Avalon - Abortion

20 posts, 1 page, 3,548 views

Avatar
#1 • • Edited valona Guest
aa.jpg

::.mp3:.
::.74:10::.
::.192kbit/44khz:::.
Prime Number

Posts: 2,705

#2 • • Prime Number UG-///
Toi näyttää toi lista sen verta mielenkiintoiselta et nyt meni kyl heti imuun.
Kommentoin myöhemmin lisää.

--
Repikää siitä

Avatar
#3 • • valona Guest
Kansi ja labelit lisätty.
mniittymaki

Posts: 1,641

#4 • • mniittymaki
imutkseen samantien, edelliset ollu sen verta nannaa :)

.m
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
huhhuh, tracklist kuin unelma <3
lataukseen menee... palaute myöhemmin.

--
dasinoaisnvs

eerkom

Posts: 203

#6 • • eerkom
joo. on kyllä laadukas tracklist. harvemmin tällästa. en kyllä varmaan lataa kun useimmat rallit jo entuudestaan kovin tuttuja ja kovalevytila on limited. mutta pr0pseja ja kunniaa kivasta tracklististä. koolerin levy on kyllä tän kesän hitti #1!
T0mbstone

Posts: 728

#7 • • T0mbstone The Process.
Makoisaa leijuntaa hyvin miksattuna *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#8 • • ikj Guest
biisilista näyttää kyl niin herkulta et LATAUKSEEN!! :)(:
Flamie

Posts: 478

#9 • • Flamie
Mä olen aivan myyty... *plur*
Fentae

Posts: 186

#10 • • Fentae
Tää oli siis todella *plur* Pitää kuunnella toinen kerta tänään ku eilen tuli vähän liikaa paussattua ku oli niin paljon häslinkiä. *hmph*
Avatar
#11 • • valona Guest

e-r0:
joo. on kyllä laadukas tracklist. harvemmin tällästa. en kyllä varmaan lataa kun useimmat rallit jo entuudestaan kovin tuttuja ja kovalevytila on limited. mutta pr0pseja ja kunniaa kivasta tracklististä. koolerin levy on kyllä tän kesän hitti #1!



Jep, 74 minuuttia (minidisk) on loppupeleistä kovinkin rajallinen aika mielekkäälle rakentelulle, senpä takia sitä mielellään kierittää punaista lankaa vähän enemmänkin setin ympärille. Tehokeinoina vaikkapa tietty teema miksaukselle ja alun/lopun yhtenäistäminen.

Pyrin näyttämään jäävuoren huippua nykyisestä progemman psyken suuntauksesta, tarkoituksena tuoda tätä musiikkityyliä enemmän esille helpoimmin lähestyttävillä biiseillä. Samalla pystyin tuomaan esille omia fiiliksiäni, siihen vastaava musiikki sopii tällä hetkellä parhaiten.

Ja jos kovo huutaa lisää tilaa, stream suoraan kohteesta toimii myös.

::.tummasuklaaorgasmi::.
eerkom

Posts: 203

#12 • • eerkom

dco:
---
e-r0:
joo. on kyllä laadukas tracklist. harvemmin tällästa. en kyllä varmaan lataa kun useimmat rallit jo entuudestaan kovin tuttuja ja kovalevytila on limited. mutta pr0pseja ja kunniaa kivasta tracklististä. koolerin levy on kyllä tän kesän hitti #1!

---


Jep, 74 minuuttia (minidisk) on loppupeleistä kovinkin rajallinen aika mielekkäälle rakentelulle, senpä takia sitä mielellään kierittää punaista lankaa vähän enemmänkin setin ympärille. Tehokeinoina vaikkapa tietty teema miksaukselle ja alun/lopun yhtenäistäminen.

Pyrin näyttämään jäävuoren huippua nykyisestä progemman psyken suuntauksesta, tarkoituksena tuoda tätä musiikkityyliä enemmän esille helpoimmin lähestyttävillä biiseillä. Samalla pystyin tuomaan esille omia fiiliksiäni, siihen vastaava musiikki sopii tällä hetkellä parhaiten.

Ja jos kovo huutaa lisää tilaa, stream suoraan kohteesta toimii myös.

::.tummasuklaaorgasmi::.



meni jo ihan kovolle kun pääsi tähän duunikoneelle :D
mukavaa että joku tuo tosiaan vähän näytille tota psyken progempaa puolta. mä oon aina ensimmäisenä kitisemäs siitä ku suomes harvemmin tuota kuulee. yleensä vaan joko suomisaundii tai full-onii. paitsi olihan se son kite tosiaan käymässä <3, ja onhan noita muitakin poikkeuksia ollut, mut ei tarpeeks ;)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#13 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
... ja nyt sitten hieman tiukkaa palautetta ;)

kovin yhtenäinen ei setti kyllä ollut. varsinkin toi eka biisi on aivan
random (vaikka ihan kiva onkin). mixaamisessakin hieman on parantamisen
varaa... mutta ei siis sillä että itse paremmin osaisin :P

sit on ihan pakko vielä kitistä tosta teemasta... mun mielestä
”abortion”-teema ei sillai kauheesti sovi tähän yhteyteen.

mut joo, sairaasti kuitenkin propseja loistavasta saundista! :)

[muokattu 5.7.2004 18:25]

--
dasinoaisnvs

Avatar
#14 • • valona Guest

k1mm0:

kovin yhtenäinen ei setti kyllä ollut. varsinkin toi eka biisi on aivan
random (vaikka ihan kiva onkin). mixaamisessakin hieman on parantamisen
varaa... mutta ei siis sillä että itse paremmin osaisin :P

sit on ihan pakko vielä kitistä tosta teemasta... mun mielestä
?abortion?-teema ei sillai kauheesti sovi tähän yhteyteen.

mut joo, sairaasti kuitenkin propseja loistavasta saundista! :)



Eka biisi toimii introna (kuten myös pari seuraavaa) ja rakenteellisesti haen omaa linjausta ainaisen alun leijailun/lopun rullauksen suhteen.

Vaihdoista en lähde tämän kritiikin pohjalta sanomaan mitään, kertokaa rohkeesti spesifioiden jos joku leikkaa korvat irti... *sars*

Abortti on mun henk.koht. helvetti tai taivas, surullisine tai iloisine biiseineen, miten sen nyt ottaa *nyyh*/*muhaha*

Propseja kritiikistä, jatkan samaan malliin ;)
Avatar
#15 • • CryOniC Guest
*aplodit* ouh yeah*jiihaa* kyllä lämpee!!!!!!!! *kiitoskiitos*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#16 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

dco:
Eka biisi toimii introna (kuten myös pari seuraavaa) ja rakenteellisesti haen omaa linjausta ainaisen alun leijailun/lopun rullauksen suhteen.



jees, ei mulla mitn kommentoitavaa niistä muista ole... vain siitä ekasta :P

Vaihdoista en lähde tämän kritiikin pohjalta sanomaan mitään, kertokaa rohkeesti spesifioiden jos joku leikkaa korvat irti... *sars*



en minäkään mitn mokia kyllä huomannut, mutta pientä hakemista
siellä täällä... mutta ei mitn pahaa. kuuntelen vielä pariin kertaan läpi
ja tulen sitten valittamaan... jos valittamista löytyy ;)

abortti on mun henk.koht. helvetti tai taivas, surullisine tai iloisine biiseineen, miten sen nyt ottaa *nyyh*/*muhaha*



ei siinä mitn... itse vain yhdistäisin aborttiteeman johonkin psytekno-raastoon,
enkä näin leijailevaan progeen. mutta tokihan se on sun oma visiosi :)


Propseja kritiikistä, jatkan samaan malliin ;)



jees, toivottvasti tätä saundia vielä kuulee bileissäkin!

[muokattu 8.7.2004 12:58]

[muokattu 8.7.2004 12:58]

--
dasinoaisnvs

Roger Roger

Posts: 3,372

#17 • • Roger Roger Kentti
*sydän*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Dzad

Posts: 353

#18 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Kyllä tämä on hyvä! *aplodit*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

kilobitti

Posts: 2,419

#19 • • kilobitti 1-2-3 techno

dco:
Abortti on mun henk.koht. helvetti tai taivas, surullisine tai iloisine biiseineen, miten sen nyt ottaa *nyyh*/*muhaha*



Jotenkin tässä yhteydessä Abortista tulee, etenkin ton kuvan kera, vaan negatiivisia mielleyhtymiä vaikka en todellakaan mitenkään vastusta abortteja. Itse setistä kommentteja myöhemmin...ehkä*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se
ja täääää uppoo..... *sydän*

Siis mä en oo enne oikeen tälläiselle musiikille lämmenny mut nyt sait mun ovet tähänkin maailmaan oikeen hyvin auki... Tää on erittäin mielenkiintoinen ja on tullu kuuneltuu jo monia monia kertoja ja joka kerta löydän jotain uutta kivaa ja jännää.. tää on just semmoista kivaa musiikkia jota oon kaivannu mut mistää en oo osannu oikeen ettii.. *ding* *hih* Mut nyt on löytyny... *jiihaa*


Kiitos erittäin mielenkiintoisesta setistä... tälläistä kuuntelisin mielelläni oikeen paljon enemmänkin... *joo**hymy*