JukiMix 0604 (kiksu)

11 posts, 1 page, 2,599 views

Jahas

Posts: 1,435

#1 • • Jahas
Tässäpä nyt minun ensimmäinen miksaus teille kuunneltavaksi. Soittokokemusta löytyy n. 10 kuukautta. Jussille kiitokset serveritilasta *piis*

http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/jukimix0604.mp3

Biisilistan voi joku kiksubongari kyhätä, ei pitäis olla liian vaikea tehtävä *sydän*

Palautetta saa, ja pitää antaa!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
Tää on kyl vallan kiva miksaus. Vaihdoissa ei mitään mainitsemisen arvoista pahaa, biisitkin pääosin hyviä, osaa ehkä soitettu liikaa, mut ei haittaa.
villelope

Posts: 2,846

#3 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Juki54:
Biisilistan voi joku kiksubongari kyhätä, ei pitäis olla liian vaikea tehtävä *sydän*


1. Ferry Corsten - Kyoto
2. Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
3. Ronski Speed - EOS
4. Binary Finary - 1999 (Ronski Speed Remix)
5. Armin Van Buuren - Burned With Desire
6. ID
7. Fictivision vs Phynn - Escape (Fictivision Mix)
8. Waterplanet - Introspection (Askew Remix)
9. ID
10. Balearic Bill - Destination Sunshine
11. Motorcycle - ATRC (A&B Remix)

Maistui ja paljon. Tää oli niin kutsuttua plattaritasoa [tm]. Ehdottomasti paras miksaus mitä olen Jukilta kuullut.

Setti rullasi eteenpäin, eikä vaihdoissa ollut mitään ongelmaa. Näitä lisää!
Jahas

Posts: 1,435

#4 • • Jahas
Puuttuvat kipaleet ovat:
06. Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal creatures (Jono Grant remix)
09. Super8 - Dawn

Ja kiitokset tähänastisista palautteista :)
Mick Elsa

Posts: 375

#5 • • Mick Elsa Macarize Records
Hyvä kiksu maistuu aina hyvin mixattuna ja tässä oli noi molemmat elementit ihan hyvin kunnossa. Kiva sekoitus uutta ja vanhaa matskua, mutta ehkä hiukan omaperäisyyttä valinnoissa ois vielä voinut olla. Vaihdot oli kanssa hyvin hanskassa ja muutamat pienet epätarkkuuden korjasit ihan hyvin. Kokonaisuutena ihan mukiin menevä mixaus etenkin ensimmäseksi julkiseksi mixaukseksi. *hymy*
Jahas

Posts: 1,435

#6 • • Jahas
Lisää palautteita kiitos! *heiii*
Hotblood

Posts: 387

#7 • • Hotblood
Tää on yks kivoimpia kiksumiksejä viime kesältä... ei vaan taida olla enää linjoilla...

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Flamie

Posts: 478

#8 • • Edited Flamie
Miten mä oon voinu missata tällasen?! Varmaan sillä aikaa tullu tänne ku olin 2vkoo sivistyksestä kaukana Rovaniemellä. Ihan must kokeilu!
Paska, oot poistanu.. Löytyiskös sitä vielä?
Jahas

Posts: 1,435

#9 • • Jahas
Täytyypä kysästä Jussilta jos sen sais vielä joksikin aikaa linjoille...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Jussi Soro choon!
nyt olis online taas tää miksaus. ainakin hetken. :)
Flamie

Posts: 478

#11 • • Flamie
Noniin. Nyt on kuunneltu aikasta moneen kertaan. Pari kertaa oon unohtanuki kommentoida, kiirettä. *justjoo*
Joo tota, biisien nimistä en oikein tunnistanu noita, mut kun kuuli niin on aikasta monta kertaa ne kuullu jo.. Aika tasapaksu biisi valikoima, ei sinäänsä mitään hirveen erikoisia, ainakaan enää. *vink*
Vaihdoissa ei mitään moittimista.

Mut kyllä on piristäny tää setti näitä monia "talvisia" iltoja pirusti. Keep it going, mate!

*piis*