124 posts, 7 pages, 25,949 views
jokoma:
järkyttävää paskaa.
1. satuin eksymään tänne forumille sattumalta pyöriessäni ja lukaisin jutut läpi.
2. järkyttävää paskaa.
3. ilmeisesti tämäkin forum pitää sisällään enemmistönä (kuten myös plattari) sarkastisia / kateellisia / veemäisiä poustaajia joiden on pakko päteä asiantuntemuksellaan ja inside -tietoudellaan.
4. imo btw imo imo imo hymiö1 hymiö2 ja jotain muuta tosi stailia.
5. kuinka moni teistä on ikinä edes käynyt ibizalla? tai tietää mitä siellä nyt oikeasti soitetaan? tai saisi levynsä jonkun nimekkään dj:n soitettavaksi ominpäin? joo, kalle forssasta hioo timanttiaan 10 vuotta makkarissaan ja sit käy heittämässä sen parhaalle kamulleen judge julesille ibizalle eräänä kauniina iltana ja sitten tulee hitti. joo.
6. minä en ole käynyt ibizalla. minä en osaa tehdä konemusiikkia. minä en tunne ketään dj:tä kotikyläni ulkopuolelta. minä en voi sanoa onko ibiza paska koska en tunne paikkaa.
7. jos joku veisi tekemäni biisin ibizalle (koska ibiza on taivas ja tähdet ja maailmankaikkeus) olisin enemmän kuin tyytyväinen koska itse en siihen pystyisi. jos siellä perässä nyt sitten lukee jorma k hyperbolic edit niin aivan sama.
8. miksi ylipäätään suomalaiset ovat niin veepäitä menestyjille tai niille jotka yrittävät ja uskaltavat? riivaako kun oma kantti ja taidot ei riitä kuin postailuun tällaisille mitättömille pikkuforumeille, jonne ei kukaan enää palaa päästyään järvenpäästä ekaa kertaa steissille. ehkä täällä saa sitten olla se lammikon isoin ankka kun puolet poustaajista on jotain omia nobody-kamuja ja voi heittää läppää tyyliin jorggis, tosi makee b2b hei nyt taas sit siellä metsäkorvessa pistetään skrätsäten tangoa heh *kivatsulle* lol niinku sillon parhaat kekkerit ikinä \'98. tai niinpä timbe, kyllä roland xyz 448732 ja sit riksrakspoks vähän flangeria kun sillon -87 kun old-skool oli vielä ug ja jengi tajus.
9. melki tympii nauttia ja tykätä trancesta (joo, trance onkin homoille ja paskaa, joo) housesta (sekö konemusaa semmosta tilulilua) ja muusta konemusiikista kun nää alan foorumit ja postaajat vaan jaksaa päteä ja viduilla erinomaisuudellaan. ei konemusiikin kuuntelu tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. ei oman kylän sisäpiiri johon saatat kuulua tee sinusta yhtään valmiimpaa ibiza-artistia. ei kateus ja keljuilu johda mihinkään, korkeintaan siihen että karkotatte näiltä saiteilta loputkin apua tarjoavat ja yhtä köyttä vetävät tyypit muualle ja sitten saatte jäädä kaveriporukallanne tänne tyylikkäine avattarienne kanssa ja vertailla kellä on isoin posts-luku.
10. järkyttävää paskaa.
greenie:
Hmm, ei sitten käynyt mielessä, että jotkut noista promoja lähettäneistä eivät ehkä pitäneet siitä, että heidän biisejään editoidaan ilman lupaa?
Toki tuonkin voi jollain tapaa käsittää kateutena, jos oikein haluaa.