Ilosaarirock 2004 (16-18.7.)

34 posts, 2 pages, 8,387 views

#21 • • Zacheus Guest
Toivottavasti ilmat on tänäkin vuonna yhtä hienot kuin parina viime kesänä. Tänään junalla Kuopioon ja huomenna heti aamulla nokka kohti Joensuun Laulurinnettä.
Elmiira

#22 • • Elmiira

Holle:
Tota...kuka tosissaan menisi vapaaehtoisesti Joensuuhun? (Joensuu on Suomen heinola)

*kivatsulle* Toiset kuitenkin asuu täällä *uuh* *nauru*

Joo ja tottakai rokkiin jo yhdeksättä vuotta peräkkäin... *jiihaa*
Tänä vuonna ei kyllä ole mitään mua erityisesti kiinnostavaa esiintyjää, mut kavereitten kanssa sekoilu, aurinko ja yleisfiilis *plur*

Tosin nyt sataa ja rankasti *nyyh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Holle

#23 • • Holle Beach X Member

Jää~*:
---
Holle:
Tota...kuka tosissaan menisi vapaaehtoisesti Joensuuhun? (Joensuu on Suomen heinola)

---

*kivatsulle* Toiset kuitenkin asuu täällä *uuh* *nauru*

Niinhän ne toiset tekee.
dear pepin

#24 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!

Holle:

Niih. Tääl ollaan epävapaaehtoisesti. Ja Ilosaari on *plur*.

--
This is where the magic happens *

Progress

#25 • • Progress
no mä en oikein innostu tosta rokista, vaik tääl Joensuussa asustelenki. Musa EI TODELLAKAAN oo mun juttu ja muutenki siel on NIIN paljo kaikenlaista taivaanrannan maalaria, jotka haastaa riitaa(juntteja), jne, jne....*eiei*

Mut se on kyl kiva, että sillo tänne kaupunkii tulee paljon populaa ja vanhoja kavereita näkee, joita ei muuten ole.
Mut töissä olen koko vkonlopun..vapaaehtoisesti. *hymy* Siis kun meidän listoja töissä tehtiin, sanoin, että voin tehä täysillä koko vkonlopun , kunhan saan KONEISTON vkonlopun vapaax. *iloinen* (sain!)
Sit tää ja tän rakas tyty kyl joraa!!! *jiihaa*

Mut ihan loppuun pitää todeta, että kyl toi rokki on ihan jeez-juttu..tulee ainaki rahoo tän kaupungin yrityksille ja muille. Sen vaikutus näkyy varmasti myös työllisyysluvuissa. *hymy*

*hali* kaikille!!! *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

fantazia

#26 • • fantazia
huomenna tänne... ;o
T-rex

#27 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Progress:
no mä en oikein innostu tosta rokista, vaik tääl Joensuussa asustelenki. Musa EI TODELLAKAAN oo mun juttu ja muutenki siel on NIIN paljo kaikenlaista taivaanrannan maalaria, jotka haastaa riitaa(juntteja), jne, jne....*eiei*

Eihän kaikesta tarvitse tykätäkään. Olen kyllä ainakin itse sitä mieltä, että on harvinaisen hienoa, että kaupunkiin, joka ei ole hki:n tai tku:n lähettyvillä, saadaan järjestettyä tapahtuma, joka paitsi on edelleen elossa ja hyvinvoiva, omaa myös hyvän maineen. Näin ainakin minun tietojeni pohjalta. Ja että pieneen kaupunkiin saadaan kyllä, paitsi riitaa haastavia henkilöitä, myös paljon ihmisiä, jotka tuovat eloa ja erilaisia mielipiteitä mukanaan.

Rok rok. Hoppas kaikilla on hauska rokki edessä/takana/menossa ja mitään ei sattuisi kenellekään. *hymy*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

#28 • • kelasin Guest
rokki oli hiton kiva <3 oli hyvä *känni* hyvä *hali*, ja ennen kaikkea *super* meno <3
dear pepin

#29 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Kamala miten kaunis festivaali. *plur* *aplodit*

--
This is where the magic happens *

UzU

#30 • • UzU [33100]
Oli kyllä yhdet parhaista festareistani joilla olen olleet ja niitä on jo aika monet kasassa.

+ sää, Ilosaaressa paistaa aina!
+ useat LOISTAVAT keikat (mm. The Soundtrack of our Lives, Danko Jones, Egotrippi, Kotiteollisuus, Promoe)
+ sisämajoitus jonkun paikallisen tsubun luona, kiitos siitä edelleen.

Paikalla saavuin la päivällä kun oli Illuminationista Tammerfesteillä selvitty.
Takaisin ma liftaamalla.

Yksin lähdin reissuun. 2 kaveriä näin koko aikana. PARASTA!
cloud-c

#31 • • cloud-c Re-form
Nyt takasin töissä, eilen raahauduttiin takaisin kotomaille....täytyy sanoa että naurulihakset poskipäissä on yhtä kipeät kuin on jalatkin. Hauskaa siis oli! :) Nyt on väsy mutta hyvä mieli!
Kanelli

#32 • • Kanelli kesyttämätön
ai ai..

kyllä tuo rokkaaminen ottaa aina koville, varsinkin kun tuolla ko. rokissa on aina niin hauskaa!!!! todellakin näin reilu päivä rokin jälkeen yhä edelleen vatsalihakset kipeänä kaikesta siitä nauramisesta ja jalat huutaa hoosiannaa varmaan vielä ens veckankin.. *nauru*

...mutta oli se sen arvoista. *plur*

uuh aah. danko jones, mai mään! *pihkassa*

--
...she can be all four seasons in one day.

Nagster

#33 • • Nagster Omituine höpöttäjä.
*sydän* Egotrippi *sydän*

Eka ilosaarirock oli mahtava kokemus, ens vuonna vaan pittää ottaa duuneista vapaaks maanantai, niin voi juhlii loppuun asti täysillä.. jäi vähän hiljaseks sunnuntaina, mut onneks oli buenot bändit tasoittelemassa pienimuotoista krapulanpoikasta.. *hymy* Unta tuli otettua palloon joku 6h viikonlopun aikana, eli meinas vähän olo hyytyä Apiksen keikalla.. *justjoo*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.

temas

#34 • • temas känniääliö
Joo ihan kiva kokemus oli eka Ilosaarirock. Perjantai ja lauantai ainakin... Sunnuntaina joutu olemaan selvinpäin kun maanantaina töihin. Seuraavalla kerralla tosiaankin maanantai vapaaksi tai suosiolla darrassa töihin *hihu*. Lauantaipäivä ei ollut niin mahtava kun joku älypää kuulemma oli kaadellu niitä bajamajoja pääportin edestä. Haju ainakin oli aika kuvottava. Yritä siinä nyt krapulassa yrittää päästä nauttimaan rokista...