Timmo & Mikko - Beez&Honey [Drum&Bass]

5 posts, 1 page, 1,398 views

Timmo

Posts: 657

#1 • • Timmo
Noniin, tässä sitten meiän kahden eka julkinen setti.

Alkaa atmosfäärillä ja sitten hieman nännidnb:tä, josta jatketaan rankempaan suuntaan. Lopuksi hieman hypittävämpää tavaraa..

Pari virhettä löytyy, mutta toivottavasti ei häiritse liikaa.


linkki

Edit: Thomakselle kiitos serveritilasta!!

[muokattu 6.6.2004 21:18]

--
Elämä On Raato

zara

Posts: 157

#2 • • zara bassotyttö
lataukseen!*joo*
Huvitus

Posts: 164

#3 • • Huvitus
Hyvä setti ja vihdoin mp3 muodossa.
Mut ei kerrota Mikolle et tää on jaossa julkisesti.*vink*
Timmo

Posts: 657

#4 • • Timmo
Mikko laitto sen itse asiassa plattarille mun tietämättä.... *nauru*

--
Elämä On Raato

zara

Posts: 157

#5 • • zara bassotyttö
Juu pääsim vasta nyt kuuntelee kunnolla kiireiden takia :(

Eli ensin fiilikset; no siis alkupuolisko ei vaan ollu mun juttu oikeen, monethan tykkää tosta soundista ja kiva nähä et jengi jaksaa noita vielä soittaa. Itelle ei oo koskaan oikeen napannu, IMO noista puuttuu se liquid funkin olennainen sielukkuus..mut siis jokainen taholleen, monet on tätä puolta miksauksesta juuri kehunut.
Ite pääsin kunnon fiiliksiin vasta loppupuolella jossa oli maistuvia ralleja, välillä melodiat kolahteli mut tollasessa b2b menossa se on enemmän ku yleistä, ja ei ne ees häirinny.

Sitten tekniikasta, joku tais plattarilla mainita tasojen heittelystä. Noh ei haitannu ainakaan mua yhtään, varsinkin jos on uus mikseri niin totuttelemiseen saattaa mennä aikaa. Teknisesti tää oli musta ihan hyvä, näkee että pojilla on näkemystä ja pienellä hiomisella tulee hyvää jälkeä. Välillä laukkas mut ei pahasti ja aina korjattiin nopeesti mikä on hyvä merkki :) Teknisestä puolesta vielä sen verran että tarttee viel pientä hiomista, perusasiat on kuitenkin hyvin hallussa.

Kaikenkaikkiaan tää oli hyvä miksaus ja innolla odotan seuraavaa joka on varmasti vielä parempi!

Hyvä Timmo! Ja Timmon kaveri kans! ;D