Fea - Untitled ( freeform )

9 posts, 1 page, 2,310 views

Diverse System

Posts: 692

#1 • • Diverse System Ithaqua
tuli väkerrettyä uusi raita.
linkki

jos ei suoraan soita niin biisi Untitled

Tyylinä siis freeform:mainen mäiske.

Tuolta sivulta löytyy myös mun ensimmäinen ikinä valmiiksi asti viety biisi. Alien Essence

--
Booze is the answer. I dont remember the question

domi

Posts: 7,069

#3 • • domi Työn sankari.
Ihan kivalta kuulosti, kuten myös muutkin biisit mitä tuolta löytyi. Jotenkin uskallan epäillä,että tästä tyypistä kuullaan vielä*jiihaa**aplodit*
Ceppu

Posts: 97

#4 • • Ceppu Väsynyt operaattori
meinaakohan toi mikseri olla kovinkin kauan toimimatta...*hmph*
Diverse System

Posts: 692

#5 • • Diverse System Ithaqua
Taas Toimii

[muokattu 16.7.2004 06:40]

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Pablo

Posts: 1,875

#6 • • Pablo
Kyllähän jätkä kehittyy jatkuvasti eteenpäin hyvää vauhtia! Synth1 -pääleadi toimii älyttömän hyvin ja vitsi mä tykkään tosta päämelodiasta paljon! Biisin rakenne on ok.
Taas jos jotain pitäis sanoa niin ehkä kaipaa vähän lisätavaraa niinkuin ehkä acid-linjoja ja kunnon koukuttavia välifillejä. Hyvä kipale.
sakin

Posts: 178

#7 • • sakin

Fea:
Taas Toimii



Todellakin toimii !!

Miks mun täytyy aamulla töiden jälkeen näitä kuunnella, pitäsi mennä nukkumaan eikä \”lähtee bileisiin\”. Hyvältä kuulostaa ! taitaa olla parempi et annan sitä palautetta kun oon saanu muutaman h nukuttuu.


S.
Xelfer

Posts: 140

#8 • • Xelfer harder.fi
Pablon kanssa samaa mieltä. Biisi on hyvä, mutta jotain puuttuu. Acid-vingutus ei ois ollenkaan pahitteeksi ja mitä vihaisempi, sen parempi *muhaha*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

cloud-c

Posts: 328

#9 • • cloud-c Re-form
Hmm...tykkään kyllä tuosta melodiasta kanssa aika paljon, mutta jotain kevyen liidin viereen kyllä tarviis, jotain raakaa lihaa ja höysteeks kerma perunat. :)