Dj Liebherr : Working at the laundry service [techno/schranz set, part 1/2]

12 posts, 1 page, 2,031 views

nostatus

Posts: 343

#1 • • Edited nostatus
http://www2.uiah.fi/~handell/dj_liebherr_laundry.jpg

Dj Liebherr : Working at the laundry service [techno/schranz]
Part 1/2: Fine wash - chill out set for harder generation [n. 60min]

Uutta settiä pukkaa, tai oikeastaan vasta sen ensimmäinen ensimmäinen osa. Sisältää hieman rauhallisempaa ja hitaammin kehittyvää teknoa ilman kummempia kikkailuja, kohtuullisen tummaa tietysti kun Liebherristä on kyse. Eka osa on siis lämmittelyä kohta puoliin tulevan tokan osan hullumättöilylle, ajattelin tehdä tälläsen chillisetin vähän niin kuin verryttelyksi ettei sitten tosi paikan tullen revähdä paikat. ;).

**del**

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

nostatus

Posts: 343

#2 • • nostatus
Voin muuten ottaa näitä muutaman ceedeenä mukaan perjantain Locoon jos jota kuta kiinnostaa, tosin olen paikalla vain oman settini ajan 18-20 joten niin kuin sanonta kuuluu niin aikainen mato linnun ruuaksi joutuu...

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

nostatus

Posts: 343

#3 • • nostatus
Eikö pyykkäys kiinnosta klubbarilaisia..? :)

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

kap-pu

Posts: 1,167

#4 • • kap-pu the amazing suction cup boy
haha, mainio nimi/logo!

pistetäänpä imailuun.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock
Lataukseen pläjähti. Kommentit editinä. (Toi schranz aiheuttaa mulle kyl terminä vilunväristyksiä, mutta ehkä nimi ei musiikkia pahenna jos musiikki ei nimeä.)
UnityF

Posts: 15,721

#6 • • UnityF joo just se
mä aijon lataa tän nyt mun hienolla modeemilla (welho mini)... tässä todiste miten paljon oon tämmöisen musan perään *iloinen*
palautetta tulee varmasti kun ekana parisen tuntii nyt imuttelen tätä koneelle ja sit kuuntelen muutamia kertoja... *joo*
florx

Posts: 532

#7 • • florx

nostatus:
Eikö pyykkäys kiinnosta klubbarilaisia..? :)


Voix sitä tampata :)
Kuuntelin tosi nopeesti läpi ja hyvältä kuulosti. Oli kyl just passeli tempo ja silleen :D
Tarkempaa kommentointia ehkä myöhemmin.
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
että mä tykkään tosta alusta niiiiiiiiiiiiin paljon.. *plur*
huoh kuuntele tää setti ja koita olla liikkumatta.. ei onnistu.. tää on just tätä josta mä tykkään... *joo* suuret oli odotukseni ja en pettyny..*hymy*
Mä oon huono antaa mitään tekniikka palautetta mut mikään ei pistäny korvaan mä vaan tykästyin tähän heti mitään valittamista ei ainakaan löydy nyt tällee 10 kuuntelukerran jälkeen.. *iloinen*

vähänkö jään oottamaan kakkos osaa.. *joo*



*jiihaa*
snoxn

Posts: 350

#10 • • snoxn
Jag tykker okso *joo*
Verottaja

Posts: 1,174

#11 • • Verottaja no-life / luuviulu
Toimii. *joo*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.