Yhdessä elon ihanuus ja kurjuus?

35 posts, 2 pages, 8,248 views

bubbelgum

#21 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm.. No yhdessähän me ei eletä et sinänsä tää ei ihan tänne kai kuulu.. Mutta toki sitä ilmenee niitä samoja juttuja seurustelusuhteessa, vaikka ei saman katon alla asusteliskaan..

Mut joo, huonoi puolii ehkä se, että enää ei himassa kuunnella bäkkäreitä, tai aquileraa tai hiphopii / r´m´b:tä sillon ku kulta on käymässä, kun se ei tollasta \”roskaa\” voi kestää *nauru* Samoin on tän tytön karaoke-illat jääny kyl aika vähäsee ku eihän tota konemusadiggarii saa sellaseen paikkaan raahattuu.. *hih* Tosin niin näähän on kuitenki sellasii että kun yhessä ei asu niin saa nauttii sit niistä omista jutuistaan ku kulta on muualla..

Mutta yks asia kyllä on josta on joutunu luopuu miltei kokonaan seurustelun takii.. Nimittäin yökyläilyt kavereiden luona, leffaillat ja saunaillat ja sellaset on jääny.. Tämä sen takii, että mun kaikki kaverit/ystävät joiden kanssa tällasta oon tehny on miespuolisii, ja kun oma kulta on niin mustis, niin ei haluu sit aiheuttaa sille pahaa mieltä, vaan jättää nykyään noi yökyläilyt sitten pois.. Se harmittaa kyllä joskus aika paljon, mutta ei kuitenkaan liikaa..

Ja niitä hyvii puolia, oioi niitä on oikeesti niiiiiin paljon etten osaa ees kaikkee tässä luetella.. Mut ehkä isompana asiana se, että on joku johon voi luottaa 100% jolle voi kertoo kaikki ilot ja surut ja josta tietää että se tykkää susta just sellasena kun oot, omana ittenäs. Se luottamus ja rehellisyys tuo mukanaan niin paljon kaikkea ihanaa että luovun kyllä muutamasta \”omasta\” jutusta ihan ilomielin kun saan kokee tällasta! *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Tiikerriii

#22 • • Tiikerriii Tj

Lene:
---
Fyraett:
mut se aika mikä tytöil menee valita niit vaatteit *grr* Mul menee ehkä eniten aikaa kassalla jonottamisee ku vaatteiden ettimisee, jos nään jonku siistin paidan vaiks nii katon koon, ja ostan sen!
*piis**sydän*

---

A) naisten vaatteet ovat monivivahteisempia kuin miesten, ei ne ny niin vain istu kuin joku t-paita

B) naisten vartalossa on enemmän noita ”mutkia”, jotka pitää ottaa istuvuudessa huomioon

C) koska naisten asusteet ovat monivivahteisempia pitää miettiä tarkoin, mitä kulloinkin tarvitsee, mikä käy minkäkin kanssa (jos ostat hameen täytyy myös olla kengät, jotka käy yhteen sen kanssa jne., myöskin taloudellista, että joku vaatekappale käy yhteen monen toisen vaatteen kanssa *hih*)

D) jos miehellä on enemmän varaa tehdä ostoksia niin shut up *dissaa**vink**hih*

Tästä asiasta tuli mieleen, että ex osti joululahjaksi (maksoin kuitenkin itse puolet *justjoo*) hiking-kengät tms. koska ei jaksanut, että kipitin aina perässä 5 cm koroilla tms. Ei voinut kuin ihmetellä, minkä tähden muijat rääkkää itteään sellaisilla. *taputapu* Menee samaan kategoriaan kuin, että miksi muijat meikkaa. Jaa'a, sitä sietää miettiä.

[muokattu 21.6.2004 10:10]

A) sama ongelma on hyvin treenatuilla ja vähemmän treenatuilla...
B)*muahaha* en jaksa edes kommentoida tätä
C)ja jatkuuu *muahaha*-ai miehet ei mieti sopiiko vaatteet yhteen vai ei ??tsiisus...

mitä sä nainen ajattelit kun kirjotit tätä ???

--
RÄYH!!!!

MaSari

#23 • • MaSari space jammer

greenie:
---
Lene:
Menee samaan kategoriaan kuin, että miksi muijat meikkaa. Jaa'a, sitä sietää miettiä.

---

Koska se on hauskaa?

Jos syy on jokin muu, niin saa osoittaa sormella ja hihitellä :)

Tähän todella voisi lisätä sen et suurin osa ihmisistä (tässä tapauksessa naisista) haluaa näyttää viehättävältä. Itse en kyl tee sitä siks et se on hauskaa *hahjust* Melkeen joka kerta (esim. duuniaamuina) joutuu väkisin laittaa sitä ettei näyttäis ihan zombilta *igor* *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

MaSari

#24 • • MaSari space jammer

keisha:
Ihanaa on enemmän kuin kurjaa. Hankalimpia juttuja on ehkä se, että unirytmit menee välillä ihan ristiin. Kun toinen haluaa mennä ajoissa nukkumaan aikaisen herätyksen takia, ja toinen valvoa kolmeen pelaten koneella joka on makuuhuoneessa, tulee vähän kiukkuisia murinoita :) Itse olen myös se ahkerampi siivooja, joten välillä ottaa pahasti kaaliin kun taloustyöt tuntuu kasautuvan kaikki minulle. Niitä hyviä puolia taas on vaikkapa, että krapuloita ei tarvitse kärsiä yksin, on joku jonka kainaloon pääsee aina halimaan ja saa toisinaan olla passattavana ja hemmoteltavana <3

edit: Ja joku hoitaa silloin kun on kipeänä, saa kuumaa mehua ja buranaa. Sairastaminen yksin on kamalaa :(

[muokattu 21.6.2004 11:01]

Tästä olen miltei täysin samaa mieltä. Meillä onneks on alkanut unirytmitkin mennä hyvin yhteen, eikä tarvii aina valvoo sen takia et joku näpyttelee tietsikkaa. Mua myös ärsyttää ettei toinen välitä kotihommista niin paljoa, koska mua rupee tosi herkästi hikeennyttää mikä milloinkin, esim. liian isot pyykkivuoret ja hiekka eteisen lattialla, saatika sitten liika tiski.
Äsken mietin, miten ihanaa on kuulla oven avautuvan ja rakkaan tulevan kotiin sanoen: ”Moi kulta” *hihu* *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Tiikerriii

#25 • • Tiikerriii Tj

Lene:
---
Tikru:
A) sama ongelma on hyvin treenatuilla ja vähemmän treenatuilla...
B)*muahaha* en jaksa edes kommentoida tätä
C)ja jatkuuu *muahaha*-ai miehet ei mieti sopiiko vaatteet yhteen vai ei ??tsiisus...

mitä sä nainen ajattelit kun kirjotit tätä ???

---

Hähää, heräämisen jälkeen en yhtään mitään. *nauru*

A) treenatuilla ja vähemmän treenatuilla on se ongelma, että heidän vaatteensa ovat monivivahteisemmat?
B) juuri kommentoit, mutta kuitenkin, oletko koskaan huomannut, että vaatteet eivät istu samalla tavalla lautojen ja isorintaisten naisten päällä - kas kummaa
C) no kaikki eivät edes osta itse niitä vaatteita *justjoo*, miesten vaatteet käy helpommin yksiin toistensa kanssa - saatan toki olla väärässä siinä, että miesten vaatteet ovat yksinkertaisempia kuin naisten, joissa on enemmän mahdollisuuksia eri värien lisäksi

[muokattu 21.6.2004 16:45]

A) treenatuilla ja vähemmän treenatuilla on se ongelma, että heidän vaatteensa ovat monivivahteisemmat?
ei ne ny niin vain istu kuin joku t-paita
jestas että tämäkin piti sinulle nyt vielä selventää....

B)niin voi olla....unohdatko samalla että myös miesten vartaloista löytyy eri kokoa...että kas kummaa.....

--
RÄYH!!!!

sapeli

#26 • • sapeli jokukukamikä?
Mä rupesin kaipaamaan ihan outoa juttua viime yönä - silloin kun oltiin vielä yhdessä niin mä aika useinkin vein sen nukkumaan ja peittelin ja juteltiin hetki (mut tää ei ollu se mitä mä rupesin yllättäen kaipaamaan) - ja sit mä menin takasin olkkariin ja ihan hissun kissun tein tietsikalla omia juttuja tai pelasin pelejä kuulokkeiden kanssa. Sitten kuitenkin ties että heti kun alkaa väsyttää niin voi mennä oman kullan viereen unimaan. Ja aika usein sitä tuli hiippailtua salaa pois sieltä sängystä kun toinen oli nukahtanut... *hih* Koska aina ei saanut lupaa jäädä pelaamaan.

Jotenkaan se ei oo nyt sama kun pelaa jotain yömyöhään (tai roikkuu täällä klubituksessa *blush*)... A) kukaan ei oo kieltämässä, B) ei ole mitään houkutusta (incentive?) mennä nukkumaan... *hmph*

Mä kaipailen niitä aamuhämäriä tietokoneen ääressä peittokääryleenä kun salaa pelas jotain pelejä ja selaili internetin nurkkia... Jotenkin se vaan tuntu niin kotosalta, ja oli ihana tietää että mun omille jutuillekin löytyi aika ja paikka, ettei aina tarvinut tehdä kaikkea kahdestaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

HardHouse

#27 • • HardHouse
En kaipaa asuinkumppanin meikkaamista. Asioiden jakamista kaipaan kovasti. Ja ite oon sitä mieltä et 100% tilivelvollisuudessa ei oo mitään vikaa. Se on just sitä asioiden jakamista.
sune

#28 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pumpuli:
Eli mitä rajoituksia yhdessä elo on tuonut tullessaan *hmph* ja tietenkin asiat joita ilman et osaisi enää elää *plur*

Henkilö kohtaiset kokemukseni asian tiimoilta on se että hyvinkin pitkiksi venyneet biletys reissut ovat jääneet pois sen jälkeen kun aloin seurustelemaan, ja sellaisia reissuja kaipaa toisinaan vieläkin... *nyyh*

mutta olen myös huomannut sen miten ihanaa on tulla töiden jälkeen kotiin ja siellä odottaa oma rakas *plur* jonka eteen on valmis tekemään mitä vain*sydän*

Eli tapahtumia joka parisuhteen iloista ja suruista

vainiin.. ei olis jääny jos asiat ei olis näin niinku on. emmäkään poukkoilis tuol silmät ristissä jos sä olisit raskaana *hali*

*pus*

--
ei kovin ihku eikä plur

#29 • • pipa Guest
mul ei ole hyvää kokemusta... en saanu tehä mitään enkä mennä minnekkään.. se ihminen teki elämästä helvettiä... onneks pääsin pois sieltä... nyt asun naisen ja yhen miehen kaa.. se toimii ja on kivaa.. kattoo sit joskus jos muuttaa viel joskus miehen kaa asuu kahestaa... *ding*
zari

#30 • • zari Team Tamppaajat
Oon jollain tapaa rauhottunu näistä baari,yms reissuista kun löysin oman kullan *nauru* mutta kyllä sitä täytyy vielä sillon tällön lähtee baariin tamppaileen oikein urakalla - ei sitä voi kokonaan jättää.

Sitten kaikenmaailman "häröilyt" on vähentyny *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Peikkotyttö

#31 • • Peikkotyttö
Ois ihan kamalaa jos olkkarin sohvalla ei olis ketään lojumassa,eikä olis ketään jolle sais purkaa kiukkuaan ja mököttää*nauru*Meillä yhdessä asuminen on luonnistunut loistavasti,valitettavasti vaan yhteinen aika on vähän kortilla kun duuniajat yms.menee pahasti ristiin.Siivouksen kanssa on välillä pieniä ongelmia,kun kumpikaan ei siitä pahemmin pidä. Ja mulla on vapaailtoja vain muutama viikossa,jolloin aika menee lähinnä nukkumiseen. On kyl maailman kivointa herätä aamulla kullan vierestä<3

--
Groove is in the Heart

sts

#32 • • sts Sama pyynti aitta!

peikkotyttö:
-clips-

Veit sanat suustani :)
sts

#33 • • sts Sama pyynti aitta!

keisha:
Kun toinen haluaa mennä ajoissa nukkumaan aikaisen herätyksen takia, ja toinen valvoa kolmeen pelaten koneella joka on makuuhuoneessa, tulee vähän kiukkuisia murinoita :)/

Kuullostaa hyvin tutulta... Jenni sano heti ennen muuttoa että kone menee sitten olkkariin ja siitä ei keskustella :)
#34 • • Viola00 Guest
No mun asemassa kun oon päivät koulussa ja illat töissä niin ihmissuhteet kärsii. Sitten kun vkonloppuna haluaa nähdä sen oman hanin niin tää tietenkin johtaa siihen että kavereita näkee pikkusen harvemmin tai vähemmän. Myös noi biletykset on vähän jääny. Ei sillä ettenkö vois mennä, meillä eletää vähän niin että kumpikin menee jos haluaa (omassa porukassaan) ja näin. Mutta toisella koulu vie niin paljon aikaa elämästä ettei usein pääse käymää, samoin mulla. No niimpä tää biletyskin vähän jäänyt.

Mutta.. sitten kun yhdessä ollaan niin eipä sen pitäisi kauheasti elämää muuttaa. Ja siis tällähetkellä, kun ei yhdessä asuta ja tyyliin naimisissa olla ja 2 lastakaan ei jaloissa roiku *joo*
micqo

#35 • • micqo

sts:
---
keisha:
Kun toinen haluaa mennä ajoissa nukkumaan aikaisen herätyksen takia, ja toinen valvoa kolmeen pelaten koneella joka on makuuhuoneessa, tulee vähän kiukkuisia murinoita :)/
---

Kuullostaa hyvin tutulta... Jenni sano heti ennen muuttoa että kone menee sitten olkkariin ja siitä ei keskustella :)

-Kone on hyvä olla olkkarissa,näin ei tule häirittyä toista jos toinen menee untenmaille. *joo*
Ja eipä tää mun musatusnetitys kokoonpano mahtuis edes makkariin.