yks luuppi soi jonkun aikaa ja sitten vaihdetaan toiseen eikä tarina hirveesti kulje eteen päin.

Mutta positiivista on se että tässä sentään tapahtuu jotain verrattuna edellisiin biiseihin mitä olen sulta kuullut.

Saundimaailma on aika tylsän preset. Mitään ”vau mikä saundi”-fiiliksiä ei oikein välittynyt.

Parasta sua silti toistaiseksi. Kehitystä on tapahtunut



kiitos, soundeihin oon ite kyllä kans tyytyväinen, tosin tuo särötys hieman liiallista paikoin. Ehkäpä sitä oppii kun tekee ja yrittää parantaa niitä juttuja mitkä aina edellisessä biisissä olivat hakusessa. :)
darkfr

Posts: 232

#17 • • darkfr d:play
sanotaanko että aika menevä biisi kyllä, saundit on mun mielestä aika hyvin kohillaan että ei niissä mun mielestä ole liiemmin säätämisiä. aika mielenkiintoset synasaundit tossa mutta ne tökkii ehkä vähän liikaa, vaihdokset ei tapahdu tarpeeks smoothisti mun mielestä.

tässä on ihan oikeasti jopa pohja hyvälle biisille mutta tähän kannattaisi yrittää tehdä jonkinlaista koukkua, koska loppujen lopuksi tekele on aika paikallaan laahaava, hyvät puolet on tosin saundit jotka on musta jees, ja ihan mielenkiintoinen rakenne toisaalta, kuulostaa vähän siltä että tähän olis sotkettu goaa sekaan aika reilulla kädellä.

mutta keep it up. :)

--
4/4

dB

Posts: 1,318

#18 • • dB Digital Beat Music

darkfr:
sanotaanko että aika menevä biisi kyllä, saundit on mun mielestä aika hyvin kohillaan että ei niissä mun mielestä ole liiemmin säätämisiä. aika mielenkiintoset synasaundit tossa mutta ne tökkii ehkä vähän liikaa, vaihdokset ei tapahdu tarpeeks smoothisti mun mielestä.

tässä on ihan oikeasti jopa pohja hyvälle biisille mutta tähän kannattaisi yrittää tehdä jonkinlaista koukkua, koska loppujen lopuksi tekele on aika paikallaan laahaava, hyvät puolet on tosin saundit jotka on musta jees, ja ihan mielenkiintoinen rakenne toisaalta, kuulostaa vähän siltä että tähän olis sotkettu goaa sekaan aika reilulla kädellä.

mutta keep it up. :)


heh, kiitos terävästä kritiikistä :)