Ihmeet!

31 posts, 2 pages, 7,514 views

Aziz Combat Fighter

#21 • • Aziz Combat Fighter

sapeli:
---
Ana:
En usko, sitten niin tippaakaan. Varsinkaan ihmisiin, jotka omien sanojensa mukaan kykenevät joko tekemään tai kokemaan ns. ihmeitä.

---

Olet ihan uskomaton *joo*

No, mun olemassaolosta on olemassa sekä empiirisiä että välillisiin havaintoihin perustuvia, teoreettisia todisteita.

Mut kerropa toki mitä tarkoitit! Oonko uskomaton siksi, etten usko ihmeisiin, ja olen skeptinen niitä ihmisiä kohtaan, jotka väittävät ihmeisiin pystyvänsä?
#22 • • Edited Orza Guest

Avernian:
---
ALIEN:
mitä oli ennen nk. alkuräjähdystä?

---

Ei ollut aikaa ennen alkuräjähdystä, sillä aikaakaan ei ollut ”ennen” sitä.

mistä sä sen tiedät? vai onks tiede jo mennyt niin pitkälle, että tiedetään mitä oli ennen big badaboomia? Ja voiko nykyiseen tieteen sanomaan edes luottaa kaikissa määrin.. ymmärtääkseni nekin käsitteet muuttuvat ajan myötä, mitä pidemmälle ihmisten kehitys pääsee ;)

yrmee ihmehän se on, jos sitä ei pysty selittämään... näin teidän, kuin myös meidänkin näkökulmasta :D
Aziz Combat Fighter

#23 • • Aziz Combat Fighter

jUSSi:
---
-Linda-:
Mulla on semmonen ?kyky? (vaisto?), että jo heti aamulla herätessä tiedän, jos jotain pahaa tulee sinä päivänä tapahtumaan. <clip>

Ota musta nyt sitten selvää... *ding*
---

kuinka monta kertaa olet herännyt tämän ”tunteen” kanssa ja mitään pahaa ei olekkaan tapahtunut? On erittäin helppoa unohtaa nämä ”tuntemukset” kun mitään ei tapahdu, jolloin ne kerrat jolloin jotain tapahtuu jäävät mieleen ja saavat ko. tapahtuman tuntumaan enteeltä. Aivot kusettaa meitä, big time.

http://www.skepdic.com/confirmbias.html
lohikarme

#24 • • lohikarme RitariVittupää
Pystyn sanomaan ihmisestä jo ulkonäön ja olemuksen perusteella hirveän paljon luonteenpiirteitä ja käyttäytymismalleja..... ihmekö? Tuskin *lmao*

--
Qualis artifex pereo

Aziz Combat Fighter

#25 • • Aziz Combat Fighter

lohikarme:
Pystyn sanomaan ihmisestä jo ulkonäön ja olemuksen perusteella hirveän paljon luonteenpiirteitä ja käyttäytymismalleja..... ihmekö? Tuskin *lmao*

Jee. Osaat varmaan myös päätellä paljon rodun tai kansalaisuuden perusteella?
sapeli

#26 • • sapeli jokukukamikä?

Ana:
Mut kerropa toki mitä tarkoitit! Oonko uskomaton siksi, etten usko ihmeisiin, ja olen skeptinen niitä ihmisiä kohtaan, jotka väittävät ihmeisiin pystyvänsä?

Kunhan vaan pidän hauskaa sanojen kustannuksella *hihu* Tiedän että me ollaan erittäin erilaisia ihmisiä enkä viitsi alkaa väittelemään ihmeistä, niihin itse kun uskon. Elämä on hauskempaa jos on vähän taikauskoinen, näin luulen ma. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lohikarme

#27 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Ana:

Jee. Osaat varmaan myös päätellä paljon rodun tai kansalaisuuden perusteella?

Nii ja pointti tähän oli se etten oo koskaan ollu vielä väärässä ja ulkonäöllä voi siis tarkoittaa muutakin kuin pukeutumista, läväreitä yms näkyviä juttui... eleet vois ehkä olla parempi sana. *vink*
Kansalaisuudesta ja rodusta en sano mitään kun en harrasta yleistämistä *lmao*

--
Qualis artifex pereo

JustinSan

#28 • • JustinSan Nullius in verba

lohikarme:

Joo tervetuloa meikäläistäkin arvioimaan, tarjoon jätskit jos saat yhden kymmennestä oikein *lmao*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

sapeli

#29 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian:
---
ALIEN:
---
Avernian:
---
mistä sä sen tiedät?
---
I was there *vink*

No se nyt ei ole mikään ihme, kaikkihan me siellä oltiin. SE on ihme että sä muistat mitä silloin tapahtui. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#30 • • Orza Guest

Avernian:
---
ALIEN:
---
Avernian:
---
mistä sä sen tiedät?
---

I was there *vink*

jos sä olit niin sithän se on mennyttä.. eli sehän lasketaan ajan mukaan silloin *ding**nauru*
Epailija

#31 • • Epailija Physicist, 2nd class.

sapeli:
Elämä on hauskempaa jos on vähän taikauskoinen, näin luulen ma. *joo*

No sitä ei kukaan varmaan ole kieltämässä, että elämästä tulee hiukan mielenkiintoisempaa, jos sotkee tonttuja ja menninkenninkäisiä mukaan. Mutta kuinka paljon sillä sitten on todellisuuden kanssa tekemistä, onkin asia ihan erikseen.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous