HARDCORE: DJ Silver Live from Japan

7 posts, 1 page, 1,889 views

whispering

Posts: 871

#1 • • whispering Super Juusto
DJ Silver live from Japan *jiihaa*

Kaikki pistää happyhardcore.com´in radion (sama kuin di.fm´n Hardcore kanava) päälle tänään (10.6.) kello 17.00 (kai toi ny on UK aikaa 15.00?).

WMA streamissä pitäis olla myös live videokuvaa.

Soittolista on UK Hardcore´n uusimpia ja/tai parhaimpia.

Biisitoiveet, shoutout´it yms Happyhardcore.com´in chatissa.

Happyhardcore.com´in radio on maailman suosituin Hardcore internetradio kanava. Ja viime \”liveshow´ssa\” tuli kanavan oma kuuntelija ennätys. Kannattaa kuunnella jos genre vähääkään kiinnostaa.
Cloudberry

Posts: 493

#3 • • Cloudberry
WUHUU! *jiihaa* Tulin just yliopiston pääsykoehaastattelusta (pirun puuduttavat 4 päivää takana, ja vielä yksi semi-paha edessä), juts tätä mä tarvitsinki!
Pirun vaikea vaan koittaa kirjottaa ja pomppia ylös alas yhtä aikaa..

*sydän*
whispering

Posts: 871

#4 • • whispering Super Juusto
Yay ja sit alko *jiihaa*

...Sielt pitäs tulla sit shoutout sulle Cloudberry, ku sul oli nii rankka päivä :)
Cloudberry

Posts: 493

#5 • • Cloudberry

whispering:
...Sielt pitäs tulla sit shoutout sulle Cloudberry, ku sul oli nii rankka päivä :)



Haha! Äsken just tuli, ja mä kun luulin että tuo oli vitsi.. *nauru*
Kiitos. *hali*
Ja niinku laitoin jo sun kommentteihinki, jos haluat tietää kuinka to-del-la rankkaa mulla on, käy tsekkaan foorumista mun päivän *hymy*-lisäys..
Kyllä tää tästä.. *joo*
cloud-c

Posts: 328

#6 • • cloud-c Re-form
Olipas jännä satuin pistämään tään kanavan just soimaan ennen kuin katoin että mikäs se tää juttu täällä Klubituksessa on. :) Saatanan tiukkaa biittiä kyllä tulee. Ei vaan live-kuva toimi, johtuneekohan Macistä?
whispering

Posts: 871

#7 • • whispering Super Juusto
^^ Tää on eka kerta ku ne kokeilee videostreamiä ja Silver sano et se ei varmaan toimi ku Windows media playerillä :(

Cloudberry: *plur*