Jonotuksen ihmeellinen maailma...

27 posts, 2 pages, 8,221 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#21 • • hallucinogen Edain
Mä meen aina niin aikasin ettei tarvii jonottaa *nauraa*
Ja nykyään ostan lipun aina ennakkoon ettei vaan joudu venaamaan yhtään *hih*

--
pikku-*possu*

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se
Jos menee ajoissa niin ei tod. näk joudu jonottamaan.. ja jos joutuu niin yleensä alle 10 min. et kyllä sen kestää..*iloinen*
Caro_79

Posts: 237

#23 • • Caro_79
En mä ainakaan pistä mitään kymmentä kerrosta päälle. Vaikka ulkona olis kuinka kylmä. Lähtee vaan liikenteeseen sen verran aikasemmin, ettei tarvii jonotella.
ariel

Posts: 308

#24 • • ariel ananas
Näillä ilmoilla jo paikalle taapertaminen vaatii joko käsittämättömän korkean kylmänsietokyvyn, riittävästi sisäisiä verenkierronelvyttimiä tai michelin-ukkoa imitoivan pukeutumistyylin. koska ensimmäinen itseltäni kerta kaikkiaan uupuu, on turvauduttava kahteen viimeiseen sopivassa suhteessa.
Jonottaminen on joka tapauksessa ihan hileistä touhua; kun on tarpeeksi kylmä niin jonolliset paikat karsiutuu useimmiten ihan itsestään kohdelistaltani.

Narikkaan voi sitten jättää ne vaatevuoret, jotka on himasta lähtiessä sullonut ylleen. vessan kautta kuoriutuen jos muuten ei luonnistu.

Kanssaihmisissä herättää kyllä outoa hilpeyttä kun paidan alta paljastuu aina vain uusi kerros ja housuja on muutamat päällekkäin...

Ongelmia kerrospukeutuminen aiheuttaa vain, kun erinäisiä releitä aina tuppaa jäämään eri jatkopaikkoihin. Sitten sitä saa soitella ja ravailla ympäri kaupunkia selvittelemässä Kadonneitten pikien kalsarien tms arvoitusta...*blush*

--
Vous allez faire des merveilles!

Galore

Posts: 131

#25 • • Galore
Mä oon viime aikoina selviny jonotuksesta sillä, et oon käyny Kermassa, jossa ei ole, lähes koskaan, jonoa. Onko mulla vaan käyny hyvä tsägä vai onko asia todellakin niin?!

Joihinkin paikkoihin, jonne on sellanen "kiva" jono kannattaa kaiketi mennä aikaisin, tai sit toi parkkipaikkatekniikka on myös hyvä, on tullu koettua... (ainakin melkein...*justjoo*)

--
¨kotahi¨

¡ Previous post a couple of years ago !
Fyrisch

Posts: 4,525

#26 • • Fyrisch

Lost-Soul:
Keskusteltiin tossa prOton kanssa jonotuksesta ja siitä pitääkö tosiaan jaksaa jonottaa 30 min joihinkin pirskeisiin (varsinkin kun tuol ulkona on nyt niin kylmä).

Samu81

Posts: 1,224

#27 • • Edited Samu81 kokolihaa
Näin talvisin himasta megeen litran termari, jossa kuumaa glögiä tai teetä blandattuna viinalla.
Suosittelen *joo* *hymy*

Pisin jonotus taisi olla joskus kesän alussa -02 abibileisiin Kaivolle, 2h ennakkoliputtomien jonossa joka eteni tsägällä 2 metriä, enkä edes päässyt sisään *grr*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*