Freeformia/ HC:ta Tampereella

12 posts, 1 page, 2,906 views

Avatar
#1 • • hardstyle Guest
Nih.
Otsikkohan sen sano, eli onko tampereella (vielä) mitään klubeja, joissa soitetaan pääosin freeformia, hooceeta, trancecoree tms.? Ku musta tuntuu ettei täällä ole kuin housee ja breikkejä..
Sit toinen kymysys, tietääkö kukaan mitään tamperelaisia freeform(tms) -dj:tä?
(Ps. oon kyllä tietoinen dragon meets rush-bileistä *hihu* )
display23

Posts: 3,069

#3 • • display23

hardstyle:
Sit toinen kymysys, tietääkö kukaan mitään tamperelaisia freeform(tms) -dj:tä?
(Ps. oon kyllä tietoinen dragon meets rush-bileistä *hihu* )


*sydän*O.R.F.E.U.S.*sydän*
Orfeus

Posts: 5,872

#4 • • Orfeus
Hoho jos on freeform klubii ni ilmoo mulle*lmao* Ite soittelen freeformii ym mut en oo kyl mihkää kemuihi törmänny dragonien lisäks!
Rocca

Posts: 3,064

#5 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Noo siis ku dj:tä kyselet ni semmonen ku Orfeus tree:ltä

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Rocca

Posts: 3,064

#6 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Just aikasin ton ni ei olli kettään vastannu ja sit ku tallennan ni helvetti 3 on vastannu toho

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Zyklonius

Posts: 1,629

#7 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Freeformia on ollut minun yhdessä muiden yhtiökumppaneitteni kanssa järkkäämillä Absinth-uugeeklubeilla Treella pariin otteeseen tänä keväänä, Orfeuksen ja Nextacen toimiessa raivoisina residentteinä. Ekoissa bileissä miesten b2b oli sen verta tajunnanräjäyttävää (tanssilattialla esiintyi aamuyöstä jopa alastomia ruhoja), että syksyllä tyrät rytkyy uudemman kerran. Ja eiköhän pojat silloinkin heitä jotain todella spesiaalia. Lavashow on ainakin sitä luokkaa että nössöimmät juoksevat käpälämäkeen tanssilattialta.

Niin, elokuussa lienee luvassa seuraavat Absinth-kemut ko. kaupungissa kun palaan. Ilmoitellaan niistä toki täälläkin ihan virallisilla foorumeilla. Siellä on sitten luvassa freeformia, polkkaa, psykeä ja runonlausuntaa. Aikaisemmissa bileissä olleet tietävät mitä on lupa odottaa... *vink*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Orfeus

Posts: 5,872

#8 • • Orfeus

Zyklonius:
Freeformia on ollut minun yhdessä muiden yhtiökumppaneitteni kanssa järkkäämillä Absinth-uugeeklubeilla Treella pariin otteeseen tänä keväänä, Orfeuksen ja Nextacen toimiessa raivoisina residentteinä. Ekoissa bileissä miesten b2b oli sen verta tajunnanräjäyttävää (tanssilattialla esiintyi aamuyöstä jopa alastomia ruhoja), että syksyllä tyrät rytkyy uudemman kerran. Ja eiköhän pojat silloinkin heitä jotain todella spesiaalia. Lavashow on ainakin sitä luokkaa että nössöimmät juoksevat käpälämäkeen tanssilattialta.

Niin, elokuussa lienee luvassa seuraavat Absinth-kemut ko. kaupungissa kun palaan. Ilmoitellaan niistä toki täälläkin ihan virallisilla foorumeilla. Siellä on sitten luvassa freeformia, polkkaa, psykeä ja runonlausuntaa. Aikaisemmissa bileissä olleet tietävät mitä on lupa odottaa... *vink*


Oosny*blush* Hoho lieneekö sun hieman runsaampi*känni* tila vaikuttanut mielipiteisiisi musta ja Mikistä*lmao*
Avatar
#9 • • hardstyle Guest

Zyklonius:
Freeformia on ollut minun yhdessä muiden yhtiökumppaneitteni kanssa järkkäämillä Absinth-uugeeklubeilla Treella pariin otteeseen tänä keväänä, Orfeuksen ja Nextacen toimiessa raivoisina residentteinä. Ekoissa bileissä miesten b2b oli sen verta tajunnanräjäyttävää (tanssilattialla esiintyi aamuyöstä jopa alastomia ruhoja), että syksyllä tyrät rytkyy uudemman kerran. Ja eiköhän pojat silloinkin heitä jotain todella spesiaalia. Lavashow on ainakin sitä luokkaa että nössöimmät juoksevat käpälämäkeen tanssilattialta.

Niin, elokuussa lienee luvassa seuraavat Absinth-kemut ko. kaupungissa kun palaan. Ilmoitellaan niistä toki täälläkin ihan virallisilla foorumeilla. Siellä on sitten luvassa freeformia, polkkaa, psykeä ja runonlausuntaa. Aikaisemmissa bileissä olleet tietävät mitä on lupa odottaa... *vink*



Juu kiitti ”Zyka” (heh), ohan se kiva tietää, että YHDET bileet löytyy..
*igor*
UzU

Posts: 2,361

#10 • • UzU [33100]

hardstyle:
Ku musta tuntuu ettei täällä ole kuin housee ja breikkejä.



Voi. Olenko mä tosiaan missannut jotain. Missä täällä ne house bileet on?
(ps. olen kyllä tietoinen että kesällä on Miaut. Edelliset olikin uv:na).
Avatar
#12 • • hardstyle Guest

UzU:
---
hardstyle:
Ku musta tuntuu ettei täällä ole kuin housee ja breikkejä.

---


Voi. Olenko mä tosiaan missannut jotain. Missä täällä ne house bileet on?
(ps. olen kyllä tietoinen että kesällä on Miaut. Edelliset olikin uv:na).



Niinno nonii no nii. Enpä puhunutkaan bileistä vaan haussista ylipäätänsä. Eli jos jossain trendikikkelikahvilassa (vast) jotain soitetaan. niin se on vokaalihausee. Sitä meinasin. juh