Zero500 Meets Trinity ----> Official Trinity Afterparty 20.6.2004 @ Boat WÄISKI

58 posts, 3 pages, 7,305 views

Wulan

Posts: 91

#41 • • Wulan
Parhaat aamut koskaan ikinä milloinkaan*sydän*
Wäiskiä parempaan paikkaan ei olis voinu aamuja järjestää. Mitä nyt tanssilattia oli aina kallellaan, mutta mitä pienistä.

Ensimmäiset tunnit meni istuskellessa ja hieman väsyneissä tunnelmissa, mutta sitten kun pääs väsymyksen yli niin oli kyl überhauskaa!
Parhaiten kolahti Damien*plur**plur**plur* Oli niin ilosta ja energistä musiikkia!!!
Eipä kyllä Missiahin sekä Proteuksen ja Neonin seteissä ollut todellakaan mitään valittamista...!

Pois ei lähdetty ennen kun musiikki loppui.
Kiitos järjestäjille, tälläsiä aamuja paljon lisää *joo*han!
Dancer

Posts: 125

#42 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Eikun trinityn jälkeen vaan jalkasin hakaniemeen ja jatkoille. Laival vaan vaatteitten vaihto vähän raikkaampiin, ruoka tankkaus+lasi energiajuomaa sekä useampi lasi vettä ja sitten ei kun vaan uudestaan tanssilattialle. Musiikki oli kyllä rankemmalla puolel aivan mahtavaa*aplodit* ja siellä tulikin viihdyttyä suurin osa ajasta. Paikat hieman romuna, sil tanssittua tuli taas aivan hemmetisti, haastetta peliin toi myös laivan keinunta. Tanssimisesta johtuen eilen autolla ajo olikin sitten hauskaa puuhaa, kun esim. oikea käsi ei noussut olkapään korkeutta ylemmäs, valahtamatta löysäksi. Eilen tulikin sitten pari kertaa pyyhkästyä pyyhkiät päälle käden alas valahtaessa, vaikkei tarvetta oikein olisikaan ollu*ding* Ihme että kaasujalka toimi laisinkaan!

Pahoitteluni kaikille niille, joittenka jalat muusasin innokkaasti tanssilattialla pomppiessa ja myös sille kenenkä juoman pyyhkäisin kädelläni lattialle!

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Nemes

Posts: 2,099

#43 • • Nemes Balearium
Oli kyl tosi mukavat jatkot... missiah yllätti todella positiivisesti ;)
Saara

Posts: 1,954

#44 • • Saara #2970
Kerkesinhän sittenkin kiireiltäni (illalla en ehtiny) kuulemaan Callyy & Juicee *sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Maihku

Posts: 1,186

#45 • • Maihku neiti hankala
oli mielettömin kivaa*sydän*onneks päästiin syömäänkin et jaksoi taas vähän tanssahdellä täälläkin*hymy*proteus&neon soitti niin hyvin että vei sitten viimeisetkin mehut musta kokonaan...loppu aamun jouduinkin istumaan kun jalkoihin alko särkemään tosi paljon...kiitos kaikille oikein paljon mukavasta aamusta ja varsinkin pojille(kenen nimiä en vieläkään muista)ketkä jaksoi talutella mua koko aamun*lmao*
ja muuten mikko....sä oot ihan ihq*hali*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#46 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Nyt harmittaa hemmetisti kun en tullut, mutta pää tapahtumassa alkoi niin mieletön päänsärky etten millään pystynyt tulemaan... *nyyh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Zeni-

Posts: 1,104

#47 • • Zeni- Funky Little Man
huhhuh... olipas *super* *plur* aamut!!
Protsku ja Neoni *sydän* taas tuli todettua että ne kyl osaa viihdyttää musiikilla ja esiintymisellä... oli kyllä niin pauketta ja mikseri sai todella kyytiä! *hih*

btw. keinuiko se laiva oikeasti? mun mielestä se ei liikkunut ollenkaan korjatkaa jos olen väärässä.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Pablo

Posts: 1,875

#48 • • Pablo

Zeni-:
huhhuh... olipas *super* *plur* aamut!!
Protsku ja Neoni *sydän* taas tuli todettua että ne kyl osaa viihdyttää musiikilla ja esiintymisellä... oli kyllä niin pauketta ja mikseri sai todella kyytiä! *hih*

btw. keinuiko se laiva oikeasti? mun mielestä se ei liikkunut ollenkaan korjatkaa jos olen väärässä.



Ei se laiva keinunu mun mielestä mutta oli kyllä vähän kallellaan.
UnityF

Posts: 15,721

#49 • • UnityF joo just se

Saara:
Kerkesinhän sittenkin kiireiltäni (illalla en ehtiny) kuulemaan Callyy & Juicee *sydän*



sama täällä... *sydän*
illalla trinity pöydässä istuessani kuulin vain chilli huoneen antimia mutta missasin kaiken ulkomaalais vahvistuksen.. mut nyt aamuissa pojat soitti niin nannaa että oksat pois.. *kuolaa* ja olipas ne mukaviakin.. vaikka alkuun kun juttelin heidän kanssa niin en tieny että ne on just ”ne” superstarat... *hih* rentoja sällejä.. *joo**hymy*
BB_turone

Posts: 1,174

#50 • • BB_turone live and let live
Vähän pieni paikka tuo wäiski oli alakerta varsinkin. Turhan pieni tanssilattia, mutta ei sitä enää jaksanu kyllä tampata... ja tuntui siltä, että oli laiva vähän kallellaan jo valmiiksi. Saa nähdä tuleeko enää wäiskissä käytyä. Proteus ja Neon kyllä vetivät sellaisen setin, että oksat pois. Tosin tällöin oli jo niin väsynyt, että jäi kyllä tamppaukset tamppaamatta. Tuli siinä samalla sitten tutustuttua joihinkin uusiin ihmisiin eli hauskaa oli vaikka puhti loppuikin kesken *nauru*

--
Some things in life just can`t be explained!

Orfeus

Posts: 5,872

#51 • • Orfeus
Oli tood jees jatkot! Musa iski alakerrassa heti missiahista alkaen ja jengii oli sopivasti...harmi et joutu lähteen jo Protskun ja neonin setin puolesvälis*nyyh*
Individual

Posts: 10,942

#52 • • Individual HYPNO!

Orfeus:
Oli tood jees jatkot! Musa iski alakerrassa heti missiahista alkaen ja jengii oli sopivasti...harmi et joutu lähteen jo Protskun ja neonin setin puolesvälis*nyyh*



Minkälaista settiä Missiahilta tuli? Lähin vertailukohta on mulla Chick on roll II -miksaus, eli tuliko sen tyylistä matskua?
Kun en ole dj:tä pahemmin livenä kuullu ja itselleni tuo kyseinen mix cd kyllä aika kärjessä kaikkien aikojen mixseistä, joita olen kuullut.
Pablo

Posts: 1,875

#53 • • Pablo

Individual:
Minkälaista settiä Missiahilta tuli? Lähin vertailukohta on mulla Chick on roll II -miksaus, eli tuliko sen tyylistä matskua?
Kun en ole dj:tä pahemmin livenä kuullu ja itselleni tuo kyseinen mix cd kyllä aika kärjessä kaikkien aikojen mixseistä, joita olen kuullut.



Muistaakseni saman tyylistä matskua oli aika pitkälti! :)
Janne

Posts: 1,330

#54 • • Janne kipee ukkeli
Vaan eipä unohdeta yläkertaakaan - Deni heitti hyvän ja monipuolisen setin, ja lopuksi ihka uuden oman biisin! Oli kyllä 100 % hauskaa! *super* Terkkuja vaan kaikille uusille tutuille *hali*
Avatar
#55 • • ALIEN Guest
viihtyisää oli ja seura sitäkin viihtyisämpää *iloinen* Ei kyllä energia riittänyt millään tanssilattialle, mut eipä haitannut. MEGA-ALIEN-SUURET KIITOKSET sille(niille) henkilölle, joka palautti mun hävinneen digi-kameran henkilökunnalle! muutaman kuvankin olitte näköjään napsineet ja tuttujakin naamoja näkyi *nauru*
Anyway KIITOS REHELLISYYDESTÄNNE!!!*sydän*

[muokattu 22.6.2004 00:00]
Optik

Posts: 1,691

#56 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Kuten väsyneessä olotilassa jo tuonne toiseen threadiin kirjoittelin (36h valvomista ennenkuin pääsi omaan punkkaan pötkölleen) wäiski on mainio paatti jatkojen pidolle ja mukavastihan sinne porukkaa tuli, tosin muutamia lisää ei olisi haitannut.. *hih*

Missiahin ja Proteus & Neonin back to back veivät todellakin viimeiset mehut jaloista, mutta kummasti sitä vaan vanhakin jaksoi paahtaa menemään..

Tiskiltä vettä ja yläkerrasta sai kahdella eurolla mättöä olon kohentamiseksi.. Lisäksi ne jäätelöpuikot mitkä ilmeisesti jaettiin ihan hyvän mielen aikaansaamiseksi oli iso plussa.. Ainakin positiivisen kommentin kuulin ohimennen siltä sälliltä joka niitä siellä jakeli jälkeenpäin. *joo*

Kiitokset kaikille jatkoilijoille hyvistä fiiliksistä *kiitoskiitos*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Rinik

Posts: 647

#57 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
Hauskaa oli. *jiihaa* Ongelmana oli vain että en sitten missään vaiheessa kerennyt hakemaan sitä syötävää sieltä yläkerrasta. Lopulta kyllä jalat oli niin kipeät että pelkkä käveleminen teki jo kipeää... Kiitoksia vaan kaikille hienoista jatkoista... teknolemmikille erityisesti...*hali*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

WuZuul

Posts: 181

#58 • • WuZuul
Huh, eka Trinity ja sitten ensimmäisiin aamubileisiin ever. Aivan mahtavat pippalot oli kyllä Wäiskillä vaikka fiilikset Trinityn jälkeen olivatkin enemmän kuin väsyneet *nukkuu*
Tuli kuitenkin lipunmyynnissä jeesailtua ja kun siitä pääs niin biletettyä niin penteleesti.. Toivottavasti fressi olemukseni ei säikäyttänyt laivaan astuneita *hih*
Tulevaisuudessa olen kyllä ehdoton aamubileiden ystävä, ennen oletti että kunto ei riitä mutta olihan tuossakin sunnuntai aikaa palautua.. Alakerrassa ei tosin jaksanut enään pysyä mukana menossa mutta yläkerrassa viihtyi kyllä mainiosti, varsinkin DNA:n setin myötä, aiwan mahtavaa.

[muokattu 25.6.2004 14:24]

--
Wannabe bilekone.